quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Oh my friend, do not end,
Long before you learn how to begin
Just open up you’ll receive
But you must try to believe
Let it grow, let it grow,
And don’t fear what you don’t know
Just let it happen, it will help you
Let it come, let it come.
Al I ever wanted for you
Was to see you walk as well as run
And when you do _
That you do it in the light of day.
If you care, if you care,
Then you cannot leave it in the air
For you must exit the way that you came
Without name
Let it ride, let it ride
And don’t let it tear you up inside
‘Cause there’s an answer to your wonder
Just reach up to His light
All I ever wanted for you,
Was to see you walk as well as run
And when you do _
That you do it in the light of day.
Kende dat hele nummer niet, ik moest relaxte muziek hebben en deze stond erbijquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:24 schreef neen het volgende:
Hier sluit ik mee af, wat een fantastisch nummer is dat ook zeg
Ja, het zit al heel de dag in mijn kop. Word je ook niet vrolijk van hoorquote:
He, jammer. Ik had wel wat gezien in een virtueel potje helderziendheid. Is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:36 schreef P.F het volgende:
Nee ze kwam voorbij in de AT
KLB FB of niet?quote:
Ik wist hetquote:
pfff heftig man, sterktequote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Thnx dames
Geloof dat DizMiz het redelijk verwoord heb, zal het zelf proberen nog beetje duidelijker te maken.
Mn (stief)nichtje heeft al sinds ik haar ken begin 2001 (uit mn hoofd) last met dr gezondheid. 1 of andere wazige lastig behandelbare lever aandoening. Ze heeft er al div een andere gehad maar het lijkt steeds meer op het ziektebeeld van mr BNN. Krijg je eindelijk een nieuw orgaan dan wordt het snel afgestoten of sta je eindelijk hoog op die lijst, dan ben je te slecht om je te kunnen helpen en dus gaan er een paar aan je voorbij.
Maar nadat vorig jaar toen ze best lang in het ziekenhuis lag leek het allemaal vrij stabeil, niet supergoed maar goed genoeg in elk geval. Daar kwam maandje of wat terug verandering in en ze was ineens weer vaak in het Erasmus MC (wat mij ook zeer bekend terrein is). Ze staat inmiddels al weer kleine 2 maanden geloof ik op de wachtlijst en is inmiddels nr 1 maar haar lichaam geeft buiten haar lever nu ook de rest langzaam op. Het enige wat de artsen kunnen doen is antibiotica geven maar zoals haar lichaam nu is vergiftigen ze haar daar alleen maar mee.
Dus toen hier de telefoon gisteravond ging en mn stiefma steeds meer een snik in dr stem kreeg wist ik eigenlijk al welke kant het uit ging en mn pa kwam even later mn kamer in om het te bevestigen.
En nu waarom ze voor mij zo geweldig isZe blijft strijdbaar en wellicht het belangrijkste toen ik zelf voor die f*cking pacemaker in het erasmus lag vorig jaar mocht ik helaas niet naar haar en zij niet naar mij. Mn pa en stiefma mochten wel op beide afdelingen komen en ze wist dus dat ik real scared was voor wat komen ging (achteraf viel het reuze mee btw). En ondanks dat ze aan bed gebonden was, geel zag en zich beter druk maakte over zichzelf kreeg ik paar smsjes van dr en dat tekent voor mij haar gouden hartje!
Ik heb besloten zo gewoon naar mn werk te gaan want hier thuis word ik gek. Heb amper kunnen slapen en wil liever misschien wel naar EMC maarja wat kan ik daar doen. Ook geen fluit. Dus maar eens kijken of ik me tot werken kan zetten zo niet dan zien jullie me gok ik snel weer.
Thnx ladies
Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh popjes!
TJ, veel sterkte toegewenst!
En Beth Hart rules big time
Laat me raden:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het is wel een beetje een droef liedje, maar niet zo dat ik er direct van in een depressie schiet
Het is ook weer niet shiny and happy ofzo
Nee joh, ik zit op mijn werk, dan ga ik geen liedjes zitten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat me raden:
Je zit het nu weer te luisteren?.
Ik zal het straks ook even gaan beluisteren (en ook Thomas Dybdahl, want volgens mij is dat hele mooie muziek)
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik durfde me bijna niet te gaan wegen, maar de weegschaal was lief voor me vanochtend.
Ik moet binnenkort ook naar de anesthesist omdat ik onder narcose moet tijdens de operatie en ik denk dat ik daar ook op de weegschaal moet staan. Klopt dat?. Straks geeft zijn / haar weegschaal ineens veel meer aan dan de mijne
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuis
Nou ja, in het ZH heb ik kleding minus schoenen aan en weeg ik me vaak midden op de dag. Thuis naakt, net wakker en nog nuchter. Dat zal ook schelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Of thuis 2-3 kg lichter. Tis maar net hoe je het bekijkt
.
Luister anders ook naar LA Song van haar...ook vrij bekend, en een mooi nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart is.
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is dat een hartstikke goed ontbijt hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef Bellah het volgende:
Hm, is magere kwark+banaan+klein handje notenmuesli en een kop thee een goed ontbijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |