Dat komt nog welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Goede cliffhanger daar in E.R!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef MCH het volgende:
Irritant dat ze nog steeds niks laten weten over Ray.
Volgens tvrage is er ook nog een 22e aflevering én een special.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik heb gisteren aflevering 17 van het vijftiende seizoen gezien.
Ik dacht dat dit seizoen maar 19 afleveringen zou hebben, maar tvrage heeft inmiddels twee afleveringen toegevoegd aan de Episode List.Ik heb dus nog minstens 4 afleveringen te gaan.
Ej! Dus volgende week geen ER meer?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
seizoen 13, aflevering 23. Linkje heb ik niet...
Zie net pas dat het de laatste aflevering van het seizoen is...![]()
![]()
quote:Let op! Op zaterdag 14 maart start direct het 14e seizoen van ER...
Dat vond ik ook opvallend en goed gedaan!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:25 schreef MCH het volgende:
Knappe visuals met Ray's beentjes![]()
Gelukkig hoeven we nu niet lang te wachten om te weten wat er met Neela aan de hand is.Voor de rest een vrij duf seizoenseinde.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Wat gaaf! Dan ga ik op tv kijken denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Oei balen!quote:
Wat is er met Neela, heb het niet kunnen zienquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat is er met Neela, heb het niet kunnen zien![]()
doe maar achter een spoilertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Crientj het volgende:
[..]Ze heeft toch haar man verloren in de oorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
En ze ging er volgens mij niet bewust heen. Ze stapte uit de taxi omdat die niet verder kwam en volgens mij was het stom toevallig dat ze in die demonstratie terrecht kwamIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Crientj het volgende:
[..]CrenshawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het begrijptstaat een beetje onduidelijk door elkaar heen. (Zo'n gevoel heb ik drover dan)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Stom genoeg weet ik dat dus niet meer. Het zou dus ook best kunnen dat het haar man was.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze heeft toch haar man verloren in de oorlog?
En ze ging er volgens mij niet bewust heen. Ze stapte uit de taxi omdat die niet verder kwam en volgens mij was het stom toevallig dat ze in die demonstratie terrecht kwam
Dankjewel ^^.quote:
Ja haar man is omgekomen tijdens de oorlog. In die aflevering hielp ze een patiënt die in het leger als tolk werkte en martelingen en smeekbedes heeft meegemaakt van gevangenen. Daardoor was hij medicijnverslaafd en had ie last van een of ander stress syndroom. Zij had het met hem over haar overleden man en hij begon over die demonstratie en vroeg of ze daar heen ging.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Stom genoeg weet ik dat dus niet meer. Het zou dus ook best kunnen dat het haar man was.
De taxi die niet verder kwam, nou ja. In ieder geval begon er iemand tegen haar over die demonstratie.
(Hmm, ik kom lekker uit mn woorden; Zeker met het benoemen van mensen. ;o)
[..]
Dankjewel ^^.
Ooow ik dacht dat ze "toevallig" in die demonstratie terrecht kwam.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja haar man is omgekomen tijdens de oorlog. In die aflevering hielp ze een patiënt die in het leger als tolk werkte en martelingen en smeekbedes heeft meegemaakt van gevangenen. Daardoor was hij medicijnverslaafd en had ie last van een of ander stress syndroom. Zij had het met hem over haar overleden man en hij begon over die demonstratie en vroeg of ze daar heen ging.
Ik denk dat ze niet bewust in die taxi is gestapt om naar die demonstratie te gaan maar door het verhaal wat hier aan vooraf ging, besloot om toch uit te stappen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dat ze "toevallig" in die demonstratie terrecht kwam.
Ssstt. Ik onthou dat soort dingen niet al te langquote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ze zei dat ze twijfelde, en idd door die vertaler en volgens mij ook mede door het gesprek met/bij Ray in het ziekenhuis besloot ze om toch te gaan toen die taxi vast kwam te staan.
Overigens, wat voor fan ben je trouwens als je niet eens weet dat het haar man was!![]()
![]()
Tamelijk essentieel wel. Hij heeft zelfs op de ER gewerkt!
http://www.imdb.com/name/nm0448252/quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef 2cv het volgende:
Gisteravond werden 2 gewonde buurtwachten binnengebracht. Er kwam ook een oudere (50+ schat ik) vrouwelijke agente met grijs haar mee (zij was dus niet gewond). Echter, ik herken haar ergens van, maar geen idee waarvan. Heeft iemand een naam van haar (van de actrice dus) ?
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0448252/
imdb pagina
gokje: moeder van dharma?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]verrek inderdaad! zo had ik haar niet eens herkend!
Die is toch dood?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef 2cv het volgende:
Deed dr. Mark Greene (geen idee hoe die man in het echt heet) ook mee ?
In het echt bij mijn weten niet, voor de serie wel. Juist daarom vroeg ik het mij af, want het zou leuk zijn als er een reden gevonden werd om hem ook even mee te laten spelen. Voor mijn part zetten ze aan het begin van de aflevering even in beeld dat ze het jammer vonden dat Mark dood is en dat ze hem maar even tot leven gewekt hebben en dat hij gewoon op vakantie was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ER heeft zich tot nu toe altijd redelijk aan de verhaallijnen gehouden. Het zou vreemd zijn dat ze daar voor een laatste uitzending vanaf stappenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het echt bij mijn weten niet, voor de serie wel. Juist daarom vroeg ik het mij af, want het zou leuk zijn als er een reden gevonden werd om hem ook even mee te laten spelen. Voor mijn part zetten ze aan het begin van de aflevering even in beeld dat ze het jammer vonden dat Mark dood is en dat ze hem maar even tot leven gewekt hebben en dat hij gewoon op vakantie was.
Das waar. Punt is gewoon dat ik vind dat mark Greene er in 'moet'.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ER heeft zich tot nu toe altijd redelijk aan de verhaallijnen gehouden. Het zou vreemd zijn dat ze daar voor een laatste uitzending vanaf stappen
Psst... Verkeerde topic: [USA] Emergency Room, deel 1quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef ImPrEzA het volgende:
Ze is ook niet naar huis gegaanquote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het was aflevering 7 van seizoen 14, Blackout
En hij was mooi!
Arme Abby, ik zou ook gek worden van zo'n jankbabyen dan Kovac weg enzo..
![]()
Vond het wel vreemd dat bijvoorbeeld Neela niet met haar mee is gegaan naar huis, iedereen kon toch zo zien dat ze vreselijk veel gezopen had?![]()
Maar nee, ze lieten haar maar gewoon gaan..
Wel toch? Ze heeft Joe opgehaaldquote:
Uiteindelijk wel, maar dat was om 3 uur 's nachts, ze heeft even een omweg gemaakt met Mussoliniquote:
Nee maar als Neela met haar mee was gegaan dan was ze waarschijnlijk wel naar huis gegaan.. En dan was Neela er geweest om een beetje op te letten enzo..quote:
Gewoon even googelen..quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef Crientj het volgende:
Wat is er gebeurt in de 2 afleveringen daarvoor?
Kan iemand me daar een samenvatting over geven?
Ik heb die 2 gemist; maar nu snapte ik er werkelijk niets meer van. ;o
en Abby..
nee hoor, bij mij ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef PM-girl het volgende:
Wordt ER soms alleen nog maar in mijn woonplaats uitgezonden?
Het blijft hier namelijk zo stil in dit topic!quote:
volgens mij is de helft aan het vooruit kijken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het blijft hier namelijk zo stil in dit topic!
Ik vind het erg sneu voor Abby, hoe het nu allemaal loopt.
Ik moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij is de helft aan het vooruit kijken...
ik vind het ook zielig voor Abby, zal het allemaal nog goed komen..
ik eerlijk gezegd ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |