http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/quote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op de HD staan
Ik weet alleen niet zo goed waar ze nu op NL1 zijn gebleven, dus ik weet niet waar ik "moet invallen"
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.quote:Afl. 15 As the Day she was Born
(zaterdag 19 december 2009)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.
Oh, gemistquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die was vorige week. Met die kerel met een knobbel in z'n nek.
Echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel weer een ouderwetsch spannende aflevering
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe mee met enquetes van TNS Nipo & dan spaar ik voor Bol.com bonnen. Ik denk dat ik daarvan de boxen straks ga kopen..al gaat dat nog wel even duren, maar toch!
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subsquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bij.
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subs
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekIk heb net seizoen 13 besteld en vond het wat te gortig om gelijk 14 en 15 te bestellen
.
Als het gewoon regio 2 UK is waarschijnlijk wel. Ik heb hier één seizoen liggen die ik bij de HMV gekocht heb, seizoen 9 geloof ik, zonder NL ondertiteling. Verder heb ik 4 dvd's uit Engeland die wel NL ondertiteling hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |