Tegenwoordig krijg je op het vwo les in google.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenOf word leraar of of of of of
Maar alsjeblieft... tieners bashen op internet zodat zogenaamde ''informatie'', die overigens op bijna geen enkele school als betrouwbare bron word gezien (
), nog steeds vergaard kan worden noem ik tijdverspilling
DANKJEWEL!quote:
Dude, je bent mod op wikipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.
Er is niks mis met zo'n mooi project als Wikipedia in leven te willen houden.
Zeg, ben jij niet die laborant?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je op het vwo les in google.WTF!
Het schijnt zo te zijn dat tieners meer op een leuke site met plaatjes letten dan op de betrouwbaarheid van de informatie.
Ik weet zeker dat ze een uitkering hebben! Belachelijk! Onze centers!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.
Er is niks mis met zo'n mooi project als Wikipedia in leven te willen houden.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus ik ga bijna voor de 3e keer vandaag fappen door al die jailbait&tieten.
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenOf word leraar of of of of of
Maar alsjeblieft... tieners bashen op internet zodat zogenaamde ''informatie'', die overigens op bijna geen enkele school als betrouwbare bron word gezien (
), nog steeds vergaard kan worden noem ik tijdverspilling
Oohja? Ik heb nog geen google les gehad!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat tieners meer op een leuke site met plaatjes letten dan op de betrouwbaarheid van de informatie.
nou, hoe kan morgen dan 4 uur zijnquote:
Ik ook, maar het is wel ontzettend leuk om te doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kou best lekker als je gaat hardlopen, maar met deze temperaturen krijg ik last van mijn neus.
Huil/ jank / etc
Hihiquote:
ik had je toegevoegd aan de frituur wikiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
Wie kwam er trouwens op het idee om een wiki van mij te maken?
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computersquote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij stil gestaan wat voor invloed Wikipedia heeft en kan hebben op landen buiten Nederland? Landen in Afrika, bijvoorbeeld. Landen waar veel mensen zonder of weinig scholing leven en die op deze wijze toch op een laagdrempelige manier aan kennis kunnen komen en die kunnen delen met anderen.
En ook jij hebt honderden keren gebruik gemaakt van Wikipedia...
Ik weet nite precies welke ik allemaal heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had je toegevoegd aan de frituur wiki
ooh ja heb je urbanus 30 - dertig floppen?
uitgeverij loempiaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet nite precies welke ik allemaal heb.
Is dit nou een poging tot bash... waar ben je in godsnaam mee bezig, vriend?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dude, je bent mod op wikipedia
Een beetje de lijsten met wijzigingen nakijken of er geen kutkinders wat hebben verandert.
Natuurlijk is wikipedia goed enz maar denk er nou eens over na man![]()
Mwah wij krijgen dat niet. Even serieus. Ik let er gewoon op dat ik goede info heb hoor. Gewoon de helft van je scherm informatie andere helf tietenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die komen gelijk aan met de zakken rijst enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computers
Joah.. met zon draaimechanisme zodat als je een uur aan dat ding draait je 1 min kan computeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk wel allemaal computers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |