Waar gaan jullie heen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier DML! Wij gaan ook over een uurtje ofzo, heerlijk!
Eén van de voordelen van eigen baas zijn! Je zal me vandaag dus wel tot 24.00 vanavond zielig zien doen dat ik nog mijn opdracht af moet krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
Moet er niet gewerkt worden?
Dat schaatst maar!
/jaloers
Ah Helga was weer in een opperbeste bui?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen poppetjes!
TJ, sterkte! Wat een vreselijk verhaal..
Ik heb net weer een sollicitatie de deur uitgedaan. Er zat iemand dwars vanochtend. Actie = reactie.
Weet nognie, er wordt nog druk overlegd met de kernploeg hiero. Alblasserwaard schijnt bevroren sneeuwpap op te liggen, misschien bij Alphen ad Rijn, of weer Rottemeren.quote:
Zo ver wil ik niet gaan. Ik moet ook nog half bevroren terug rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet nognie, er wordt nog druk overlegd met de kernploeg hiero. Alblasserwaard schijnt bevroren sneeuwpap op te liggen, misschien bij Alphen ad Rijn, of weer Rottemeren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Anosmie het volgende:
I drank your wine and I stole your man..
Beth.
Ah! We gaan zo de Molenviergangtocht schaatsen bij Aarlanderveen. Illegaal, want het is morgen pasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan. Ik moet ook nog half bevroren terug rijden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Anosmie het volgende:
I drank your wine and I stole your man..
Beth.
Hier kan ik niets op zeggen, behalve: sterkte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef AKnynke het volgende:, evne hier zwaaien. Het is nogal hectisch hier. M'n oma is aan het doodgaan, en woont al 3 maand bij m'n ouders thuis. Ze ligt op m'n oude kamer te wachten totdat ze dood gaat. Veel mensen, veel volk, veel emoties, best gek en vreemd nog. Ik heb besloten vandaag toch gewoon terug te vliegen naar Zweden, ik kan hier moeilijk zitten wachten totdat ze dood gaat. Dat zal vandaag en morgen nog niet zijn, maar ze zal de 2 weken waarschijnlijk niet meer halen. Maar goed, t leven in Zweden gaat ook gewoon door, en ik vind het straks ook heerlijk om hier weg te gaan. Alleen moet ik zo dus afscheid nemen van oma, en dat vind ik erg lastig. Ze is nog helemaal helder, dus dat wordt een mooi, maar moeilijk gesprek...
geen idee.. ik neem alleen de pil de hele tijd, meer weet ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, ander vraagje...heb een andere pil van m'n huisarts gekregen. Heb zaterdag de laatste pil van m'n vorige strip ingeomen, kan ik dan gewoon aankomende zaterdag met de nieuwe pil beginnen? Gekloot ook altijd...
Sterkte met de situatie met je oma!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, ander vraagje...heb een andere pil van m'n huisarts gekregen. Heb zaterdag de laatste pil van m'n vorige strip ingeomen, kan ik dan gewoon aankomende zaterdag met de nieuwe pil beginnen? Gekloot ook altijd...
72% van jouw posts bevat minimaal éénmaal het woord 'Mark'. Weet je zeker dat het platonisch isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
En vanmiddag ga ik met Mark m'n nieuwe bed kopen.
Ja nou, ik doe nou eenmaal erg veel (zowat bijna allesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
72% van jouw posts bevat minimaal éénmaal het woord 'Mark'. Weet je zeker dat het platonisch is
Ja dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef AKnynke het volgende:
Ja, en jij ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:39 schreef kwakveense het volgende:voor TJ en Nynke... wat een nare berichten, veel sterkte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |