America's Next Top Model.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Elmostyle het volgende:
VERDOMME, m'n kutzus is naar een of ander KUTprogramma aan het kijken.
Ow, iets van blabla topmodel op rtl5, wat eeen grafprogramma.
Dat zijn nog wel beste dingen om eerlijk te zijn!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Jullie weten dat je voor dat soort dingen een ban krijgt van Wikipedia he?
Nooit meer iets wijzigen dan!
En je IP staat er op.
Ik wilde net al zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
Nu ga ik hier weg want ik vind de KLB SC kut!
.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
pffftquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vast een leuk programma voor paaskonijn en consorten
Maar jullie vinden mij ook kut dus hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
pwnd wie unne noobquote:
En allemaal arrogant als ik weet niet wat zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
pffftze zijn gek. grafprogramma.
Continu zijn die bitchwijven aan 't roepen en schreeuwen etc -_- en aanstellen, jeeusus
De modjes locken altijd de verkeerdequote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Elmostyle het volgende:
btw, Waarom word MouzurX topic gelocked?? hij had de lapo??
Tiefuskneus, je vergat het vraagteken!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kankersukkel, je vergat het nummer, je vergat de op
WAT KAN JE WEL
Ik heb al regelmatig een ban gehad op WIkipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Jullie weten dat je voor dat soort dingen een ban krijgt van Wikipedia he?
Nooit meer iets wijzigen dan!
En je IP staat er op.
Ik vind je wel liev.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar jullie vinden mij ook kut dus hihi
Daarbij klopt van dit topic de nummering niet en is er geen OP.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Elmostyle het volgende:
btw, Waarom word MouzurX topic gelocked?? hij had de lapo??
joah iddquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De modjes locken altijd de verkeerde
Supermassive Black Hole!quote:
Schrijf iets over jezelf. Ik maak een wiki aan weet niet hoe het moet enzo, kom ik zo achterquote:
Dank je welquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef behangplakker het volgende:
Willen jullie even informatie geven over de ananas. Dan maak ik een artikel over hem op wiki
Hoe heet ze nouquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
En deze moet nog eens gepost worden!Wie is het?
[ afbeelding ]
Die van gasturbine was leukerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niks over mezelf schrijven, laat anderen dat maar doen, is wel zo eerlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Schrijf iets over jezelf. Ik maak een wiki aan weet niet hoe het moet enzo, kom ik zo achter
Wie niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
QFTquote:
hoi biogardequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
ik heb je toegevoegd aan de frituur wiki![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren#Frituur
quote:Verantwoord frituren
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik weet niet, maar ik vind haar maar een oud gezicht hebben daar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
Waarschuwing!
Dit IP-adres is gebruikt voor vandalisme op Wikipedia!
OHNOESS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Remlof !quote:
quote:
Ja, dat is Daisy Mary, ja? Een blondje met blauwe ogen is opeens veranderd in een brunette met bruine ogen?quote:
Laat ook maar, ik zie al dat het veel te moeilijk isquote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga niks over mezelf schrijven, laat anderen dat maar doen, is wel zo eerlijk
Haaaaiquote:
Verwijderdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Ananas
Deze pagina is verwijderd. Ter informatie wordt het verwijderingslogboek van deze pagina hieronder weergegeven.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kliktequote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, maar Daisy Mary > Die moeder van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat is Daisy Mary, ja? Een blondje met blauwe ogen is opeens veranderd in een brunette met bruine ogen?
Hij is al weer verwijderdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb 4 uur geslapenquote:
Reageer dan niet met een naam op een quote waarin ik vraag naar de naam.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, maar Daisy Mary > Die moeder van jou
Ga je morgenochtend mee hardlopen?quote:
er stondquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Net zo kansloos als usert hierzoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Maar dan heb je dus lui die "mod" zijn op wikipedia ... hoe focking kansloos ben je dan?
Want? Het is vrijwilligerswerk. Wat is er kansloos aan vrijwilligersgwerk, jij held?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Maar dan heb je dus lui die "mod" zijn op wikipedia ... hoe focking kansloos ben je dan?
O oquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Net zo kansloos als usert hierzo
No shit ! Dat postte ik ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er stond
5 jan 2009 20:45 Advance (Overleg | bijdragen) verwijderde "De Ananas" (Geklieder: Aangemaakt door snip. De inhoud was: 'De_Ananas is een wereldberoemde user van het Fok! forum. Hij staat bekend om zijn grandioze frituurkunsten!')
Nolifer.quote:
Ik ook...quote:
Jij bent gewoon een mod op wiki!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Het is vrijwilligerswerk. Wat is er kansloos aan vrijwilligersgwerk, jij held?
Ik wil heul niet upgraden!quote:
xie naksquote:
Geldverdienuren die je in de prullenbak gooit om een paar pubers op het internet in toom te houden....vrijwilligers werkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Het is vrijwilligerswerk. Wat is er kansloos aan vrijwilligersgwerk, jij held?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mod op wiki!
Hoelang heb jij nog ban gehad? wanneer komt NG eigenlijk terugg?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Geldverdienuren die je in de prullenbak gooit om een paar pubers op het internet in toom te houden....vrijwilligers werk
Morgen is het - 4 's middagsquote:
de 14 december ->4 weken dacht ikquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoelang heb jij nog ban gehad? wanneer komt NG eigenlijk terugg?
quote:
Daarom juist. Je moet van de kou profiteren.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen is het - 4 's middags
Ehm, nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mod op wiki!
Jij mij bashen? Gast, please.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]laten we 'm net als Crane bashen
Uren die je vrijwillig steekt in een site waarbij je wereldwijd bijdraagt aan vrije vergaring van informatie. 't Is maar wat je kansloos noemt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Geldverdienuren die je in de prullenbak gooit om een paar pubers op het internet in toom te houden....vrijwilligers werk
Nogmaalsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals. Wat een tieten.
Bikkel he.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij zo lang hebt geslapen
morgen is toch dinsdag ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen is het - 4 's middags
quote:
okeuhquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij mij bashen? Gast, please.Don't even try.
Ze kijkt scheelt, hihi.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals. Wat een tieten.
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Uren die je vrijwillig steekt in een site waarbij je wereldwijd bijdraagt aan vrije vergaring van informatie. 't Is maar wat je kansloos noemt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Uren die je vrijwillig steekt in een site waarbij je wereldwijd bijdraagt aan vrije vergaring van informatie. 't Is maar wat je kansloos noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
tuutskequote:
Ja!quote:
Zelfs ik vind mod op wikipedia zijn nogal kansloosquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Het was dat msn niks meer deed.quote:
Je neemt het op voor een minderheidquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Hihiquote:
En dat terwijl jij de liefde zelf bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik vind mod op wikipedia zijn nogal kansloos
ze loenst geilquote:
Hi-la-risch inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeuhMaar crane bashen was wel veeet
ik heb nog 2 weken ban ervoor gehad
Ja, want dat is ook ont-zet-tend kansloos werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoon
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind kou best lekker als je gaat hardlopen, maar met deze temperaturen krijg ik last van mijn neus.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom juist. Je moet van de kou profiteren.
Post jij eens wat leuks danquote:
Precies jaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat terwijl jij de liefde zelf bent.
Op de grond liggen terwijl je een bed hebt. Óf die jongen heeft z'n vriendin afgericht, óf ze is inefficiënt.quote:
die ene strip van urbanus waarbij hij de ganzen spek aan een touw voert en deze poepen die uit etc etc daarna ermee probeert te vliegenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ze op het veloske van Eddy Merckx ophalen
ik ben erquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was dat msn niks meer deed.
Vanavond weer?
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kindertelefoonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoon
Tegenwoordig krijg je op het vwo les in google.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenOf word leraar of of of of of
Maar alsjeblieft... tieners bashen op internet zodat zogenaamde ''informatie'', die overigens op bijna geen enkele school als betrouwbare bron word gezien (
), nog steeds vergaard kan worden noem ik tijdverspilling
DANKJEWEL!quote:
Dude, je bent mod op wikipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.
Er is niks mis met zo'n mooi project als Wikipedia in leven te willen houden.
Zeg, ben jij niet die laborant?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je op het vwo les in google.WTF!
Het schijnt zo te zijn dat tieners meer op een leuke site met plaatjes letten dan op de betrouwbaarheid van de informatie.
Ik weet zeker dat ze een uitkering hebben! Belachelijk! Onze centers!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.
Er is niks mis met zo'n mooi project als Wikipedia in leven te willen houden.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus ik ga bijna voor de 3e keer vandaag fappen door al die jailbait&tieten.
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenOf word leraar of of of of of
Maar alsjeblieft... tieners bashen op internet zodat zogenaamde ''informatie'', die overigens op bijna geen enkele school als betrouwbare bron word gezien (
), nog steeds vergaard kan worden noem ik tijdverspilling
Oohja? Ik heb nog geen google les gehad!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat tieners meer op een leuke site met plaatjes letten dan op de betrouwbaarheid van de informatie.
nou, hoe kan morgen dan 4 uur zijnquote:
Ik ook, maar het is wel ontzettend leuk om te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kou best lekker als je gaat hardlopen, maar met deze temperaturen krijg ik last van mijn neus.
Huil/ jank / etc
Hihiquote:
ik had je toegevoegd aan de frituur wikiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
Wie kwam er trouwens op het idee om een wiki van mij te maken?
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computersquote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.
En ook jij hebt honderden keren gebruik gemaakt van Wikipedia...
Ik weet nite precies welke ik allemaal heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had je toegevoegd aan de frituur wiki
ooh ja heb je urbanus 30 - dertig floppen?
uitgeverij loempiaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet nite precies welke ik allemaal heb.
Is dit nou een poging tot bash... waar ben je in godsnaam mee bezig, vriend?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dude, je bent mod op wikipedia
Een beetje de lijsten met wijzigingen nakijken of er geen kutkinders wat hebben verandert.
Natuurlijk is wikipedia goed enz maar denk er nou eens over na man![]()
Mwah wij krijgen dat niet. Even serieus. Ik let er gewoon op dat ik goede info heb hoor. Gewoon de helft van je scherm informatie andere helf tietenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die komen gelijk aan met de zakken rijst enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computers
Joah.. met zon draaimechanisme zodat als je een uur aan dat ding draait je 1 min kan computeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij maken die afrikanen zich druk om brood op de plank en niet om het laatste nieuws van wikipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.
En ook jij hebt honderden keren gebruik gemaakt van Wikipedia...
Ja. Geloof de linkse afrikamythe niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DANKJEWEL!![]()
Oke en nu heb ik het er nooit meer over
Nee man.quote:
Onverkaptekijkmijophetvwozittenpost.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Ik heb nog geen google les gehad!
Toch geen zin in gisteren, misschien vanavond dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op mij ging fappen?
radio salamiquote:
48 tot 72 uur gemiddeldquote:
Paranoid!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
is het raar dat je black sabbath gaat luisteren als je blij bent?
Als ze een computer hebben, that is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je ziet niks, dat is haar slipjequote:
Ik kreeg een maand voor dat plaatje van Jos...quote:
Is goed hoor. Wat kost zo'n snavelschurft operatie precies?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
Fas, BT. Ik draag bandshirts en m'n parkiet heeft de snavelschurft.
Ik pm jullie straks mn rekeningnummer.
Heb je ook een vampire freaks accountquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
Fas, BT. Ik draag bandshirts en m'n parkiet heeft de snavelschurft.
Ik pm jullie straks mn rekeningnummer.
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Volgens mij maken die afrikanen zich druk om brood op de plank en niet om het laatste nieuws van wikipedia
Uhhmmmquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet niks, dat is haar slipje.
Ik word blij van Musequote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
is het raar dat je black sabbath gaat luisteren als je blij bent?
ik agressiefquote:
Lees de post ervoor, ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dit nou weer zo'n kwaliteitspost van jou?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed hoor. Wat kost zo'n snavelschurft operatie precies?
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhhmmm
Tijd om je ogen uit te laten spuiten.
Ik word blij van kleine meisjes.quote:
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.
En je hebt Afrikanen en je hebt Afrikanen...
Dat is logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordt [ afbeelding ].
Zeker wel een goeie griet.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wtfquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
quote:
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grote tetten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.
Ik laat altijd voor mijn frituren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die een uur frituren..![]()
Echte bazen zijn in een kwartier klaar
Ik wordt daar niet ongelukkig vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenen van een slimmerik als jij verwacht ik niets minder dan beaming.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP af
En nu hups, beantwoord mijn pm.quote:
En 20 km afgelegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
AL 5 JAAR OP MARS!!!
[ afbeelding ]
kanker. Ik heb een probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populairquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.
Vannachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En nu hups, beantwoord mijn pm.
Anders stuur ik je nog een granny.
zowiezo. Bashen is populair. Wie wil er nou niet bashenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populair
Welk beestje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.. dat andere beestje legde 1 meter af?
faptube ftwquote:
Pardon? Zowiezo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zowiezo. Bashen is populair. Wie wil er nou niet bashen
Geef eens een concreet voorbeeld van wat voor informatie dat op Wikipedia staat handig is voor een afrikaanse scholier( die wel genoeg te eten en drinken heeft, een soort van lagere school heeft en ook nog eens engels kan) maar dat niet via andere internetbronnen te vinden is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.
Hij schrikt van de spelfouten.quote:
zoiesoquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDSquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld van wat voor informatie dat op Wikipedia staat handig is voor een afrikaanse scholier( die wel genoeg te eten en drinken heeft, een soort van lagere school heeft en ook nog eens engels kan) maar dat niet via google te vinden is.
Ook al is NB er niet meer, mag ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had al een headshot. Nu snij ik nog maar wat in me borst ofzo.
En dat is niet via een andere internetbron te vinden ?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDS
Ben nog steeds niet begonnen voor school, omgquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ben nog steeds niet klaar voor school, omg.
Op Wikipedia staat informatie die erop gezet is en die via discussies 'backstage' betwist en beargumenteerd kan worden met als doel de meest accurate info online te laten staan. Daarbij worden de gebruikte bronnen en andere referenties ook nog eens onder het artikel gezet. Hierbij is dat al nuttiger dan ze verwijzen naar enkel Google.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld van wat voor informatie dat op Wikipedia staat handig is voor een afrikaanse scholier( die wel genoeg te eten en drinken heeft, een soort van lagere school heeft en ook nog eens engels kan) maar dat niet via google te vinden is.
nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat is niet via een andere internetbron te vinden ?
Alles is via een andere bron te vinden. Dan kunnen we internet beter wegdoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat is niet via een andere internetbron te vinden ?
Geil.quote:
dit dus, en moest het 4 uur geleden inleverenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet begonnen voor school, omg
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alles is via een andere bron te vinden. Dan kunnen we internet beter wegdoen.
[..]
Geil.
wat moet je doen dan anne?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ben nog steeds niet klaar voor school, omg.
welke?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Fortitudo het volgende:
die nieuwe reclame van heineken is weer superb
naaaaaaaaaaam?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Bt heeft de tietenmevrouw uit haar OP gevonden, speciaal voor mij.
Damn, al lang niet meer gehoord.quote:
Die is cool. Pete murray is zowiezo wel cool. Ken je ook pick me up en fly with you?quote:
Nee, ze is nu van mij alleen.quote:
die is idd geweldig.quote:
Hoe heet ze danquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Bt heeft de tietenmevrouw uit haar OP gevonden, speciaal voor mij.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ze is nu van mij alleen.+9999999999999999999 dagdag punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die is cool. Pete murray is zowiezo wel cool. Ken je ook pick me up en fly with you?
Hee, die punten moeten voor mij zijn godverdomme. Ik vond drquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
+9999999999999999999 dagdag punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |