Heb je ook een vampire freaks accountquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
Fas, BT. Ik draag bandshirts en m'n parkiet heeft de snavelschurft.
Ik pm jullie straks mn rekeningnummer.
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Volgens mij maken die afrikanen zich druk om brood op de plank en niet om het laatste nieuws van wikipedia
Uhhmmmquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet niks, dat is haar slipje.
Ik word blij van Musequote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
is het raar dat je black sabbath gaat luisteren als je blij bent?
ik agressiefquote:
Lees de post ervoor, ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dit nou weer zo'n kwaliteitspost van jou?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed hoor. Wat kost zo'n snavelschurft operatie precies?
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhhmmm
Tijd om je ogen uit te laten spuiten.
Ik word blij van kleine meisjes.quote:
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.
En je hebt Afrikanen en je hebt Afrikanen...
Dat is logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordt [ afbeelding ].
Zeker wel een goeie griet.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |