dat klinkt mooi klotequote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Godverdegodverdegodver en meer van dat het lichaam vasn mn nichtje kapt er echt mee..................alles wat artsen doen nu nog bevat kans van overlijden..........
TYFUSZOOI!!!
quote:
Laatste blz vorige topic en ik droef, omdat ik m'n iTunes aanzette en dit het nummer was wat nog aanstond en daar word ik altijd droef van!quote:
Hier, om op te vrolijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Laatste blz vorige topic en ik droef, omdat ik m'n iTunes aanzette en dit het nummer was wat nog aanstond en daar word ik altijd droef van!
nee, maar iets zegt me dat dat niet lang meer gaat duren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Vivi het volgende:
Ik kende d'r ook nog niet maar het klinkt idd als iets om lekker melancholisch bij te zijn.
Maar ze mekkert wel een beetje.
Ken je "Broek aan me laars" al Co?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Vivi het volgende:
Ik moet ff jullie mening hebben, wat vinden jullie van Dean's uitnodigingen? (Ik haal hem zo weer weg ook).
Owja, wat zij ^^ zegtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef P.F het volgende:
Leuk! Alleen de tekst is niet zo goed te lezen!
Eind van de maand jaquote:
quote:honey i told you
that these things never last
and one of these days now
you`ll start dreaming of the past
when life was once too short for all the things we`d do and the shots we`d call
and endless summer without a fall
when promises were meant to keep
and nighttime wasn`t meant for sleep
a love story at it`s peak
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef P.F het volgende:
Ik was al moody en dan vind ik dit in m'n inbox van vriendje. Ieks
soms ben ik te gevoelig
gelijk een knoop in m'n maag![]()
[..]
Ik ben zo paranoïde dat ik denk dat hij er iets mee bedoeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef conleche het volgende:
[..]
And snap, weer terug in droef!! Nu moet ik maar gaan slapen. Wel mooi ubrigens!
Yups, dát is hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Het ziet er uit alsof het je met photoshop paint hebt geprobeerd te imiteren
en dat is een goed iets
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben zo paranoïde dat ik denk dat hij er iets mee bedoeld
Ik dacht dat ik hier overheen was.. Bij elke hint en weet ik veel gelijk helemaal in paniek uitbarsten. Maar ik heb hem daarna nog gesprokenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik heb zo het idee dat die jongen de grond adoreert waar je op loopt.......
Hij zei: Het ging wel goed, tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef neen het volgende:
Ja PF, hoe ging je rijles... alweer examenklaar of niet
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat niet zo heel erg dat je het niet direct heel goed kunt lezen!! Wel een leuk lettertype!! Heb je het toch helemaal zelf gedaan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef P.F het volgende:
De maandagnacht blues
man man wat een droevige liedjes
Foto zit er niet bij Viev!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaan.
Ik heb nu dit lettertype, beter?
(als jullie het stom vinden moeten jullie het eerlijk zeggen want Dean moet natuurlijk wel indruk maken bij de meiden).
Ik zie geen foto?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaan.
(als jullie het stom vinden moeten jullie het eerlijk zeggen want Dean moet natuurlijk wel indruk maken bij de meiden).
Ik zou hem niet veranderen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat voor kleur zal ik er dan achter zetten
whahaaaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
[hier stond een foto]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef conleche het volgende:
deze cover van de goo goo dolls. Ik wil hem troosten
Maar je vindt het een stomme kleurquote:
Nou in principe hou ik niet van deze kleurquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Zoek ik op youtube op happy
krijg ik dit liedje
Ik geef hem morgen wel aan den vaderfiguur, die moet maar ff bijschavenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Vivi ik denk wel dat je het iets beter kan afwerken eerlijk gezegd. Maar ik vond het er super grappig uit zien
Nee joh kom op!! Hij is gewoon leuk!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geef hem morgen wel aan den vaderfiguur, die moet maar ff bijschaven.
haha doe dat, heel leuk idee wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens met coquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh kom op!! Hij is gewoon leuk!!
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
Ja dat jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
Niet doen! De 'imperfectie' lijkt opzettelijk en dat maakt 'm mooi!
quote:
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
Niet doen! De 'imperfectie' lijkt opzettelijk en dat maakt 'm mooi!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Oh my friend, do not end,
Long before you learn how to begin
Just open up you’ll receive
But you must try to believe
Let it grow, let it grow,
And don’t fear what you don’t know
Just let it happen, it will help you
Let it come, let it come.
Al I ever wanted for you
Was to see you walk as well as run
And when you do _
That you do it in the light of day.
If you care, if you care,
Then you cannot leave it in the air
For you must exit the way that you came
Without name
Let it ride, let it ride
And don’t let it tear you up inside
‘Cause there’s an answer to your wonder
Just reach up to His light
All I ever wanted for you,
Was to see you walk as well as run
And when you do _
That you do it in the light of day.
Kende dat hele nummer niet, ik moest relaxte muziek hebben en deze stond erbijquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:24 schreef neen het volgende:
Hier sluit ik mee af, wat een fantastisch nummer is dat ook zeg
Ja, het zit al heel de dag in mijn kop. Word je ook niet vrolijk van hoorquote:
He, jammer. Ik had wel wat gezien in een virtueel potje helderziendheid. Is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:36 schreef P.F het volgende:
Nee ze kwam voorbij in de AT
KLB FB of niet?quote:
Ik wist hetquote:
pfff heftig man, sterktequote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Thnx dames
Geloof dat DizMiz het redelijk verwoord heb, zal het zelf proberen nog beetje duidelijker te maken.
Mn (stief)nichtje heeft al sinds ik haar ken begin 2001 (uit mn hoofd) last met dr gezondheid. 1 of andere wazige lastig behandelbare lever aandoening. Ze heeft er al div een andere gehad maar het lijkt steeds meer op het ziektebeeld van mr BNN. Krijg je eindelijk een nieuw orgaan dan wordt het snel afgestoten of sta je eindelijk hoog op die lijst, dan ben je te slecht om je te kunnen helpen en dus gaan er een paar aan je voorbij.
Maar nadat vorig jaar toen ze best lang in het ziekenhuis lag leek het allemaal vrij stabeil, niet supergoed maar goed genoeg in elk geval. Daar kwam maandje of wat terug verandering in en ze was ineens weer vaak in het Erasmus MC (wat mij ook zeer bekend terrein is). Ze staat inmiddels al weer kleine 2 maanden geloof ik op de wachtlijst en is inmiddels nr 1 maar haar lichaam geeft buiten haar lever nu ook de rest langzaam op. Het enige wat de artsen kunnen doen is antibiotica geven maar zoals haar lichaam nu is vergiftigen ze haar daar alleen maar mee.
Dus toen hier de telefoon gisteravond ging en mn stiefma steeds meer een snik in dr stem kreeg wist ik eigenlijk al welke kant het uit ging en mn pa kwam even later mn kamer in om het te bevestigen.
En nu waarom ze voor mij zo geweldig isZe blijft strijdbaar en wellicht het belangrijkste toen ik zelf voor die f*cking pacemaker in het erasmus lag vorig jaar mocht ik helaas niet naar haar en zij niet naar mij. Mn pa en stiefma mochten wel op beide afdelingen komen en ze wist dus dat ik real scared was voor wat komen ging (achteraf viel het reuze mee btw). En ondanks dat ze aan bed gebonden was, geel zag en zich beter druk maakte over zichzelf kreeg ik paar smsjes van dr en dat tekent voor mij haar gouden hartje!
Ik heb besloten zo gewoon naar mn werk te gaan want hier thuis word ik gek. Heb amper kunnen slapen en wil liever misschien wel naar EMC maarja wat kan ik daar doen. Ook geen fluit. Dus maar eens kijken of ik me tot werken kan zetten zo niet dan zien jullie me gok ik snel weer.
Thnx ladies
Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh popjes!
TJ, veel sterkte toegewenst!
En Beth Hart rules big time
Laat me raden:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het is wel een beetje een droef liedje, maar niet zo dat ik er direct van in een depressie schiet
Het is ook weer niet shiny and happy ofzo
Nee joh, ik zit op mijn werk, dan ga ik geen liedjes zitten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat me raden:
Je zit het nu weer te luisteren?.
Ik zal het straks ook even gaan beluisteren (en ook Thomas Dybdahl, want volgens mij is dat hele mooie muziek)
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik durfde me bijna niet te gaan wegen, maar de weegschaal was lief voor me vanochtend.
Ik moet binnenkort ook naar de anesthesist omdat ik onder narcose moet tijdens de operatie en ik denk dat ik daar ook op de weegschaal moet staan. Klopt dat?. Straks geeft zijn / haar weegschaal ineens veel meer aan dan de mijne
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuis
Nou ja, in het ZH heb ik kleding minus schoenen aan en weeg ik me vaak midden op de dag. Thuis naakt, net wakker en nog nuchter. Dat zal ook schelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Of thuis 2-3 kg lichter. Tis maar net hoe je het bekijkt
.
Luister anders ook naar LA Song van haar...ook vrij bekend, en een mooi nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart is.
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is dat een hartstikke goed ontbijt hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef Bellah het volgende:
Hm, is magere kwark+banaan+klein handje notenmuesli en een kop thee een goed ontbijt?
Waar gaan jullie heen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier DML! Wij gaan ook over een uurtje ofzo, heerlijk!
Eén van de voordelen van eigen baas zijn! Je zal me vandaag dus wel tot 24.00 vanavond zielig zien doen dat ik nog mijn opdracht af moet krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
Moet er niet gewerkt worden?
Dat schaatst maar!
/jaloers
Ah Helga was weer in een opperbeste bui?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen poppetjes!
TJ, sterkte! Wat een vreselijk verhaal..
Ik heb net weer een sollicitatie de deur uitgedaan. Er zat iemand dwars vanochtend. Actie = reactie.
Weet nognie, er wordt nog druk overlegd met de kernploeg hiero. Alblasserwaard schijnt bevroren sneeuwpap op te liggen, misschien bij Alphen ad Rijn, of weer Rottemeren.quote:
Zo ver wil ik niet gaan. Ik moet ook nog half bevroren terug rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet nognie, er wordt nog druk overlegd met de kernploeg hiero. Alblasserwaard schijnt bevroren sneeuwpap op te liggen, misschien bij Alphen ad Rijn, of weer Rottemeren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Anosmie het volgende:
I drank your wine and I stole your man..
Beth.
Ah! We gaan zo de Molenviergangtocht schaatsen bij Aarlanderveen. Illegaal, want het is morgen pasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan. Ik moet ook nog half bevroren terug rijden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Anosmie het volgende:
I drank your wine and I stole your man..
Beth.
Hier kan ik niets op zeggen, behalve: sterkte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef AKnynke het volgende:, evne hier zwaaien. Het is nogal hectisch hier. M'n oma is aan het doodgaan, en woont al 3 maand bij m'n ouders thuis. Ze ligt op m'n oude kamer te wachten totdat ze dood gaat. Veel mensen, veel volk, veel emoties, best gek en vreemd nog. Ik heb besloten vandaag toch gewoon terug te vliegen naar Zweden, ik kan hier moeilijk zitten wachten totdat ze dood gaat. Dat zal vandaag en morgen nog niet zijn, maar ze zal de 2 weken waarschijnlijk niet meer halen. Maar goed, t leven in Zweden gaat ook gewoon door, en ik vind het straks ook heerlijk om hier weg te gaan. Alleen moet ik zo dus afscheid nemen van oma, en dat vind ik erg lastig. Ze is nog helemaal helder, dus dat wordt een mooi, maar moeilijk gesprek...
geen idee.. ik neem alleen de pil de hele tijd, meer weet ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, ander vraagje...heb een andere pil van m'n huisarts gekregen. Heb zaterdag de laatste pil van m'n vorige strip ingeomen, kan ik dan gewoon aankomende zaterdag met de nieuwe pil beginnen? Gekloot ook altijd...
Sterkte met de situatie met je oma!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, ander vraagje...heb een andere pil van m'n huisarts gekregen. Heb zaterdag de laatste pil van m'n vorige strip ingeomen, kan ik dan gewoon aankomende zaterdag met de nieuwe pil beginnen? Gekloot ook altijd...
72% van jouw posts bevat minimaal éénmaal het woord 'Mark'. Weet je zeker dat het platonisch isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
En vanmiddag ga ik met Mark m'n nieuwe bed kopen.
Ja nou, ik doe nou eenmaal erg veel (zowat bijna allesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
72% van jouw posts bevat minimaal éénmaal het woord 'Mark'. Weet je zeker dat het platonisch is
Ja dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
Ja, en jij ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:39 schreef kwakveense het volgende:voor TJ en Nynke... wat een nare berichten, veel sterkte...
Ja ik! Ik hou van administratiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:29 schreef conleche het volgende:
O: banaantje
Zo direct: uur intervaltraining (steps/bodyshape)
Voor de rest geen idee.
O dat kasboek heb ik ook niet meer bijgehoudenIn het begin van december wel netjes, maar toen het er met bakken uitging op het einde had ik geen zin meer.
![]()
Misschien toch deze maand beginnen, ik denk dat ik alles nog wel weet.....Als er iemand is in A'dam die een bijbaantje zoekt om Co's administratie te doen, geef maar een gil. Waarschuwing vooraf: zelfs 2007 is nog niet gedaan. Niet in stress schieten, niet in stress schieten....
k had microgynon, en k krijg nu de jasmijn. OMdat m'n lichaam vreemd reageert op de pil, veel bloedingen, buikpijn, en als ik een keer een strip doorslik blijf ik een maand ongesteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie met je oma!
Welke pil had je en welke krijg je nu (en waarom)?
Dan kun je gewoon overstappen na de stopweek (zal trouwens ook wel in de bijsluiter staan). De Yasmin lijkt mij wel ok.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k had microgynon, en k krijg nu de jasmijn. OMdat m'n lichaam vreemd reageert op de pil, veel bloedingen, buikpijn, en als ik een keer een strip doorslik blijf ik een maand ongesteld.
Zo. Nu naar oma. Gatsiedarrie.
er is niks in huis behalve een ak zoute pinda's van mn verjaardag, en die vind ik vies.quote:
Er zit een capuchon op je trui. Gebruik hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
er is niks in huis behalve een ak zoute pinda's van mn verjaardag, en die vind ik vies.
en ik kan de deur no niet uit want ik zie er zo uit:
[ afbeelding ]
Je kan de deur wel uit hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
er is niks in huis behalve een ak zoute pinda's van mn verjaardag, en die vind ik vies.
[ afbeelding ]
Boeiend, ik ben ook wel eens met slippers, pyjamabroek en hoodie naar de supermarkt gegaan zonder m'n haar te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
nee, want eronder zit mn pyjama en ik zit er nu echt bij te janken dus k blijf nog lekker even binnen...
Daar heb ik gruwelijk last van gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:04 schreef AKnynke het volgende:
ohja, volgens mij heet ie niet jasmijn, maar yasmin. sorry!
heb ik normaal ook altijd, maar t is opgegaan tijdens dit weekend. geen tijd gehad om boodschappen te halen en ook dingen vergeten gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Van wat gezonds eten (een lekkere boterham met tomaat en komkommer ofzo) ga je snel veel beter voelen Kwak.
Waarom heb je niks gezonds in huis eigenlijk? Dat is toch de eerste vereiste om gezond af te vallen?
Yep, ik herken dat, ben een echte zeef somstijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heb ik normaal ook altijd, maar t is opgegaan tijdens dit weekend. geen tijd gehad om boodschappen te halen en ook dingen vergeten gewoonbeetje chaos allemaal. dcht dat ik nog wel dingen in huis had, maar t was nu écht op...
ik heb wel net een komkommer gevonden die ik gisterebn gesneden had om mee te nemen.
die eet ik eerst wel even.
Haha.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik maak ook een lijstje hoor. Dat is toch niet raar? Als ik > 4 dingen moet halen vergeet ik écht wel wat. En ik gebruik m'n hersencapaciteit liever voor andere dingen dan het continu repeteren van boodschappen die ik echt niet mag vergetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, ik herken dat, ben een echte zeef somstijden.
Daarom maak ik altijd, maar dan ook altijd een boodschappenbriefjeKlinkt echt super suffig maar het werkt wel.
Loop dan eerst de koelkast en voorraadkast bij langs en het eerste wat op het lijstje komt is groente en de hoeveel fruit die ik moet kopen.
Anders vergeet ik dat ook allemaal...
Maar ja, ik ga de kou trotseren (maillot aan) en anderhalf uur wandelen...
Laters
Roep heel hard kjjjjsssst! tegen die wolk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandag gewoon een enorme donderwolk boven mn hoofd. het is hier heel erg donker, zeg maar.
dus ik ga maar eens even gewoon wat doen en dan gaat t misschien wel weg.
ik post vanavodn wel mn uiteindelijke lijstje. maar ik ga nu even bij fok weg want meer dan zeuren doe ik momenteel niet...
x
1 per dag kan toch niets mis mee zijn?quote:
een ontbijt van 100 kcal , voornamelijk bestaande uit suiker slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
1 per dag kan toch niets mis mee zijn?
Ik eet ze graag als ontbijt omdat ik anders niet ontbijt. Dan prop ik er op mijn werk om 9.00 uur snel een eierkoek in en heb ik het idee dat ik toch ontbeten heb
Dus meneer G geef je wel normaal te eten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Om Sonja doe ik het niet!
Ik vind eierkoeken lekker en Heer G ook, die krijgt er ook altijd eentje mee naar zijn werk in zijn broodtrommel
En 3 bruine kadetjes (eentje filet americain, twee met kaas) en iets van fruit. Zo istie blij
Ik had echt, sweerrrrrrrr, serieus niet het idee dat hij nou zoveel beter te eten kreeg van mij dan ik zelf eetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus meneer G geef je wel normaal te eten?
Hooguit eentje in de twee wekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Geen wonder dat Greysie die kapsalonnetjes kan hebben!
Ja, ik was niet zo lekker en laat op!quote:
Hoeft ook niet; maar je kan idd best die kwark met cruesli nemen. Beter dan een eierkoek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik dacht dat dit lijstje voor mijn doen al best aardig was
En ik ben 1.82
Maar serieus:
Ik kan op mijn werk niet allerlei kokkerel-achtige toeren uithalen. 's Ochtends beter kwark met cruesli nemen dan ofzo? En dan 's middags nog wat extra boterhammen eten?
En PF, ga jij nou eerst maar eens zo'n lijstje doen, tssssssk.
Jij doet het nóg rotter dan ik!
Ik had trouwens serieus geen idee dat dit zo weinig calorieën zouden zijn![]()
Met voor mijn gevoel best normaal avondeten met aardappeltjes en vlees.
Wat kan je eigenlijk veel eten qua calorieën dan!
Je kan het beter wel weten zodat je er iets aan kan doen vind ik!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik eet veel slechter dan ik dacht![]()
Da's niet goed.
Ok, als je shweeer dan ik jou geloof.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had echt, sweerrrrrrrr, serieus niet het idee dat hij nou zoveel beter te eten kreeg van mij dan ik zelf eet
Moet van die crackers af he?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
En PF, ga jij nou eerst maar eens zo'n lijstje doen, tssssssk.
Jij doet het nóg rotter dan ik!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje
O: 2 boterhammen philedelphia + sambal
T: 300 mg vitamine C
L: brinta van magere melk en slechts 4 schepjes brinta
En de rest moet ik nog even bedenken, het moet gemakkelijk mee te nemen zijn..
Jij mag wel siroopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Oke SHE, dank voor de reality check.
Op mijn werk is een koelkast, dus ik zal er elke maandag een paar bakjes (magere?) kwark in zetten en een pak cruesli op het aanrecht zetten. Mag daar wel een beetje zoetstof of een scheutje Lessini siroop in ofzo?
En dan meer lunch eten en er eens een gekookt eitje bij eten, dat vergeet ik steeds. Ik moet steeds eieren over de datum weggooien en dan koop ik pakjes van 6 stuks en die kan je best lang bewaren. Kan je nagaan
neutraal. Kan weinig kwaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
SHE, ik had nog een vraagje.
Is seroendeng goed/slecht/neutraal?
Dus dit heb je in 3 u tijd gegeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Mijn verweer is dat ik sinds 12 uur pas wakker ben
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij mag wel siroop
Vind jij broodjes Co niet lekker voor op je werk?
Ollie is trouwens helemaal fan sinds gisteravond ( bedankt Co! )
Al was de zijne wel gepimpt ;
huge zuurdesemstokbrood , getoast, dun laagje light mayo; volgepropt met sla/tomaat/komkommer. Toen wat flinterdunne reepjes gegrilde biologische kipfilet, toen wat rode ui en wat druppels curry.
Hij heeft 'm verslonden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!
Ik ga er zelf ook maar eentje maken als lunch. Ik ben de mr. kwijt!! Toen ik wegging lag hij nog te ronken en nu is hij foetsie en neemt ook geen van de telefoons op.
Zit ie niet op de wc?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!
Ik ga er zelf ook maar eentje maken als lunch. Ik ben de mr. kwijt!! Toen ik wegging lag hij nog te ronken en nu is hij foetsie en neemt ook geen van de telefoons op.
Jij denkt toch niet dat Sjors een uitje vergeet he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat Sjors een uitje vergeet he?![]()
Ga je ook lekker broodje eten zo?
Met zoetstof is *niets* mis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik meld we weer even hier met een lijstje!
O: brinta (magere melk) met 5 eetlepels brinta, scheutje kaneel en zoetstof (zonder vind ik het niet lekker)
T: klein stukje (:')) chocoladetaartmaar het was lekker!
L: zachtgekookt ei (las dat dit beter was!), 200g optimel kwark met mandarijntjes erdoorheen gehusseld.
T: 2 plakjes gerookte kipfilet.
D: onbekend, iets met mager vlees, groente en salade.
en literss groene thee.
Hoeveel eet jij wel niet op een dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik meld we weer even hier met een lijstje!
O: brinta (magere melk) met 5 eetlepels brinta, scheutje kaneel en zoetstof (zonder vind ik het niet lekker)
T: klein stukje (:')) chocoladetaartmaar het was lekker!
L: zachtgekookt ei (las dat dit beter was!), 200g optimel kwark met mandarijntjes erdoorheen gehusseld.
T: 2 plakjes gerookte kipfilet.
D: onbekend, iets met mager vlees, groente en salade.
en literss groene thee.
Oh, ik sport nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Met zoetstof is *niets* mis.
En als ik de chocotaart wegdenk is het een prachtig lijstje. Wel behoorlijk veel eiwitten; en als je niet sport dan is dat niet verstandig.
Dit is toch niet veelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij wel niet op een dag?
En ik heb zojuist 90 kcal. toegevoegd door een flesje FruitShoot en ik heb 2 van die sesamreepjes gegeten, maar die zullen wel heel slecht zijn want ze zijn zo zoetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
En ik heb alweer trekHet gaat goed met mij
Ik ben niet meer aan het hybernaten
Het eitje van net had ik 5 minuten gekookt. en dan zit hij al vanaf het begin in het water. Hij was perfect, niet snotterig, maar ook zeker niet hard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Shining!Gezellig dat je er weer bent!
Hoe lang koken jullie je eitje zodat hij wel zacht, maar niet héél erg eng loperig is eigenlijk?
En het ei er dan pas in als het water kookt (zoals ik wel eens gehoord heb?) of zoals ik al vanaf het begin in het water?
Ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee het heeft het niet op nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik sport nietniet vandaag in ieder geval. Misschien kan ik vanavond een halfuurtje op de crosstrainer, heft dat het teveel aan eiwitten dan op?
Veel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit is echt niet uitgebreid hoor! Als ik een dag op de uni ben eet ik wel heel anders moet ik zeggen, en minder tussendoortjes. En chocotaart is al helemaal geen normale gang van zaken, maar iemand had hem zelf gebakken en speciaal voor mij meegenomen. En dan ben ik zwakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Maarja jullie hebben volgens mij ook meer tijd om uitgebreider te eten, tussendoortjes te pakken enzo
Normaal eet ik ook niet zoveel eitwitten, maar nu weet ik iig dat dit niet zo'n goed plan voor mij isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee het heeft het niet op nee.
Maar crosstrainer is sowieso wel een goed plan.
Zoals je ziet in je lijstje heb je geen enkele maaltijd zonder eiwitten. Geen enkel probleem als je flink wat lood pompt, maar als je gewoon een dartelende chick bent, dan zou ik toch iets meer KH's uit groenten en granen in je dieet proppen.
Het is ook netjes hoor; je eten is ( behalve die choco ) heel schoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet zoveel eitwitten, maar nu weet ik iig dat dit niet zo'n goed plan voor mij is! Ik dacht dat ik goed bezig was namelijk
![]()
Zou het dan helpen als ik bijv de kipfilet vervang door een tomaat of een stuk komkommer ofzo? De eieren bevallen me namelijk wel en ik ben ook niet meer echt gewend om 's avonds aardappelen/rijst oid te eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook netjes hoor; je eten is ( behalve die choco ) heel schoon.
Maar probeer tenminste 1 maaltijd uitsluitend uit groenten /granen te laten ontstaan. Want nu heb je voor zowel ontbijt, tussendoor, lunch en avondeten een hele bulk eiwitten.
Low carb is prima, maar dan moet je alsnog wat maaltijd vullen met groenvoer. Als je alleen maar eiwitten eet, dan gaan je nieren protesteren.
Ohhh, maar dat is net zo goed ( de pindakaas dan he, de sp niet )quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zou het dan helpen als ik bijv de kipfilet vervang door een tomaat of een stuk komkommer ofzo? De eieren bevallen me namelijk wel en ik ben ook niet meer echt gewend om 's avonds aardappelen/rijst oid te eten.
Oh en ik eet ook niet elke dag kwark, maar meestal 's middags twee boterhammen (met pindakaas of sandwichspread)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |