Ja, dat had ik ook!quote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef Vicky het volgende:
Ik moest weer even flink nadenken wat er ook alweer gebeurd was de afgelopen afleveringen.
ik ben vorige week in slaap gevallen bedenk ik me netquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb er ook zin in..![]()
![]()
![]()
Verleden week was die aflevering met Jeanie Boulet, en ook al vond ik het best een mooie aflevering verder, ik heb haar altijd zo slaapverwekkend saai gevonden.. En dat was nu, na zoveel jaar, helaas niet anders..![]()
Ik zit er straks iig klaar voor, vind het zwaar jammer dat (vooral) Luka en Abby nog maar zo weinig in beeld zijn..![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben vorige week in slaap gevallen bedenk ik me net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik blijf janken bij dat nummerquote:
Afgelopen zaterdag in ieder geval niet. De week ervoor weet ik niet (toen wilde ik wel kijken, maar ben ik in slaap gevallenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Vicky het volgende:
hebben ze nou 2 zaterdagen geen ER uitgezonden??
Ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Vicky het volgende:
hebben ze nou 2 zaterdagen geen ER uitgezonden??
Ik heb alles op de HD staanquote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Het valt me tegen dat jullie nog niet 'klaar' zijn met deze serie. Dat jullie dat geduld kunnen opbrengen, respect!
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/quote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op de HD staan
Ik weet alleen niet zo goed waar ze nu op NL1 zijn gebleven, dus ik weet niet waar ik "moet invallen"
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.quote:Afl. 15 As the Day she was Born
(zaterdag 19 december 2009)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
[..]
Dat is dus er.S14E15.hdtv-0tv.avi.
Oh, gemistquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die was vorige week. Met die kerel met een knobbel in z'n nek.
Echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel weer een ouderwetsch spannende aflevering
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe mee met enquetes van TNS Nipo & dan spaar ik voor Bol.com bonnen. Ik denk dat ik daarvan de boxen straks ga kopen..al gaat dat nog wel even duren, maar toch!
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subsquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop ze op Play, er zit 9 van de 10 keer NL ondertiteling bij.
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik heb net seizoen 15 besteld 22.50 incl NL subs
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij op Play ineens twee keer zo duur is als vorige weekIk heb net seizoen 13 besteld en vond het wat te gortig om gelijk 14 en 15 te bestellen
.
Als het gewoon regio 2 UK is waarschijnlijk wel. Ik heb hier één seizoen liggen die ik bij de HMV gekocht heb, seizoen 9 geloof ik, zonder NL ondertiteling. Verder heb ik 4 dvd's uit Engeland die wel NL ondertiteling hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zie het, das een stuk duurder opeens.... Probeer Amazon.co.uk eens die is iets goedkoper en snellere levering. Ik weet alleen niet of er NL subs op zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 31-01-2010 00:33:15 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
* automatic_ gaat even op haar HD kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
Nja das nog nie zo erg... maar het volgende, en laatste, seizoen wordt pas vanaf dit najaar uitgezonden
[ Bericht 15% gewijzigd door Bartjebart op 31-01-2010 00:33:33 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook even doorgescrolltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit, door deze aflevering, weer wel helemaal in ER
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]Ik snap je niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit, door deze aflevering, weer wel helemaal in ER
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Het is toch al uitgezonden?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ik had seizoen 14 & 15 al een tijdje "klaar" staan, maar nooit echt gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jaloers isquote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had seizoen 14 & 15 al een tijdje "klaar" staan, maar nooit echt gekeken...
Als het gaat over wat al uitgezonden is, waarom zet je het dan in spoilers?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als het gaat over wat al uitgezonden is, waarom zet je het dan in spoilers?
Ik kijk daar namelijk nooit, bang voor..juist ja, spoilers
Oeh, dat is balen! Hopelijk heeft iemand het nogquote:Op zondag 31 januari 2010 07:25 schreef Vicky het volgende:
SHIT SHIT SHIT!!!!
De kabel lag eruit en daarom heeft de recorder het niet opgenomen!!!
Wie oh wie heeft het nog op de recorder staan en kan het voor mij op een dvdtje zetten???![]()
![]()
![]()
als het goed is heeft BE het nog op de recorder staan.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is balen! Hopelijk heeft iemand het nog
ik heb gisteren alles van seizoen 14 verwijderd van mijn HD
Carter is weer op de marktquote:Noah Wyle & Wife Announce Separation
After 11 years of marriage, ER star Noah Wyle and his wife, makeup artist Tracy Warbin, are calling it quits, People reports.
Tracy Wyle and Noah Wyle, who separated in late October 2009, have confirmed they have entered into a mediation process," their rep announces. "Neither has legally filed for divorce. Tracy and Noah live in separate residences; however their two children (Owen, 7, and Auden, 4) see both parents daily."
We recently spotted Noah at the park with Owen and Auden just prior to their separation. In August, we saw the family enjoying a Roman holiday.
[ Bericht 5% gewijzigd door DeParo op 31-01-2010 17:58:43 ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef DeParo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 31-01-2010 18:42:51 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef DeParo het volgende:
Ik vind dat je dit even moet spoileren... Althans, een gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hij is al op o.a. play.com te verkrijgen met NL ondertiteling.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef soapie het volgende:
Pas in het najaar weer???
Wanneer komt s15 op dvd uit in NL???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb s01 tot en met s15 op de hardeschijf staan, zonder ondertiteling. Geef maar een gil als je wat nodig hebt.
Nee, in euro'squote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
Als je daar besteld he... en met een creditcard betaald, mag je het dan ook bestellen met de Britse valuta? Ipv in de Euro prijzen?
spoiler!! Ik moet nog kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er op het eind is gebeurd? De recorder kapte er ineens mee.
Ik heb gezien dat Pratt ringen bekeek en toen met Abby praatte, verder niks meer.
Maar wat ik me dan afvraag he... wat gebeurd er als ik wel aangeef in Nederland te wonen, maar bestel in ponden?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, in euro'sDat is wel een beetje jammer ja.
Volgens mij wordt het bedrag dan automatisch aangepast aan euro's. Ik zal het de volgende keer eens proberen als ik wat bestelquote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag he... wat gebeurd er als ik wel aangeef in Nederland te wonen, maar bestel in ponden?
uhh nee want mijn recorder heeft het niet opgenomen omdat mijn baby de kabel eruit getrokken hadquote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Al gezien? Dan kun je het vertellen.
Of iemand anders in spoiler of pm.
In het kort even de belangrijkste gebeurtenissen:quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Al gezien? Dan kun je het vertellen.
Of iemand anders in spoiler of pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |