Ja, dat bedacht ik mij net ook - dit is nogal een spoiler plaatje.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Er blijft weinig van de cast over als je het zo ziet.
Sara d'r reactie was heftig, vond het idd ook een zielige scene.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Vicky het volgende:
vond die van afgelopen za. best heftig...
Moest wel even traantje laten toen Meg doodging..
Seizoen 15 is inderdaad geen avi-bestand. Met onder andere VLC Player kun je die bestanden wel afspelen, mits je een krachtige pc hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Sylvester bedankt
![]()
alles is binnen. Seizoen 15 is geen avi bestand, kan ik dat wel gewoon afkijken of moet ik daar eerst iets voor omzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk ook vooruit en de aflevering van gisteren had ik een tijdje terug al gezien
Al had ik het idee dat ik iets miste (maar dat kan dus ook in de volgende aflevering aan bod komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
die is al geweest, hele tijd terug ook al geloof ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Ja, heel lang geleden al. Ik heb die aflevering namelijk gewoon op tv gezien (volgens mij)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cyan het volgende:
Is die aflevering met Abby die meevliegt op de helikopter al geweest? Heb namelijk 1 aflevering gemist op tv
Heb 15 nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... Seizoen 14 net afgekeken... En nu heb ik niks meer.![]()
De eerste aantal seizoenen binnenhalen en die gaan kijken? :]quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zozo, jij gaat snel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kan desnoods S15 nog downloaden, dan heb je nog 13 afleveringen waarvan je nog kan genieten... Helaas heb ik die 13 afleveringen al gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kuch*
Ik zal eens gaan kijken...
Morgen aflevering 21 op Nederland 1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:27 schreef SimK het volgende:
Het leeft niet meer zo hier heOp tv althans.
Ik ben normaal wel goed op de hoogte bij welke aflevering van de 22 ze zijn op tv bij elk seizoen. Maar ik ben het de laatste tijd een beetje kwijt. Iemand die het me kan vertellen?
Ik ook, dit is de allereerste aflevering ooit die ik gemist heb..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
Opschieten danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Opschieten dan
En ja, dat staat op de site van de Avro
Deze las ik daarnet pasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat nog wel op de hdd ding, maar ben er nog niet aan toe gekomen, ga zo even kijken denk ik...
Hoeveel zitten er in dat seizoen? Ook 20?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Binnenkort geen E.R. meer voor mij. Ik heb gisteren aflevering 16 van seizoen 15 gezien.
* Vicky zwaait...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gooit een lijntje uit...
Is er iemand die de aflevering van afgelopen zaterdag opgenomen heeft en hem nog heeft staan en die voor mij zou willen branden?
Ik heb hem wel, maar zonder ondertiteling, en het *&@#^*#& opname-apparaat van mijn ouders heeft dienst geweigerd. Juist deze aflevering! Vind het zo sneu voor ze.
En ik heb hem zondagochtend gekeken en gelijk gewist.
* Brighteyes gaat zitten hopen dat iemand hem heeft...
Helaas wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Sylvester, ben jij nu (bijna) klaar met alle ER afleveringen?
Nice!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Australisch?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die gast met dat Australisch accent?
Was ook wel nodig, die andere enge kale lukte het niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
die IC arts? duidelijk de nieuwe Romano
Dat komt nog welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Goede cliffhanger daar in E.R!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Volgens tvrage is er ook nog een 22e aflevering én een special.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Ej! Dus volgende week geen ER meer?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
seizoen 13, aflevering 23. Linkje heb ik niet...
Zie net pas dat het de laatste aflevering van het seizoen is...![]()
![]()
quote:Let op! Op zaterdag 14 maart start direct het 14e seizoen van ER...
Dat vond ik ook opvallend en goed gedaan!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:25 schreef MCH het volgende:
Knappe visuals met Ray's beentjes![]()
Gelukkig hoeven we nu niet lang te wachten om te weten wat er met Neela aan de hand is.Voor de rest een vrij duf seizoenseinde.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Wat gaaf! Dan ga ik op tv kijken denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Oei balen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |