quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
quote:
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grote tetten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.
Ik laat altijd voor mijn frituren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die een uur frituren..![]()
Echte bazen zijn in een kwartier klaar
Ik wordt daar niet ongelukkig vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenen van een slimmerik als jij verwacht ik niets minder dan beaming.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP af
En nu hups, beantwoord mijn pm.quote:
En 20 km afgelegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
AL 5 JAAR OP MARS!!!
[ afbeelding ]
kanker. Ik heb een probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populairquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.
Vannachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En nu hups, beantwoord mijn pm.
Anders stuur ik je nog een granny.
zowiezo. Bashen is populair. Wie wil er nou niet bashenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populair
Welk beestje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.. dat andere beestje legde 1 meter af?
faptube ftwquote:
Pardon? Zowiezo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zowiezo. Bashen is populair. Wie wil er nou niet bashen
Geef eens een concreet voorbeeld van wat voor informatie dat op Wikipedia staat handig is voor een afrikaanse scholier( die wel genoeg te eten en drinken heeft, een soort van lagere school heeft en ook nog eens engels kan) maar dat niet via andere internetbronnen te vinden is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieën. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.
Hij schrikt van de spelfouten.quote:
zoiesoquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDSquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld van wat voor informatie dat op Wikipedia staat handig is voor een afrikaanse scholier( die wel genoeg te eten en drinken heeft, een soort van lagere school heeft en ook nog eens engels kan) maar dat niet via google te vinden is.
Ook al is NB er niet meer, mag ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had al een headshot. Nu snij ik nog maar wat in me borst ofzo.
En dat is niet via een andere internetbron te vinden ?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDS
Ben nog steeds niet begonnen voor school, omgquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ben nog steeds niet klaar voor school, omg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |