okeuhquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij mij bashen? Gast, please.Don't even try.
Ze kijkt scheelt, hihi.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals. Wat een tieten.
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Uren die je vrijwillig steekt in een site waarbij je wereldwijd bijdraagt aan vrije vergaring van informatie. 't Is maar wat je kansloos noemt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Uren die je vrijwillig steekt in een site waarbij je wereldwijd bijdraagt aan vrije vergaring van informatie. 't Is maar wat je kansloos noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
tuutskequote:
Ja!quote:
Zelfs ik vind mod op wikipedia zijn nogal kansloosquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Het was dat msn niks meer deed.quote:
Je neemt het op voor een minderheidquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ehm, nee.
[..]
[..]
Hihiquote:
En dat terwijl jij de liefde zelf bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik vind mod op wikipedia zijn nogal kansloos
ze loenst geilquote:
Hi-la-risch inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeuhMaar crane bashen was wel veeet
ik heb nog 2 weken ban ervoor gehad
Ja, want dat is ook ont-zet-tend kansloos werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoon
Dan kan je ook in een bibliotheek werken en alsnog geld verdienenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind kou best lekker als je gaat hardlopen, maar met deze temperaturen krijg ik last van mijn neus.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom juist. Je moet van de kou profiteren.
Post jij eens wat leuks danquote:
Precies jaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat terwijl jij de liefde zelf bent.
Op de grond liggen terwijl je een bed hebt. Óf die jongen heeft z'n vriendin afgericht, óf ze is inefficiënt.quote:
die ene strip van urbanus waarbij hij de ganzen spek aan een touw voert en deze poepen die uit etc etc daarna ermee probeert te vliegenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ze op het veloske van Eddy Merckx ophalen
ik ben erquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was dat msn niks meer deed.
Vanavond weer?
Minder kansloos dan mod op FOK! als je het mij vraagt. Al heeft het allebei zo z'n toevoeging.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kindertelefoonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon net als die lui bij de kindertelefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |