Hooguit eentje in de twee wekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Geen wonder dat Greysie die kapsalonnetjes kan hebben!
Ja, ik was niet zo lekker en laat op!quote:
Hoeft ook niet; maar je kan idd best die kwark met cruesli nemen. Beter dan een eierkoek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik dacht dat dit lijstje voor mijn doen al best aardig was
En ik ben 1.82
Maar serieus:
Ik kan op mijn werk niet allerlei kokkerel-achtige toeren uithalen. 's Ochtends beter kwark met cruesli nemen dan ofzo? En dan 's middags nog wat extra boterhammen eten?
En PF, ga jij nou eerst maar eens zo'n lijstje doen, tssssssk.
Jij doet het nóg rotter dan ik!
Ik had trouwens serieus geen idee dat dit zo weinig calorieën zouden zijn![]()
Met voor mijn gevoel best normaal avondeten met aardappeltjes en vlees.
Wat kan je eigenlijk veel eten qua calorieën dan!
Je kan het beter wel weten zodat je er iets aan kan doen vind ik!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik eet veel slechter dan ik dacht![]()
Da's niet goed.
Ok, als je shweeer dan ik jou geloof.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had echt, sweerrrrrrrr, serieus niet het idee dat hij nou zoveel beter te eten kreeg van mij dan ik zelf eet
Moet van die crackers af he?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
En PF, ga jij nou eerst maar eens zo'n lijstje doen, tssssssk.
Jij doet het nóg rotter dan ik!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje
O: 2 boterhammen philedelphia + sambal
T: 300 mg vitamine C
L: brinta van magere melk en slechts 4 schepjes brinta
En de rest moet ik nog even bedenken, het moet gemakkelijk mee te nemen zijn..
Jij mag wel siroopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Oke SHE, dank voor de reality check.
Op mijn werk is een koelkast, dus ik zal er elke maandag een paar bakjes (magere?) kwark in zetten en een pak cruesli op het aanrecht zetten. Mag daar wel een beetje zoetstof of een scheutje Lessini siroop in ofzo?
En dan meer lunch eten en er eens een gekookt eitje bij eten, dat vergeet ik steeds. Ik moet steeds eieren over de datum weggooien en dan koop ik pakjes van 6 stuks en die kan je best lang bewaren. Kan je nagaan
neutraal. Kan weinig kwaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
SHE, ik had nog een vraagje.
Is seroendeng goed/slecht/neutraal?
Dus dit heb je in 3 u tijd gegeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Mijn verweer is dat ik sinds 12 uur pas wakker ben
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij mag wel siroop
Vind jij broodjes Co niet lekker voor op je werk?
Ollie is trouwens helemaal fan sinds gisteravond ( bedankt Co! )
Al was de zijne wel gepimpt ;
huge zuurdesemstokbrood , getoast, dun laagje light mayo; volgepropt met sla/tomaat/komkommer. Toen wat flinterdunne reepjes gegrilde biologische kipfilet, toen wat rode ui en wat druppels curry.
Hij heeft 'm verslonden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!
Ik ga er zelf ook maar eentje maken als lunch. Ik ben de mr. kwijt!! Toen ik wegging lag hij nog te ronken en nu is hij foetsie en neemt ook geen van de telefoons op.
Zit ie niet op de wc?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgende x de ui niet vergeten. Wat voor groente ik er ook opgooi, altijd ui erbij!! Fuck ik zie die rode ui nu pas. Mea Culpa!
Ik ga er zelf ook maar eentje maken als lunch. Ik ben de mr. kwijt!! Toen ik wegging lag hij nog te ronken en nu is hij foetsie en neemt ook geen van de telefoons op.
Jij denkt toch niet dat Sjors een uitje vergeet he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat Sjors een uitje vergeet he?![]()
Ga je ook lekker broodje eten zo?
Met zoetstof is *niets* mis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik meld we weer even hier met een lijstje!
O: brinta (magere melk) met 5 eetlepels brinta, scheutje kaneel en zoetstof (zonder vind ik het niet lekker)
T: klein stukje (:')) chocoladetaartmaar het was lekker!
L: zachtgekookt ei (las dat dit beter was!), 200g optimel kwark met mandarijntjes erdoorheen gehusseld.
T: 2 plakjes gerookte kipfilet.
D: onbekend, iets met mager vlees, groente en salade.
en literss groene thee.
Hoeveel eet jij wel niet op een dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik meld we weer even hier met een lijstje!
O: brinta (magere melk) met 5 eetlepels brinta, scheutje kaneel en zoetstof (zonder vind ik het niet lekker)
T: klein stukje (:')) chocoladetaartmaar het was lekker!
L: zachtgekookt ei (las dat dit beter was!), 200g optimel kwark met mandarijntjes erdoorheen gehusseld.
T: 2 plakjes gerookte kipfilet.
D: onbekend, iets met mager vlees, groente en salade.
en literss groene thee.
Oh, ik sport nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Met zoetstof is *niets* mis.
En als ik de chocotaart wegdenk is het een prachtig lijstje. Wel behoorlijk veel eiwitten; en als je niet sport dan is dat niet verstandig.
Dit is toch niet veelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij wel niet op een dag?
En ik heb zojuist 90 kcal. toegevoegd door een flesje FruitShoot en ik heb 2 van die sesamreepjes gegeten, maar die zullen wel heel slecht zijn want ze zijn zo zoetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
En ik heb alweer trekHet gaat goed met mij
Ik ben niet meer aan het hybernaten
Het eitje van net had ik 5 minuten gekookt. en dan zit hij al vanaf het begin in het water. Hij was perfect, niet snotterig, maar ook zeker niet hard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Shining!Gezellig dat je er weer bent!
Hoe lang koken jullie je eitje zodat hij wel zacht, maar niet héél erg eng loperig is eigenlijk?
En het ei er dan pas in als het water kookt (zoals ik wel eens gehoord heb?) of zoals ik al vanaf het begin in het water?
Ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee het heeft het niet op nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik sport nietniet vandaag in ieder geval. Misschien kan ik vanavond een halfuurtje op de crosstrainer, heft dat het teveel aan eiwitten dan op?
Veel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit is echt niet uitgebreid hoor! Als ik een dag op de uni ben eet ik wel heel anders moet ik zeggen, en minder tussendoortjes. En chocotaart is al helemaal geen normale gang van zaken, maar iemand had hem zelf gebakken en speciaal voor mij meegenomen. En dan ben ik zwakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Maarja jullie hebben volgens mij ook meer tijd om uitgebreider te eten, tussendoortjes te pakken enzo
Normaal eet ik ook niet zoveel eitwitten, maar nu weet ik iig dat dit niet zo'n goed plan voor mij isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee het heeft het niet op nee.
Maar crosstrainer is sowieso wel een goed plan.
Zoals je ziet in je lijstje heb je geen enkele maaltijd zonder eiwitten. Geen enkel probleem als je flink wat lood pompt, maar als je gewoon een dartelende chick bent, dan zou ik toch iets meer KH's uit groenten en granen in je dieet proppen.
Het is ook netjes hoor; je eten is ( behalve die choco ) heel schoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet zoveel eitwitten, maar nu weet ik iig dat dit niet zo'n goed plan voor mij is! Ik dacht dat ik goed bezig was namelijk
![]()
Zou het dan helpen als ik bijv de kipfilet vervang door een tomaat of een stuk komkommer ofzo? De eieren bevallen me namelijk wel en ik ben ook niet meer echt gewend om 's avonds aardappelen/rijst oid te eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook netjes hoor; je eten is ( behalve die choco ) heel schoon.
Maar probeer tenminste 1 maaltijd uitsluitend uit groenten /granen te laten ontstaan. Want nu heb je voor zowel ontbijt, tussendoor, lunch en avondeten een hele bulk eiwitten.
Low carb is prima, maar dan moet je alsnog wat maaltijd vullen met groenvoer. Als je alleen maar eiwitten eet, dan gaan je nieren protesteren.
Ohhh, maar dat is net zo goed ( de pindakaas dan he, de sp niet )quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zou het dan helpen als ik bijv de kipfilet vervang door een tomaat of een stuk komkommer ofzo? De eieren bevallen me namelijk wel en ik ben ook niet meer echt gewend om 's avonds aardappelen/rijst oid te eten.
Oh en ik eet ook niet elke dag kwark, maar meestal 's middags twee boterhammen (met pindakaas of sandwichspread)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |