Heb je ook een vampire freaks accountquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
Fas, BT. Ik draag bandshirts en m'n parkiet heeft de snavelschurft.
Ik pm jullie straks mn rekeningnummer.
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Volgens mij maken die afrikanen zich druk om brood op de plank en niet om het laatste nieuws van wikipedia
Uhhmmmquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet niks, dat is haar slipje.
Ik word blij van Musequote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
is het raar dat je black sabbath gaat luisteren als je blij bent?
ik agressiefquote:
Lees de post ervoor, ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dit nou weer zo'n kwaliteitspost van jou?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed hoor. Wat kost zo'n snavelschurft operatie precies?
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhhmmm
Tijd om je ogen uit te laten spuiten.
Ik word blij van kleine meisjes.quote:
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is kennis toch de sleutel tot succes.
En je hebt Afrikanen en je hebt Afrikanen...
Dat is logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op internet gezegd wordt [ afbeelding ].
Zeker wel een goeie griet.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wtfquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Time is running out, bliss, new born, supermassive black hole, knights of cyndonia![]()
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
quote:
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grote tetten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig van mensen die ik word spellen als ik wordt.
Ik laat altijd voor mijn frituren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die een uur frituren..![]()
Echte bazen zijn in een kwartier klaar
Ik wordt daar niet ongelukkig vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieėn. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kennis is macht, dat ontken ik niet. Maar wikipedia is niet echt de plek om heel erg machtig te wordenen van een slimmerik als jij verwacht ik niets minder dan beaming.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Neem een koekje en kom er gezellig bijzitten hier, dan kijken we samen HAARP af
En nu hups, beantwoord mijn pm.quote:
En 20 km afgelegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
AL 5 JAAR OP MARS!!!
[ afbeelding ]
kanker. Ik heb een probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populairquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar voor veel Afrikaanse scholieren wel de plek om kennis te vergaren. Kennis die ze niet vinden in schoolboeken en waar de vorige generaties geen weet van hebben. Ik blijf Wikipedia een heel mooi project vinden. Natuurlijk is het niet 100% betrouwbaar, maar dat kan je ook niet verwachten. En daarbij is Wikipedia niet eens echt onbetrouwbaarder dan de oude, vertrouwde encyclopedieėn. Wat er tegenover staat, is dat het gratis is en vrij toegankelijk.
Vannachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En nu hups, beantwoord mijn pm.
Anders stuur ik je nog een granny.
zowiezo. Bashen is populair. Wie wil er nou niet bashenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wiki is populair dus is wiki bashen ook populair
Welk beestje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach.. dat andere beestje legde 1 meter af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |