America's Next Top Model.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Elmostyle het volgende:
VERDOMME, m'n kutzus is naar een of ander KUTprogramma aan het kijken.
Ow, iets van blabla topmodel op rtl5, wat eeen grafprogramma.
Dat zijn nog wel beste dingen om eerlijk te zijn!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Jullie weten dat je voor dat soort dingen een ban krijgt van Wikipedia he?
Nooit meer iets wijzigen dan!
En je IP staat er op.
Ik wilde net al zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
Nu ga ik hier weg want ik vind de KLB SC kut!
.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
pffftquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vast een leuk programma voor paaskonijn en consorten
Maar jullie vinden mij ook kut dus hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
pwnd wie unne noobquote:
En allemaal arrogant als ik weet niet wat zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
pffftze zijn gek. grafprogramma.
Continu zijn die bitchwijven aan 't roepen en schreeuwen etc -_- en aanstellen, jeeusus
De modjes locken altijd de verkeerdequote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Elmostyle het volgende:
btw, Waarom word MouzurX topic gelocked?? hij had de lapo??
Tiefuskneus, je vergat het vraagteken!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kankersukkel, je vergat het nummer, je vergat de op
WAT KAN JE WEL
Ik heb al regelmatig een ban gehad op WIkipediaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Jullie weten dat je voor dat soort dingen een ban krijgt van Wikipedia he?
Nooit meer iets wijzigen dan!
En je IP staat er op.
Ik vind je wel liev.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar jullie vinden mij ook kut dus hihi
Daarbij klopt van dit topic de nummering niet en is er geen OP.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Elmostyle het volgende:
btw, Waarom word MouzurX topic gelocked?? hij had de lapo??
joah iddquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De modjes locken altijd de verkeerde
Supermassive Black Hole!quote:
Schrijf iets over jezelf. Ik maak een wiki aan weet niet hoe het moet enzo, kom ik zo achterquote:
Dank je welquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef behangplakker het volgende:
Willen jullie even informatie geven over de ananas. Dan maak ik een artikel over hem op wiki
Hoe heet ze nouquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
En deze moet nog eens gepost worden!Wie is het?
[ afbeelding ]
Die van gasturbine was leukerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niks over mezelf schrijven, laat anderen dat maar doen, is wel zo eerlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Schrijf iets over jezelf. Ik maak een wiki aan weet niet hoe het moet enzo, kom ik zo achter
Wie niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
QFTquote:
hoi biogardequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
ik heb je toegevoegd aan de frituur wiki![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren#Frituur
quote:Verantwoord frituren
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik weet niet, maar ik vind haar maar een oud gezicht hebben daar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
Waarschuwing!
Dit IP-adres is gebruikt voor vandalisme op Wikipedia!
OHNOESS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Remlof !quote:
quote:
Ja, dat is Daisy Mary, ja? Een blondje met blauwe ogen is opeens veranderd in een brunette met bruine ogen?quote:
Laat ook maar, ik zie al dat het veel te moeilijk isquote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga niks over mezelf schrijven, laat anderen dat maar doen, is wel zo eerlijk
Haaaaiquote:
Verwijderdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Ananas
Deze pagina is verwijderd. Ter informatie wordt het verwijderingslogboek van deze pagina hieronder weergegeven.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kliktequote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, maar Daisy Mary > Die moeder van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat is Daisy Mary, ja? Een blondje met blauwe ogen is opeens veranderd in een brunette met bruine ogen?
Hij is al weer verwijderdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb 4 uur geslapenquote:
Reageer dan niet met een naam op een quote waarin ik vraag naar de naam.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, maar Daisy Mary > Die moeder van jou
Ga je morgenochtend mee hardlopen?quote:
er stondquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Net zo kansloos als usert hierzoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Maar dan heb je dus lui die "mod" zijn op wikipedia ... hoe focking kansloos ben je dan?
Want? Het is vrijwilligerswerk. Wat is er kansloos aan vrijwilligersgwerk, jij held?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Maar dan heb je dus lui die "mod" zijn op wikipedia ... hoe focking kansloos ben je dan?
O oquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Net zo kansloos als usert hierzo
No shit ! Dat postte ik ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er stond
5 jan 2009 20:45 Advance (Overleg | bijdragen) verwijderde "De Ananas" (Geklieder: Aangemaakt door snip. De inhoud was: 'De_Ananas is een wereldberoemde user van het Fok! forum. Hij staat bekend om zijn grandioze frituurkunsten!')
Nolifer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |