Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh popjes!
TJ, veel sterkte toegewenst!
En Beth Hart rules big time
Laat me raden:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het is wel een beetje een droef liedje, maar niet zo dat ik er direct van in een depressie schiet
Het is ook weer niet shiny and happy ofzo
Nee joh, ik zit op mijn werk, dan ga ik geen liedjes zitten luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat me raden:
Je zit het nu weer te luisteren?.
Ik zal het straks ook even gaan beluisteren (en ook Thomas Dybdahl, want volgens mij is dat hele mooie muziek)
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik durfde me bijna niet te gaan wegen, maar de weegschaal was lief voor me vanochtend.
Ik moet binnenkort ook naar de anesthesist omdat ik onder narcose moet tijdens de operatie en ik denk dat ik daar ook op de weegschaal moet staan. Klopt dat?. Straks geeft zijn / haar weegschaal ineens veel meer aan dan de mijne
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weeg altijd 2-3 kg zwaarder in het ziekenhuis
Nou ja, in het ZH heb ik kleding minus schoenen aan en weeg ik me vaak midden op de dag. Thuis naakt, net wakker en nog nuchter. Dat zal ook schelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Of thuis 2-3 kg lichter. Tis maar net hoe je het bekijkt
.
Luister anders ook naar LA Song van haar...ook vrij bekend, en een mooi nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weten wie die Beth Hart is.
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is dat een hartstikke goed ontbijt hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef Bellah het volgende:
Hm, is magere kwark+banaan+klein handje notenmuesli en een kop thee een goed ontbijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |