Volgens mij maken die afrikanen zich druk om brood op de plank en niet om het laatste nieuws van wikipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.
En ook jij hebt honderden keren gebruik gemaakt van Wikipedia...
Ja. Geloof de linkse afrikamythe niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computers
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DANKJEWEL!![]()
Oke en nu heb ik het er nooit meer over
Nee man.quote:
Onverkaptekijkmijophetvwozittenpost.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Ik heb nog geen google les gehad!
Toch geen zin in gisteren, misschien vanavond dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op mij ging fappen?
radio salamiquote:
48 tot 72 uur gemiddeldquote:
Paranoid!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
is het raar dat je black sabbath gaat luisteren als je blij bent?
Als ze een computer hebben, that is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computers
Je ziet niks, dat is haar slipjequote:
Ik kreeg een maand voor dat plaatje van Jos...quote:
Is goed hoor. Wat kost zo'n snavelschurft operatie precies?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
Fas, BT. Ik draag bandshirts en m'n parkiet heeft de snavelschurft.
Ik pm jullie straks mn rekeningnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |