Ik ook, dit is de allereerste aflevering ooit die ik gemist heb..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
Opschieten danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
21e al. Ik moet die van vorige week nog kijken
.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Opschieten dan
En ja, dat staat op de site van de Avro
Deze las ik daarnet pasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat nog wel op de hdd ding, maar ben er nog niet aan toe gekomen, ga zo even kijken denk ik...
Hoeveel zitten er in dat seizoen? Ook 20?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Binnenkort geen E.R. meer voor mij. Ik heb gisteren aflevering 16 van seizoen 15 gezien.
* Vicky zwaait...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gooit een lijntje uit...
Is er iemand die de aflevering van afgelopen zaterdag opgenomen heeft en hem nog heeft staan en die voor mij zou willen branden?
Ik heb hem wel, maar zonder ondertiteling, en het *&@#^*#& opname-apparaat van mijn ouders heeft dienst geweigerd. Juist deze aflevering! Vind het zo sneu voor ze.
En ik heb hem zondagochtend gekeken en gelijk gewist.
* Brighteyes gaat zitten hopen dat iemand hem heeft...
Helaas wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Sylvester, ben jij nu (bijna) klaar met alle ER afleveringen?
Nice!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Australisch?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die gast met dat Australisch accent?
Was ook wel nodig, die andere enge kale lukte het niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
die IC arts? duidelijk de nieuwe Romano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |