Ja, dat bedacht ik mij net ook - dit is nogal een spoiler plaatje.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Er blijft weinig van de cast over als je het zo ziet.
Sara d'r reactie was heftig, vond het idd ook een zielige scene.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Vicky het volgende:
vond die van afgelopen za. best heftig...
Moest wel even traantje laten toen Meg doodging..
Seizoen 15 is inderdaad geen avi-bestand. Met onder andere VLC Player kun je die bestanden wel afspelen, mits je een krachtige pc hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Sylvester bedankt
![]()
alles is binnen. Seizoen 15 is geen avi bestand, kan ik dat wel gewoon afkijken of moet ik daar eerst iets voor omzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk ook vooruit en de aflevering van gisteren had ik een tijdje terug al gezien
Al had ik het idee dat ik iets miste (maar dat kan dus ook in de volgende aflevering aan bod komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
die is al geweest, hele tijd terug ook al geloof ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Ja, heel lang geleden al. Ik heb die aflevering namelijk gewoon op tv gezien (volgens mij)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Heb 15 nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... Seizoen 14 net afgekeken... En nu heb ik niks meer.![]()
De eerste aantal seizoenen binnenhalen en die gaan kijken? :]quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zozo, jij gaat snel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kan desnoods S15 nog downloaden, dan heb je nog 13 afleveringen waarvan je nog kan genieten... Helaas heb ik die 13 afleveringen al gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kuch*
Ik zal eens gaan kijken...
Morgen aflevering 21 op Nederland 1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:27 schreef SimK het volgende:
Het leeft niet meer zo hier heOp tv althans.
Ik ben normaal wel goed op de hoogte bij welke aflevering van de 22 ze zijn op tv bij elk seizoen. Maar ik ben het de laatste tijd een beetje kwijt. Iemand die het me kan vertellen?
Ik ook, dit is de allereerste aflevering ooit die ik gemist heb..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
Opschieten danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Opschieten dan
En ja, dat staat op de site van de Avro
Deze las ik daarnet pasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat nog wel op de hdd ding, maar ben er nog niet aan toe gekomen, ga zo even kijken denk ik...
Hoeveel zitten er in dat seizoen? Ook 20?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Binnenkort geen E.R. meer voor mij. Ik heb gisteren aflevering 16 van seizoen 15 gezien.
* Vicky zwaait...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gooit een lijntje uit...
Is er iemand die de aflevering van afgelopen zaterdag opgenomen heeft en hem nog heeft staan en die voor mij zou willen branden?
Ik heb hem wel, maar zonder ondertiteling, en het *&@#^*#& opname-apparaat van mijn ouders heeft dienst geweigerd. Juist deze aflevering! Vind het zo sneu voor ze.
En ik heb hem zondagochtend gekeken en gelijk gewist.
* Brighteyes gaat zitten hopen dat iemand hem heeft...
Helaas wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Sylvester, ben jij nu (bijna) klaar met alle ER afleveringen?
Nice!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Australisch?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die gast met dat Australisch accent?
Was ook wel nodig, die andere enge kale lukte het niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
die IC arts? duidelijk de nieuwe Romano
Dat komt nog welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Goede cliffhanger daar in E.R!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Volgens tvrage is er ook nog een 22e aflevering én een special.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Ej! Dus volgende week geen ER meer?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
seizoen 13, aflevering 23. Linkje heb ik niet...
Zie net pas dat het de laatste aflevering van het seizoen is...![]()
![]()
quote:Let op! Op zaterdag 14 maart start direct het 14e seizoen van ER...
Dat vond ik ook opvallend en goed gedaan!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:25 schreef MCH het volgende:
Knappe visuals met Ray's beentjes![]()
Gelukkig hoeven we nu niet lang te wachten om te weten wat er met Neela aan de hand is.Voor de rest een vrij duf seizoenseinde.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Wat gaaf! Dan ga ik op tv kijken denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oei balen!quote:
Wat is er met Neela, heb het niet kunnen zienquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat is er met Neela, heb het niet kunnen zien![]()
doe maar achter een spoilertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Crientj het volgende:
[..]Ze heeft toch haar man verloren in de oorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
En ze ging er volgens mij niet bewust heen. Ze stapte uit de taxi omdat die niet verder kwam en volgens mij was het stom toevallig dat ze in die demonstratie terrecht kwamIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Crientj het volgende:
[..]CrenshawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Stom genoeg weet ik dat dus niet meer. Het zou dus ook best kunnen dat het haar man was.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze heeft toch haar man verloren in de oorlog?
En ze ging er volgens mij niet bewust heen. Ze stapte uit de taxi omdat die niet verder kwam en volgens mij was het stom toevallig dat ze in die demonstratie terrecht kwam
Dankjewel ^^.quote:
Ja haar man is omgekomen tijdens de oorlog. In die aflevering hielp ze een patiënt die in het leger als tolk werkte en martelingen en smeekbedes heeft meegemaakt van gevangenen. Daardoor was hij medicijnverslaafd en had ie last van een of ander stress syndroom. Zij had het met hem over haar overleden man en hij begon over die demonstratie en vroeg of ze daar heen ging.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Stom genoeg weet ik dat dus niet meer. Het zou dus ook best kunnen dat het haar man was.
De taxi die niet verder kwam, nou ja. In ieder geval begon er iemand tegen haar over die demonstratie.
(Hmm, ik kom lekker uit mn woorden; Zeker met het benoemen van mensen. ;o)
[..]
Dankjewel ^^.
Ooow ik dacht dat ze "toevallig" in die demonstratie terrecht kwam.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja haar man is omgekomen tijdens de oorlog. In die aflevering hielp ze een patiënt die in het leger als tolk werkte en martelingen en smeekbedes heeft meegemaakt van gevangenen. Daardoor was hij medicijnverslaafd en had ie last van een of ander stress syndroom. Zij had het met hem over haar overleden man en hij begon over die demonstratie en vroeg of ze daar heen ging.
Ik denk dat ze niet bewust in die taxi is gestapt om naar die demonstratie te gaan maar door het verhaal wat hier aan vooraf ging, besloot om toch uit te stappen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dat ze "toevallig" in die demonstratie terrecht kwam.
Ssstt. Ik onthou dat soort dingen niet al te langquote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ze zei dat ze twijfelde, en idd door die vertaler en volgens mij ook mede door het gesprek met/bij Ray in het ziekenhuis besloot ze om toch te gaan toen die taxi vast kwam te staan.
Overigens, wat voor fan ben je trouwens als je niet eens weet dat het haar man was!![]()
![]()
Tamelijk essentieel wel. Hij heeft zelfs op de ER gewerkt!
http://www.imdb.com/name/nm0448252/quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef 2cv het volgende:
Gisteravond werden 2 gewonde buurtwachten binnengebracht. Er kwam ook een oudere (50+ schat ik) vrouwelijke agente met grijs haar mee (zij was dus niet gewond). Echter, ik herken haar ergens van, maar geen idee waarvan. Heeft iemand een naam van haar (van de actrice dus) ?
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0448252/
imdb pagina
gokje: moeder van dharma?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]verrek inderdaad! zo had ik haar niet eens herkend!
Die is toch dood?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef 2cv het volgende:
Deed dr. Mark Greene (geen idee hoe die man in het echt heet) ook mee ?
In het echt bij mijn weten niet, voor de serie wel. Juist daarom vroeg ik het mij af, want het zou leuk zijn als er een reden gevonden werd om hem ook even mee te laten spelen. Voor mijn part zetten ze aan het begin van de aflevering even in beeld dat ze het jammer vonden dat Mark dood is en dat ze hem maar even tot leven gewekt hebben en dat hij gewoon op vakantie was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ER heeft zich tot nu toe altijd redelijk aan de verhaallijnen gehouden. Het zou vreemd zijn dat ze daar voor een laatste uitzending vanaf stappenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het echt bij mijn weten niet, voor de serie wel. Juist daarom vroeg ik het mij af, want het zou leuk zijn als er een reden gevonden werd om hem ook even mee te laten spelen. Voor mijn part zetten ze aan het begin van de aflevering even in beeld dat ze het jammer vonden dat Mark dood is en dat ze hem maar even tot leven gewekt hebben en dat hij gewoon op vakantie was.
Das waar. Punt is gewoon dat ik vind dat mark Greene er in 'moet'.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ER heeft zich tot nu toe altijd redelijk aan de verhaallijnen gehouden. Het zou vreemd zijn dat ze daar voor een laatste uitzending vanaf stappen
Psst... Verkeerde topic: [USA] Emergency Room, deel 1quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef ImPrEzA het volgende:
Ze is ook niet naar huis gegaanquote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het was aflevering 7 van seizoen 14, Blackout
En hij was mooi!
Arme Abby, ik zou ook gek worden van zo'n jankbabyen dan Kovac weg enzo..
![]()
Vond het wel vreemd dat bijvoorbeeld Neela niet met haar mee is gegaan naar huis, iedereen kon toch zo zien dat ze vreselijk veel gezopen had?![]()
Maar nee, ze lieten haar maar gewoon gaan..
Wel toch? Ze heeft Joe opgehaaldquote:
Uiteindelijk wel, maar dat was om 3 uur 's nachts, ze heeft even een omweg gemaakt met Mussoliniquote:
Nee maar als Neela met haar mee was gegaan dan was ze waarschijnlijk wel naar huis gegaan.. En dan was Neela er geweest om een beetje op te letten enzo..quote:
Gewoon even googelen..quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef Crientj het volgende:
Wat is er gebeurt in de 2 afleveringen daarvoor?
Kan iemand me daar een samenvatting over geven?
Ik heb die 2 gemist; maar nu snapte ik er werkelijk niets meer van. ;o
en Abby..
nee hoor, bij mij ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef PM-girl het volgende:
Wordt ER soms alleen nog maar in mijn woonplaats uitgezonden?
Het blijft hier namelijk zo stil in dit topic!quote:
volgens mij is de helft aan het vooruit kijken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het blijft hier namelijk zo stil in dit topic!
Ik vind het erg sneu voor Abby, hoe het nu allemaal loopt.
Ik moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij is de helft aan het vooruit kijken...
ik vind het ook zielig voor Abby, zal het allemaal nog goed komen..
ik eerlijk gezegd ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Nederlands ondertiteld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst via Play.com seizoen 11 en 12 besteld voor 13 en 20 euro per seizoen.
Volgens de doos zijn ze Nederlands ondertiteld en gratis thuisbezorgd jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nederlands ondertiteld?
En gratis thuis bezorgd?
Owkej dat is helemaal niet duur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de doos zijn ze Nederlands ondertiteld en gratis thuisbezorgd ja. Maar je kunt alleen met cc betalen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik eerlijk gezegd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben inmiddels bij seizoen 11....quote:Op zondag 11 januari 2009 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben pas net begonnen met kijken, heb net seizoen 3 af... morgen even naar de winkel voor seizoen 4!
Das even schrikken zeg... Hoop dat het allemaal goed komt!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef Evertjan het volgende:
Actrice Maura Tierney heeft borstkanker
Hoop dat ze het red was en is nog steeds een van me favo actrices uit de ER serie
Dan heb je ook niet de hele serie gezienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Crientj het volgende:
Kick trouwens.
Weet iemand waarom Carter en Luka in seizoen 9 in de laatste aflevering in Afrika zitten?
Ik keek die aflevering (Damn, hoe erg... ;x) net, maar kan er niet achter komen waarom ze daar zitten.
k heb 8 & 9 van de bieb thuis. Maar ik geef toe dat ik ook ondertussen ook bezig was met mn e-mail etc.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet de hele serie gezien
Nou, als je die series gezien hebt, dan moet je het wel echt weten anders ben je volgens mij behoorlijk wat afleveringen aan het slapen zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
k heb 8 & 9 van de bieb thuis. Maar ik geef toe dat ik ook ondertussen ook bezig was met mn e-mail etc.
Wellicht heb ik de reden waarom ze in Afrika zitten daardoor gemist. ;o
Hmm oke ;oquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou, als je die series gezien hebt, dan moet je het wel echt weten anders ben je volgens mij behoorlijk wat afleveringen aan het slapen zijn
Kovac is naar Afrika gegaan om "artsen zonder grenzen" (of iets dergelijks) te gaan helpen in de probleem gebieden rond Kongo. Carter is er naar toe om hem te helpen.
Dat jongetje kwam uit Kroatiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm oke ;o
Laatste dat ik weet van Kovac is dat hij dat jongetje probeerde te helpen, wat niet kon in eigen land.
Maar anders nog een keertje de aflevering voor de laatste kijken, misschien merk ik het dan wel op. ;o
Ja, dat wist ik dan nog wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat jongetje kwam uit Kroatie
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dan nog wel.
Hmm, misschien is het ook gewoon tijd om te gaan slapen.
Dat was ook een later seizoen geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat jongetje kwam uit Kroatie
Volgens mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook een later seizoen geloof ik
Nee, het was toch echt 9quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook een later seizoen geloof ik
owhh thanx BE!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
*opwarmpost*
Ik zat me af te vragen wanneer ze weer verder zouden gaan. Geen idee of dat hier al in het topic stond, maar dit staat er dus op de site van de Avro:
Dit was (voorlopig) de laatste aflevering van ER.
Vanaf zaterdag 14 november worden de overige afleveringen van seizoen 14 uitgezonden.
Ik heb dus maar even een memo in mijn telefoon gezet.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf zaterdag 14 november worden de overige afleveringen van seizoen 14 uitgezonden.[/i]
Ik heb dus maar even een memo in mijn telefoon gezet.
Haha, dat schiet dan niet op!quote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Goed, op Net 5 zijn ze bij seizoen 6 ofzo, ik ben met de dvd's bij seizoen 11 en volgende week gaan we weer verder met seizoen 14. Mooi. Toen ik gister seizoen 11 begon snapte ik er al geen hol meer van, omdat ik de hele week naar Net 5 had gekeken
.
Ik heb ze de afgelopen paar jaar bij elkaar gesprokkeld. 's Zomers heeft Bol ze vaak in de aanbieding en op play.com zijn ze vaak ook heel goedkoop, en vorig jaar heb ik in Londen nog een seizoen voor 13 pond gekocht ofzo, gewoon Nederlands ondertiteld. Het is bij elkaar opgeteld een hoop geld, maar ik kijk ze allemaal (en kijk zelfs nog steeds naar de herhalingenquote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat schiet dan niet op!
Hmm.. Ik zit er al een hele tijd over te denken om die ER-box te kopen, maar telkens denk ik; Het is toch wel veel geld...
Jeuj!quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:08 schreef Vicky het volgende:
REMINDER!!![]()
Vanavond 23.15 uur, nederland 1!!
![]()
Ja dat gevoel had ik er ook een beetje bij. En dat is niet echt positiefquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:53 schreef Reese het volgende:Lowell, I am your father
![]()
[ afbeelding ]
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:53 schreef Reese het volgende:
Lowell, I am your father
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik ook!quote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef Vicky het volgende:
Ik moest weer even flink nadenken wat er ook alweer gebeurd was de afgelopen afleveringen.
ik ben vorige week in slaap gevallen bedenk ik me netquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb er ook zin in..![]()
![]()
![]()
Verleden week was die aflevering met Jeanie Boulet, en ook al vond ik het best een mooie aflevering verder, ik heb haar altijd zo slaapverwekkend saai gevonden.. En dat was nu, na zoveel jaar, helaas niet anders..![]()
Ik zit er straks iig klaar voor, vind het zwaar jammer dat (vooral) Luka en Abby nog maar zo weinig in beeld zijn..![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben vorige week in slaap gevallen bedenk ik me net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik blijf janken bij dat nummerquote:
Afgelopen zaterdag in ieder geval niet. De week ervoor weet ik niet (toen wilde ik wel kijken, maar ben ik in slaap gevallenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Vicky het volgende:
hebben ze nou 2 zaterdagen geen ER uitgezonden??
Ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Vicky het volgende:
hebben ze nou 2 zaterdagen geen ER uitgezonden??
Ik heb alles op de HD staanquote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Het valt me tegen dat jullie nog niet 'klaar' zijn met deze serie. Dat jullie dat geduld kunnen opbrengen, respect!
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/quote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op de HD staan
Ik weet alleen niet zo goed waar ze nu op NL1 zijn gebleven, dus ik weet niet waar ik "moet invallen"
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.quote:Afl. 15 As the Day she was Born
(zaterdag 19 december 2009)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.
Oh, gemistquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die was vorige week. Met die kerel met een knobbel in z'n nek.
Echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel weer een ouderwetsch spannende aflevering
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe mee met enquetes van TNS Nipo & dan spaar ik voor Bol.com bonnen. Ik denk dat ik daarvan de boxen straks ga kopen..al gaat dat nog wel even duren, maar toch!
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subsquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bij.
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subs
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekIk heb net seizoen 13 besteld en vond het wat te gortig om gelijk 14 en 15 te bestellen
.
Als het gewoon regio 2 UK is waarschijnlijk wel. Ik heb hier één seizoen liggen die ik bij de HMV gekocht heb, seizoen 9 geloof ik, zonder NL ondertiteling. Verder heb ik 4 dvd's uit Engeland die wel NL ondertiteling hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 31-01-2010 00:33:15 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
* automatic_ gaat even op haar HD kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
Nja das nog nie zo erg... maar het volgende, en laatste, seizoen wordt pas vanaf dit najaar uitgezonden
[ Bericht 15% gewijzigd door Bartjebart op 31-01-2010 00:33:33 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook even doorgescrolltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit, door deze aflevering, weer wel helemaal in ER
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]Ik snap je niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit, door deze aflevering, weer wel helemaal in ER
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Het is toch al uitgezonden?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ik had seizoen 14 & 15 al een tijdje "klaar" staan, maar nooit echt gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jaloers isquote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had seizoen 14 & 15 al een tijdje "klaar" staan, maar nooit echt gekeken...
Als het gaat over wat al uitgezonden is, waarom zet je het dan in spoilers?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als het gaat over wat al uitgezonden is, waarom zet je het dan in spoilers?
Ik kijk daar namelijk nooit, bang voor..juist ja, spoilers
Oeh, dat is balen! Hopelijk heeft iemand het nogquote:Op zondag 31 januari 2010 07:25 schreef Vicky het volgende:
SHIT SHIT SHIT!!!!
De kabel lag eruit en daarom heeft de recorder het niet opgenomen!!!
Wie oh wie heeft het nog op de recorder staan en kan het voor mij op een dvdtje zetten???![]()
![]()
![]()
als het goed is heeft BE het nog op de recorder staan.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is balen! Hopelijk heeft iemand het nog
ik heb gisteren alles van seizoen 14 verwijderd van mijn HD
Carter is weer op de marktquote:Noah Wyle & Wife Announce Separation
After 11 years of marriage, ER star Noah Wyle and his wife, makeup artist Tracy Warbin, are calling it quits, People reports.
Tracy Wyle and Noah Wyle, who separated in late October 2009, have confirmed they have entered into a mediation process," their rep announces. "Neither has legally filed for divorce. Tracy and Noah live in separate residences; however their two children (Owen, 7, and Auden, 4) see both parents daily."
We recently spotted Noah at the park with Owen and Auden just prior to their separation. In August, we saw the family enjoying a Roman holiday.
[ Bericht 5% gewijzigd door DeParo op 31-01-2010 17:58:43 ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef DeParo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 31-01-2010 18:42:51 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef DeParo het volgende:
Ik vind dat je dit even moet spoileren... Althans, een gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hij is al op o.a. play.com te verkrijgen met NL ondertiteling.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef soapie het volgende:
Pas in het najaar weer???
Wanneer komt s15 op dvd uit in NL???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb s01 tot en met s15 op de hardeschijf staan, zonder ondertiteling. Geef maar een gil als je wat nodig hebt.
Nee, in euro'squote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Als je daar besteld he... en met een creditcard betaald, mag je het dan ook bestellen met de Britse valuta? Ipv in de Euro prijzen?
spoiler!! Ik moet nog kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er op het eind is gebeurd? De recorder kapte er ineens mee.
Ik heb gezien dat Pratt ringen bekeek en toen met Abby praatte, verder niks meer.
Maar wat ik me dan afvraag he... wat gebeurd er als ik wel aangeef in Nederland te wonen, maar bestel in ponden?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, in euro'sDat is wel een beetje jammer ja.
Volgens mij wordt het bedrag dan automatisch aangepast aan euro's. Ik zal het de volgende keer eens proberen als ik wat bestelquote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag he... wat gebeurd er als ik wel aangeef in Nederland te wonen, maar bestel in ponden?
uhh nee want mijn recorder heeft het niet opgenomen omdat mijn baby de kabel eruit getrokken hadquote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Al gezien? Dan kun je het vertellen.
Of iemand anders in spoiler of pm.
In het kort even de belangrijkste gebeurtenissen:quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Al gezien? Dan kun je het vertellen.
Of iemand anders in spoiler of pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Cyan het volgende:
[..]
In het kort even de belangrijkste gebeurtenissen:Oeh ja die leuke Australische arts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |