quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk ook vooruit en de aflevering van gisteren had ik een tijdje terug al gezien
Al had ik het idee dat ik iets miste (maar dat kan dus ook in de volgende aflevering aan bod komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
die is al geweest, hele tijd terug ook al geloof ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Ja, heel lang geleden al. Ik heb die aflevering namelijk gewoon op tv gezien (volgens mij)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Heb 15 nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... Seizoen 14 net afgekeken... En nu heb ik niks meer.![]()
De eerste aantal seizoenen binnenhalen en die gaan kijken? :]quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zozo, jij gaat snel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kan desnoods S15 nog downloaden, dan heb je nog 13 afleveringen waarvan je nog kan genieten... Helaas heb ik die 13 afleveringen al gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kuch*
Ik zal eens gaan kijken...
Morgen aflevering 21 op Nederland 1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:27 schreef SimK het volgende:
Het leeft niet meer zo hier heOp tv althans.
Ik ben normaal wel goed op de hoogte bij welke aflevering van de 22 ze zijn op tv bij elk seizoen. Maar ik ben het de laatste tijd een beetje kwijt. Iemand die het me kan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |