quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Je mag tegenwoordig geen games meer kopen uit 2007?
Ik ben meer van de budgetbakken... 64 euro of 30... dan weet ik het wel
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoortquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasm
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeldquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Gaat weer BIoshock en Forza 2 spelen
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?quote:
Ik ook hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeld
Maar ik heb zoveel games
Ja, iets met geen R in de loodletters bak enzo dacht ik.quote:
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?
Spiderman 3 denk ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Wat is trouwens het slechtste spel dat iedereen heeft?...
Mijne is StrangleholdWat een bagger is dat
Welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Teveel moeitequote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef PP. het volgende:
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.
Heavy Rainquote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 kun je altijd later nog halen als er een mooie exclusive is voor die console (lees: zodra God of War III uitkomt)
Je beseft als je je 360 hebt staan eenmaal pas hoe blij je ermee bent, echt een top-apparaatje hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar kan ik ff geen antwoord op gevenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Dead or Alive Extreme 2quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Slechtste spel is bij mij denk ik GRAW, Rainbow Six Vegas of Table Tennis... Ohnee ik heb Juiced 2 nog liggenDat is pas een pareltje!
Meteen te herkennen aan de ietwat saaie TT!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef PP. het volgende:
Een non-Aquila-deel.
Now Thats What I Am Talkin About!!!quote:
Hoort die ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Wouter2006 het volgende:
ja die hoort toch gewoon bovenaan te staan :S,
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En verder heb ik hier thuis alleen maar toppers in de kast staan sinds Fable 2 weg is![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Halo 3quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Nee, maar een paar jaar geleden werden die filmpjes getoont om te laten zien wat ze al wel niet konden maken en welke technieken er waren etc. Als ze het toen uitgebracht hadden, hadden ze inderdaad iets laten zien wat nog nooit vertoond was in games.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoort
Forza 2quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??
(gow 1+2)
Bedoej je Bully?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Bulley is ook vette shit.
nooit weg doen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 2
Mass Effect
Oblivion
(Farcry 2)
Moet ik ook nog aan beginnen, net als aan Halo III, GoW II, SR I en FO III.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Far Cry 2 is best leuk trouwens, altijd tof om een dorpje te overvallen door ineens overal explosieven af te laten gaan, dan de gemene mannetjes in paniek weg te zien rennen en ze vervolgens door het hoofd te snipen!
Halo3 mag je wel overslaan hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik ook nog aan beginnen, net als aan Halo III, GoW II, SR I en FO III.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag een brief van UPS binnen gehad, 34 euro boete voor 3 games bij gamehubs, awesome
Kun je dat ook bij Play krijgen of alleen bij GH?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag een brief van UPS binnen gehad, 34 euro boete voor 3 games bij gamehubs, awesome
Alleen GHquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je dat ook bij Play krijgen of alleen bij GH?
Je mag maar 22 euro belastingvrij importeren.quote:
Zeker! Leuk die info d'r bij. Wil iemand alleen nog die "P" soepen in een "R", wil het zelf ook wel doen, maar dan wordt het eind feb.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een knettergeile OP als ik het zelf mag zeggen!
quote:PlayStation2 meest gebruikte spelcomputer van 2008
Uitgegeven: 3 januari 2009 12:36
Laatst gewijzigd: 3 januari 2009 12:42
Onderzoeksbureau Nielsen heeft onderzocht op welke consoles er in 2008 het meest is gegamed door de Amerikanen. Verrassend genoeg staat de PlayStation 2 bovenaan de lijst en laat hij de huidige generatie consoles ver achter zich.
Nielsen heeft onderzocht hoeveel tijd er tussen januari en oktober van het vorige jaar achter de verschillende consoles is doorgebracht, en 31,7 procent van de totale tijd is opgeëist door de oude Sony-console. Slechts 37,9 procent van het totaal aantal uren staat op naam van de huidige generatie met 17,2 procent voor de Xbox 360, 13,4 procent voor de Wii en maar 7,3 procent voor de PS3.
De opvolger van de PlayStation 2 doet het zelfs slechter dan de oude Xbox (9,7 procent) en weet zich nog net voor de GameCube te plaatsen (4,6 procent). Verder wordt uit het onderzoek duidelijk dat PC gamers het afgelopen jaar de meeste tijd hebben gestoken in World of Warcraft, Call of Duty 4 en Halo: Combat Evolved.
Je moet iemand in de game tegenkomen (groene orb). Makkelijkst is om een friend met Fable te meeten ergens in een stad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:52 schreef DJ_ het volgende:
hoe send ik iemand een gift over xbox live met fable2 ?
tja staan allebij in bowerstone maar zien me kaar niet , en als we al in co-op zijn kan ik ook niks sturen want dan kan ik hem niet selecterenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet iemand in de game tegenkomen (groene orb). Makkelijkst is om een friend met Fable te meeten ergens in een stad.
8 Januariquote:Op maandag 5 januari 2009 17:18 schreef RickoKun het volgende:
wanneer kwam die demo van skate 2 ook alweer? 7 januari?
RPG's horen geen multiplayer te hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:11 schreef RickoKun het volgende:
Fable 3 moet échte multiplayer hebben, dat je gewoon met een stuk of wat lui in die wereld kan rondberen, en dan goed vs evil tegen elkander
Dat idee heb ik een beetje van multi player achievementsquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
RPG's horen geen multiplayer te hebbenAls ik een RPG speel wil ik gewoon een geweldige singleplayer ervaring, multiplayer kan me niks schelen.
Wijze woorden Dries!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
RPG's horen geen multiplayer te hebbenAls ik een RPG speel wil ik gewoon een geweldige singleplayer ervaring, multiplayer kan me niks schelen.
Jammer dat het zoveel tijd inneemtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Nemmii het volgende:
Doe mij maar liever een wannabe WoW game , massive online ftw!
Inderdaad , dat is de reden dat ik maar gestopt ben met WoW. Er zijn zeker geen soort gelijke games op de 360 ofwel?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jammer dat het zoveel tijd inneemtanders zat ik nog steeds aan de Lineage 1
Kan het niet meer opbrengen om het spel verder te spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Far Cry 2 is best leuk trouwens, altijd tof om een dorpje te overvallen door ineens overal explosieven af te laten gaan, dan de gemene mannetjes in paniek weg te zien rennen en ze vervolgens door het hoofd te snipen!
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om het spel verder te spelen.
Ben de respawns en kilometers loopsessies meer dan zat.
Prince of Persia is daarentegen wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnen
Pak de bus en auto, sta je zo op plaats van bestemmingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Prince of Persia is daarentegen wel erg vermakelijk.Zit wel erg weinig uitdaging in maar het platformen door die prachtig gekleurde werelden blijft wel een genot.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pak de bus en auto, sta je zo op plaats van bestemming
Lol echt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zo goed uitgewerkt als de auto's in ff8 dat je benzine moet kopen , en anders halverwege met een lege tank kom te staan en alsnog moet lopen ?
jaquote:
Al zou dat er in zitten heb ik nog geen last, ik rij half checkpoint in. Stap uit, maak alles af. En dan pak ik weer een auto die onbeschadigd is. En dat is nooit de auto waar ik mee aankwamquote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zo goed uitgewerkt als de auto's in ff8 dat je benzine moet kopen , en anders halverwege met een lege tank kom te staan en alsnog moet lopen ?
Same here.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomen![]()
( maar heb mirrors edge nog steeds niet vinnen , en is al vanaf 28 december versuurd)
bij play.com btw .
leuk , gratis verzendingquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.
Het schijnt dat je er nog gerust twee weken bovenop mag doen.
Die van mij ook 28/12/2008 zal nog wel even durenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
( maar heb mirrors edge nog steeds niet vinnen , en is al vanaf 28 december versuurd)
bij play.com btw .
maar is niet erg anders kom ik nooit toe aan mijn eindopdracht website .
die moet de 13e af zijn en ik heb al 2 weken niks lopen doen omdat iedereen vakantie had
ja maar .... , gratisquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
ik doe altijd UPS
Nu sowieso, kunnen ze me geen boete meer geven zoals 2 maand geleden
Had je wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan zoals die jongeman hierboven een maand moeten wachten zeker
kmoet toch nog veel doen , anders haal ik mijn deadline nietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan zoals die jongeman hierboven een maand moeten wachten zeker
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verderquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je gaat je er groen en geel aan ergeren, dat zeg ik je nu al.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnen
Kan voor zover ik het weet gewoon.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef RoW_0 het volgende:
Even een algemene vraag wat ik me wel afvroeg..
Als ik een xbox 360 koop van marktplaats, banned of met RROD (indien rrod dan fixen..)
maar dan is het toch mogelijk om de DVD speler te updaten en singleplayer games voor free te spelen, maar multiplayer helemaal afgesloten wordt? een vriend van me zegt dat dit helemaal onmogelijk is.
uiteraard heb ik al een xbox360 en betaald voor elke game.
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verder![]()
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1521068375/m/7361033117
De laatste hoeft niet hoor, ik vroeg me gewoon af of dit gewoon mogelijk was. en the antwoord is jaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef DJ_ het volgende:
als je die gemodded is wordt je van live gebanned ja , offline multuplayer kan wel natuurlijk .
rrod kan je laten fixed door nieuwe heatsink en cooler erop te laten zetten
en hoe je de dvd speler wilt flashen moet je maar op google zoeken
Ja dat is wel mogelijk door middel van de firmware te flashen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef RoW_0 het volgende:
Even een algemene vraag wat ik me wel afvroeg..
Als ik een xbox 360 koop van marktplaats, banned of met RROD (indien rrod dan fixen..)
maar dan is het toch mogelijk om de DVD speler te updaten en singleplayer games voor free te spelen, maar multiplayer helemaal afgesloten wordt? een vriend van me zegt dat dit helemaal onmogelijk is.
uiteraard heb ik al een xbox360 en betaald voor elke game.
Die mongolen bij Lionhead duren nog veel langer! En die glitch verkloot je hele spel!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...
Epic fail.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die mongolen bij Lionhead duren nog veel langer! En die glitch verkloot je hele spel!
Dus het kan altijd erger
niet luisteren naar aqwibusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Epic fail.
Fable 2 moet ik trouwens ook nog hebben.
Ach, beter laat dan nooit. Maar idd, hopelijk verbetert die patch die grote design fouten in het spel. Want ik wil het nog steeds wel heel erg graag spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...
Idd, Fable II is echt een super titel!quote:
Hoezo niet?quote:
quote:
nergens last van gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dit ging over die bug/glitch die je hele spel verkloot! Bij die Abbot als je dan iets fout doet kun je je mainquest niet meer doorspelen en dat weten ze al vanaf de release en week terug was er nog steeds geen patch voor!
Dat is echt superslecht omdat je dan gewoon niet meer doorkunt spelen! Een gewoon glitch dat je geen geld krijgt bij en quest of weet ik wat dan is nog wel te overzien maar dit is wel erg!
Spel is iig Half Life 2, het kan zijn dat die garry's mod gebruikt heeft en dat die dat gefilmt heeft en daarvan een gifje heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik kwam dit gifje op een ander forum tegen en ik vind hem echt grappig.
Is dit van Left 4 Dead?
[ afbeelding ]
ze gaan wel erg hard , maar je moet ze nog gewoon kunnen vinden hoor .quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef TjopClown het volgende:
Zijn die Xbox 360 systemen van 239 euro niet meer te koop of zo? Op de website van Barsmit staan alleen nog de Arcade (¤180) en Elite (¤300). Was net van plan om een 360 te kopen.
En dan wel die Core system.
Ik vond het ook zo irritant... Elke keer als je een missie deed, moest je weer helemaal naar de andere kant... en dan moest je elke keer weer langs zo'n kruispunt met van die roetmoppen die je dood wildenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verder![]()
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1521068375/m/7361033117
[..]
Je gaat je er groen en geel aan ergeren, dat zeg ik je nu al.
Zou ik maar gelijk PoP kopen, Mirror's edge heb je zo uitgespeeld, verder wel leuk spel hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bij play.com btw .
maar is niet erg anders kom ik nooit toe aan mijn eindopdracht website .
die moet de 13e af zijn en ik heb al 2 weken niks lopen doen omdat iedereen vakantie had
Far Cry 2 heeft ook zoietsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dit ging over die bug/glitch die je hele spel verkloot! Bij die Abbot als je dan iets fout doet kun je je mainquest niet meer doorspelen en dat weten ze al vanaf de release en week terug was er nog steeds geen patch voor!
Dat is echt superslecht omdat je dan gewoon niet meer doorkunt spelen! Een gewoon glitch dat je geen geld krijgt bij en quest of weet ik wat dan is nog wel te overzien maar dit is wel erg!
[..]
![]()
maar ik ben gek op time trialsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo irritant... Elke keer als je een missie deed, moest je weer helemaal naar de andere kant... en dan moest je elke keer weer langs zo'n kruispunt met van die roetmoppen die je dood wilden
Heel vervelend, gelukkig had ik hem ook maar geleend
[..]
Zou ik maar gelijk PoP kopen, Mirror's edge heb je zo uitgespeeld, verder wel leuk spel hoor
Mario Kart op de SNES en GT1 op de PS1, daar heb ik pas veel time trials gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ik ben gek op time trials![]()
hoe lang ik wel niet 1080 en 1080 avalance heb gespeeld vanwege de time trials
groot nieuws voor je aqwibus !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Adamo144 het volgende:
Hey allen, ik wilde hier geen apart topic over openen, maar ik zit op dit moment in engeland en kan de xbox 360 hier krijgen voor ca 130 pond, nu is dat niet alleen lekker maar ik kan dus ook hier spellen GRUWLIJK goedkoop krijgen (en legaal welteverstaan) bijv GTA 4 plus een RPG (naam kwijt) voor 30 pond
aangezien pond en euro nu niet zoveel van elkaar verschillen is mijn vraag: stel ik koop 'm, kan ik hem gewoon in nederland aansluiten zonder problemen (met spellen die ik in NL koop)???
ik zal waarschijnlijk wel zo'n stroom adapter moeten hebben maar dat moet niet al te moeilijk zijn
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.
Zolang het games zijn die het op een PAL 360 doen wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
groot nieuws voor je aqwibus !
banjo4 is in de maak
staat op fok!games , maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?
quote:
Ik hoef eigenlijk geen van beide meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat op fok!games , maar ik hoop het wel
ga BJK op xbla kopen man dies coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoef eigenlijk geen van beide meer![]()
Geef me MS Points dan!quote:
quote:
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die foutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
![]()
Ik krijg wss morgen GoW 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
Dixons heeft hem ook nogquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef TjopClown het volgende:
Zijn die Xbox 360 systemen van 239 euro niet meer te koop of zo? Op de website van Barsmit staan alleen nog de Arcade (¤180) en Elite (¤300). Was net van plan om een 360 te kopen.
En dan wel die Core system.
Geen Far Cry 2 in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
Dan zou ik voor Gears of War 2 gaan, in Battlefield heb ik nogal vaak last van lag als ik online speel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog 1 "GoW2 zit vol online bugs" opmerking en ze zijn allen uitgesloten
Volgens mij zijn ze allemaal wel goed, tis maar waar je van houdtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ook wel zo.. Maar dat zou betekenen dat er de laatste tijd bijna geen echte toffe shooter is uitgekomen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vandaag hopelijk Fallout 3quote:
You clear? Je xbox chache?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef DJ_ het volgende:
you clear je je xbox chache nu met de NXE ?
Bij de PS3 kun je ze sharen ofzo iets kon dat hier ook maar!quote:
Praat het niet goed Dwaas die je bent!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die fout
hoe clear je de xbox chache met de NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
You clear? Je xbox chache?
Wat probeer je te zeggen?
Die gek van een Peter Molyneux moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlatenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:
* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
* Highlight the HD symbol and press Y.
* Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Klik op Memory -> Y -> Formatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
en nee ik mag dus nog steeds niet lopen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]Als mensen met je praten: NIET WEGLOPEN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet als ze er een beetje priesterlijk uitzien!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vinden
quote:Might be a spoiler for some, but when you complete the Crucible with 8/8 perfect rounds you get The Chopper in a chest which replaces the Cullis Gate. But when I try to open the chest I get teleported outside The Crucible and I'm stuck. I can't move, draw weapon, throw spells or interact with stuff in any way. But I can teleport to quests and regions and all that. The problem is that regardless of what I do I'm stuck, so I was forced to start a new character. And I didn't get the axe.
Please note that this was the second time I did it in 8/8 and I already had the axe, so that might be the problem. And it seems that more people are encountering the same bug, also in other parts of the game. Pretty serious bug as it leaves the character unplayable.
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!quote:
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aanstellerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aansteller
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoAl super veel gedaan al die kisten en silveren keys gevonden
![]()
met iedereen geinteract![]()
2de keer gewoon wat sneller er door heen!
Dat doe ik zoiezo nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Het probleem treed ook op als je wegloopt bij Oma nogwat die bij het gypsykamp staat en vraagt of je haar kleinzoon uit de tombe kunt redden. Ik kon toen ik daar wegliep niemand meer targetten met LT. Pas toen ik de quest voltooide kon ik het ineens weer wel. Dus sowieso nooit weglopen als iemand je voor een quest aanspreekt!!!
Ies niet beleefd enzo
Ik wou goud hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!
Is dat je paps Sala? Wat een baas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_madderfakker.html
Het is mijn oom!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat je paps Sala? Wat een baas.
Die zie je wel vaker jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef Sala-adin het volgende:
Vidmaster Challenge: Lightswitch
Got the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system.
Een achievement met 0 punten wtf heb je daar nou weer aan
Gears 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr nog mensen op XBL die games zoals Army of 2 of gears of was in coop spelen ?
kan echt nooit een buddy vinden en de enige irl maat die ik heb die een xbox heeft is halo 3 verslaaaafd
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_madderfakker.html
hier nog niet , morgen misschien .quote:
"It's okay if ur gay, i wont tell anyone''quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hahahah
die receptionist is geniaal door hem telkens uit te lokken
converteren naar .aviquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef mini-lellan het volgende:
Welk type bestand moet je hebben om tv serie op je 360 te kunnen afspelen? Ik heb namelijk een serie op HD (720p) alleen is het een MKV bestand en die speelt mij 360 blijkbaar niet af.
Ondertitels? Ik zet die altijd uit vind het alleen maar iritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Enneuhh, hoe zit het met ondertitels? Die moet je zeker hardcoden?
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ondertitels? Ik zet die altijd uit vind het alleen maar iritant.
Moet je het gewoon wat vaker kijken, ga je het vanzelf snappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aan
En anders kan je het belangrijkste van de boodschap van de serie wel uit de engelse stukjes van de introliedjes halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
Moet je het gewoon wat vaker kijken, ga je het vanzelf snappen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
True. maar zet eens ondertitels aan bij een komedie series als de boondocks dat is echt zó slecht vertaald, het maakt de serie niet eens meer leuk om naar te kijken .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aan
kijk al 4 jaar anime , maar als ik de gramatica niet snap wordt het moeilijk om gesprekken te voerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
nee bij zulke cartoons doe ik het niet dat is ook gewoon duidelijk te verstaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
True. maar zet eens ondertitels aan bij een komedie series als de boondocks dat is echt zó slecht vertaald, het maakt de serie niet eens meer leuk om naar te kijken .
Aldus Major Nelsonquote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War 2
5 Gears of War
6 CoD: World at War
7 Guitar Hero III
8 Battlefield: Bad Company Demo
9 Star Wars: The Force Unleashed Demo
10 Rock Band
11 Fable II
12 Mirror's Edge Demo
13 Madden NFL 09
14 BF: Bad Company
15 Rainbow Six Vegas 2
16 UNO
17 Castle Crashers
18 COD: World at War Multiplayer Beta
19 Forza Motorsport 2
20 Too Human - Demo
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Castle Crashers
2 Geometry Wars: Retro Evolved 2
3 Braid
4 A Kingdom for Keflings
5 UNO
6 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
7 Fable II Pub Games
8 Duke Nukem 3D
9 Bionic Commando: Rearmed
10 Worms
11 SOULCALIBUR
12 Portal: Still Alive
13 DOOM
14 1942: Joint Strike
15 Bomberman Live
16 MEGA MAN 9
17 N+
18 Wolf of the Battlefield: Commando 3
19 Marble Blast Ultra
20 Ultimate Mortal Kombat 3
The above arcade list is based on full versions purchased.
Het is gewoon een vette shooter met een hele dope online ranksysteem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
ik snap dat gewoon niet van Halo 3, zo'n boutspel...
Ik vind gears of war gewoon echt een schijtspel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens Wouter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
je kan het gewoon nie..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind gears of war gewoon echt een schijtspel.
hehe, dat komt nie vaak voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens Wouter.
En binnenkort ga ik jou kk hard ownenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef RickoKun het volgende:
Halo 3 heeft nog best wel een vermakelijke multiplayer vind ik
Ze worden ook wakkerquote:Japan liep altijd voorop als het om technologie en games ging. Toch krijgt het land van de rijzende zon steeds meer concurrentie uit Europa en de Verenigde Staten. Niet langer komen de beste en origineelste games van Japanse game-studio's. Resident Evil 5 producer Jun Takeuchi maakt zich hier zorgen om.
Volgens Takeuchi komen er steeds betere games uit het westen die langzaam de Japanse markt aan het veroveren zijn. De Japanse game-studio's komen hierdoor in de verdrukking.
Call of Duty 4quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef AngelosC het volgende:
Halo was leuk voor een paar maanden, maar geef mij maar een echte shooter als Call of Duty 4
22e besteld (dacht eerder), verstuurd weet ik niet. Kameraad van me heeft het besteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
hier ook de 28e verstuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waneer is die daar uit dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.
Dan meteen halen, zelfde dag als Skate 2
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef Niek. het volgende:
Om even alle 56k mensen weg te jagen
Battlestations: Pacific
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hasbro Family Game Night
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef Niek. het volgende:
Om even alle 56k mensen weg te jagen
Battlestations: Pacific
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hasbro Family Game Night
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef Niek. het volgende:
Moeten jullie maar lid zijn van Gamespress
Dan nog werkt het niet, hotlinking mag gewoon niet daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Wacht maar tot je de demo hebt gespeeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Niemand zit ook op die Hasbro shit te wachten zelfs ik niet
inderdaad , doe mij wet maar .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat WET allang gecanceled was.
Ziet er nog wel het beste uit van al deze games.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , doe mij wet maar .
en die KK 50cent vind zich zelf veels te belangrijk .
nep neger
ok snowboardgame , do want must havequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 centquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
ninja blade ziet dr vet uit maar 50 cent whahahwtf
rambo cent
ninja chicks > 50 centquote:
i'm in the middle !! 7,278quote:
Dat is echt 4,5 van het gemiddelde afquote:
heb geen games met 1000/1000quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
hebben jullie of zoveel games of spelen jullie je games met 100% achievements uit
quote:
aqwibus ! , je hebt je naam veranderdquote:
Fight Night Round 3 is ook peanuts. Ik dacht ik help je even, want anders haal je me nooit inquote:
2470 vanaf deze zomerquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef SkyChat het volgende:
19 December begonnen en nu al 223o points
Ik had 1 keer Final Fantasy voor mijn DS en dat was zo KUT! Dus nu heb ik een klein beetje een hekel aan FFquote:
Final Fantasy doet me echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nooit te laat om er mee te beginnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Final Fantasy doet me echt helemaal niks
Is het te laat om met FFXIII te beginnen, als die ooit nog uitkomt?
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Final Fantasy doet me echt helemaal niks
Is het te laat om met FFXIII te beginnen, als die ooit nog uitkomt?
Hate it or love itquote:
Final Fantasy VII: Advent Children bluray krijgt een FF demo volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Hate it or love it
Ik ben helemaal geen fan van turn-based combat, misschien dat ik het ooit eens bij iemand ga testen ofzo. Een demo kan ik vast niet verwachten
Maar FFXIII dus niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Final Fantasy VII: Advent Children bluray krijgt een FF demo volgens mij.
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.quote:
Ow op die fiets...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.
ik wilquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knoepert hard kut inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Fipotje het volgende:
Final Fantasy is knoepert hard vriend!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Is dat een wasmachine op die eerste 50 cent screen
quote:
Bij operation flashpoint 2 moet je zeker tegen fittie vechtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Godfather II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!quote:
Damn ik vind het echt zo saai... Ik heb FF op de DS... Geef mij maar Pokémonquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!
FF op de DS heb ik na 10 minuten aan de kant gezet. Trek ik ook niet. Het voelt gewoon niet lekker aan. Veels te veel random battles met een te hoge moeilijkheidsgraad. De balans is ver te zoeken in de DS games. Maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Damn ik vind het echt zo saai... Ik heb FF op de DS... Geef mij maar Pokémon(nee grapje
)
ff8 en ff9 heb ik bijden een keer of 6-7 uitgespeeld ( van begin tot eind )quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!
Goh waarom zouden die screens hier nou worden gepost.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Komt Operation Flashpoint 2 naar de Xbox?
Goede vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goh waarom zouden die screens hier nou worden gepost.
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef Adamo144 het volgende:
ik vraag me echt af of er net zoals op de PS2 van die 'anime achtige' rpgs uitkomen, of moet ik dan toch een Ps3 aanschaffen?
Jammer dat die grote Knights soms voor je vechten. Voelt dan ineens een beetje aan als Xenogears of Blue Dragon. Baalde daar echt van toen ik het zag,...... ik hoop maar dat het goed uitpakt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |