Hij zei: Het ging wel goed, tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef neen het volgende:
Ja PF, hoe ging je rijles... alweer examenklaar of niet
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat niet zo heel erg dat je het niet direct heel goed kunt lezen!! Wel een leuk lettertype!! Heb je het toch helemaal zelf gedaan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef P.F het volgende:
De maandagnacht blues
man man wat een droevige liedjes
Foto zit er niet bij Viev!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaan.
Ik heb nu dit lettertype, beter?
(als jullie het stom vinden moeten jullie het eerlijk zeggen want Dean moet natuurlijk wel indruk maken bij de meiden).
Ik zie geen foto?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bijna, alleen Ynske heeft het hoofdje erin gehopped. En PF: Ik heb het ook met paint gedaan.
(als jullie het stom vinden moeten jullie het eerlijk zeggen want Dean moet natuurlijk wel indruk maken bij de meiden).
Ik zou hem niet veranderen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef Vivi het volgende:
Hm, wat voor kleur zal ik er dan achter zetten
whahaaaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
[hier stond een foto]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef conleche het volgende:
deze cover van de goo goo dolls. Ik wil hem troosten
Maar je vindt het een stomme kleurquote:
Nou in principe hou ik niet van deze kleurquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Zoek ik op youtube op happy
krijg ik dit liedje
Ik geef hem morgen wel aan den vaderfiguur, die moet maar ff bijschavenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Vivi ik denk wel dat je het iets beter kan afwerken eerlijk gezegd. Maar ik vond het er super grappig uit zien
Nee joh kom op!! Hij is gewoon leuk!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geef hem morgen wel aan den vaderfiguur, die moet maar ff bijschaven.
haha doe dat, heel leuk idee wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eens met coquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh kom op!! Hij is gewoon leuk!!
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef Vivi het volgende:
Ja dat jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
Niet doen! De 'imperfectie' lijkt opzettelijk en dat maakt 'm mooi!
quote:
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
Niet doen! De 'imperfectie' lijkt opzettelijk en dat maakt 'm mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |