SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer een nieuwe aflevering.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef MaxC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty87 op 23-01-2009 22:06:36 ]シ
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
Casting spoiler!
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet trouwens de aflevering van gisteren nog even bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het is een beetje breien naar de laatste. Vond het op zich wel mooi symbolisch dat aan het eind vd aflevering de dokter die aan de wieg van de ER stond uitgelicht werd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:46 schreef PeRi het volgende:
Okaye aflevering, maar niet echt spetterend ofzo. Ik wil meer actie, meer drama. Last season mên!
Nee hoor, ik kijk ze ook steevast elke vrijdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef golfer het volgende:
Iemand nog de laatste aflevering gezien of ben ik echt de enige die al 15 seizoenen lang alles elke keer bekeken heeft?
Ik heb toch iets eerder gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Liquidootje het volgende:
De vorige aflevering is fuck vergeleken met die van deze week. En ik ben pas 6 minuten aan het kijken.
Beetje laat geworden, maar...WOW!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:00 schreef golfer het volgende:
Wij gaan het vanavond bekijken. Verheug mij er nu al op.
Mij niet bekend.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het net even opgezocht en het klopt.
Volgens mij hebben we volgende week zelfs drie afleveringen:quote:
quote:Status: Canceled/Ended
Dan moeten we Grey's anatomy gaan volgen zeggen ze op mijn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef golfer het volgende:
De voorlaatste aflevering is weer beschikbaar.
Nog maar 1 aflevering en dan komt er na 15 jaar een einde aan deze geweldige serie.
Grey's Anatomy volg ik, maar dat is echt niet te vergelijken met E.R.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moeten we Grey's anatomy gaan volgen zeggen ze op mijn werk
Idd, dat intro alleen al was geweldig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omfg wat een finale![]()
Ik moest al janken bij de intro, de originele versie![]()
quote:Even the cast of greys anatomy paid a tribute to E.R. by stopping have sex with each other and...
Daar was hij al mee bezig in de tijd dat hij nog een vaste rol in ER had... Toen zijn zoontje overleed, heeft hij besloten om het de Joshua Carter Medical blabla te noemen. Maar toen was het al lan en breed in gang gezet.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef PeRi het volgende:
Leuk met al de oude bekenden die toch nóg een keer voorbij, had niet verwacht dat Carter een particuliere 'hospice' zou oprichten eigenlijk.
Ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |