quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Je mag tegenwoordig geen games meer kopen uit 2007?
Ik ben meer van de budgetbakken... 64 euro of 30... dan weet ik het wel
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoortquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasm
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeldquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Gaat weer BIoshock en Forza 2 spelen
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?quote:
Ik ook hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeld
Maar ik heb zoveel games
Ja, iets met geen R in de loodletters bak enzo dacht ik.quote:
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?
Spiderman 3 denk ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Wat is trouwens het slechtste spel dat iedereen heeft?...
Mijne is StrangleholdWat een bagger is dat
Welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Teveel moeitequote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef PP. het volgende:
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.
Heavy Rainquote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 kun je altijd later nog halen als er een mooie exclusive is voor die console (lees: zodra God of War III uitkomt)
Je beseft als je je 360 hebt staan eenmaal pas hoe blij je ermee bent, echt een top-apparaatje hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar kan ik ff geen antwoord op gevenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Dead or Alive Extreme 2quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Slechtste spel is bij mij denk ik GRAW, Rainbow Six Vegas of Table Tennis... Ohnee ik heb Juiced 2 nog liggenDat is pas een pareltje!
Meteen te herkennen aan de ietwat saaie TT!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef PP. het volgende:
Een non-Aquila-deel.
Now Thats What I Am Talkin About!!!quote:
Hoort die ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Wouter2006 het volgende:
ja die hoort toch gewoon bovenaan te staan :S,
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En verder heb ik hier thuis alleen maar toppers in de kast staan sinds Fable 2 weg is![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Halo 3quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Nee, maar een paar jaar geleden werden die filmpjes getoont om te laten zien wat ze al wel niet konden maken en welke technieken er waren etc. Als ze het toen uitgebracht hadden, hadden ze inderdaad iets laten zien wat nog nooit vertoond was in games.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoort
Forza 2quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??
(gow 1+2)
Bedoej je Bully?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Bulley is ook vette shit.
nooit weg doen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 2
Mass Effect
Oblivion
(Farcry 2)
Moet ik ook nog aan beginnen, net als aan Halo III, GoW II, SR I en FO III.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Far Cry 2 is best leuk trouwens, altijd tof om een dorpje te overvallen door ineens overal explosieven af te laten gaan, dan de gemene mannetjes in paniek weg te zien rennen en ze vervolgens door het hoofd te snipen!
Halo3 mag je wel overslaan hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik ook nog aan beginnen, net als aan Halo III, GoW II, SR I en FO III.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag een brief van UPS binnen gehad, 34 euro boete voor 3 games bij gamehubs, awesome
Kun je dat ook bij Play krijgen of alleen bij GH?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag een brief van UPS binnen gehad, 34 euro boete voor 3 games bij gamehubs, awesome
Alleen GHquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je dat ook bij Play krijgen of alleen bij GH?
Je mag maar 22 euro belastingvrij importeren.quote:
Zeker! Leuk die info d'r bij. Wil iemand alleen nog die "P" soepen in een "R", wil het zelf ook wel doen, maar dan wordt het eind feb.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een knettergeile OP als ik het zelf mag zeggen!
quote:PlayStation2 meest gebruikte spelcomputer van 2008
Uitgegeven: 3 januari 2009 12:36
Laatst gewijzigd: 3 januari 2009 12:42
Onderzoeksbureau Nielsen heeft onderzocht op welke consoles er in 2008 het meest is gegamed door de Amerikanen. Verrassend genoeg staat de PlayStation 2 bovenaan de lijst en laat hij de huidige generatie consoles ver achter zich.
Nielsen heeft onderzocht hoeveel tijd er tussen januari en oktober van het vorige jaar achter de verschillende consoles is doorgebracht, en 31,7 procent van de totale tijd is opgeëist door de oude Sony-console. Slechts 37,9 procent van het totaal aantal uren staat op naam van de huidige generatie met 17,2 procent voor de Xbox 360, 13,4 procent voor de Wii en maar 7,3 procent voor de PS3.
De opvolger van de PlayStation 2 doet het zelfs slechter dan de oude Xbox (9,7 procent) en weet zich nog net voor de GameCube te plaatsen (4,6 procent). Verder wordt uit het onderzoek duidelijk dat PC gamers het afgelopen jaar de meeste tijd hebben gestoken in World of Warcraft, Call of Duty 4 en Halo: Combat Evolved.
Je moet iemand in de game tegenkomen (groene orb). Makkelijkst is om een friend met Fable te meeten ergens in een stad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:52 schreef DJ_ het volgende:
hoe send ik iemand een gift over xbox live met fable2 ?
tja staan allebij in bowerstone maar zien me kaar niet , en als we al in co-op zijn kan ik ook niks sturen want dan kan ik hem niet selecterenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet iemand in de game tegenkomen (groene orb). Makkelijkst is om een friend met Fable te meeten ergens in een stad.
8 Januariquote:Op maandag 5 januari 2009 17:18 schreef RickoKun het volgende:
wanneer kwam die demo van skate 2 ook alweer? 7 januari?
RPG's horen geen multiplayer te hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:11 schreef RickoKun het volgende:
Fable 3 moet échte multiplayer hebben, dat je gewoon met een stuk of wat lui in die wereld kan rondberen, en dan goed vs evil tegen elkander
Dat idee heb ik een beetje van multi player achievementsquote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
RPG's horen geen multiplayer te hebbenAls ik een RPG speel wil ik gewoon een geweldige singleplayer ervaring, multiplayer kan me niks schelen.
Wijze woorden Dries!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
RPG's horen geen multiplayer te hebbenAls ik een RPG speel wil ik gewoon een geweldige singleplayer ervaring, multiplayer kan me niks schelen.
Jammer dat het zoveel tijd inneemtquote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Nemmii het volgende:
Doe mij maar liever een wannabe WoW game , massive online ftw!
Inderdaad , dat is de reden dat ik maar gestopt ben met WoW. Er zijn zeker geen soort gelijke games op de 360 ofwel?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jammer dat het zoveel tijd inneemtanders zat ik nog steeds aan de Lineage 1
Kan het niet meer opbrengen om het spel verder te spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Far Cry 2 is best leuk trouwens, altijd tof om een dorpje te overvallen door ineens overal explosieven af te laten gaan, dan de gemene mannetjes in paniek weg te zien rennen en ze vervolgens door het hoofd te snipen!
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om het spel verder te spelen.
Ben de respawns en kilometers loopsessies meer dan zat.
Prince of Persia is daarentegen wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnen
Pak de bus en auto, sta je zo op plaats van bestemmingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Prince of Persia is daarentegen wel erg vermakelijk.Zit wel erg weinig uitdaging in maar het platformen door die prachtig gekleurde werelden blijft wel een genot.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pak de bus en auto, sta je zo op plaats van bestemming
Lol echt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zo goed uitgewerkt als de auto's in ff8 dat je benzine moet kopen , en anders halverwege met een lege tank kom te staan en alsnog moet lopen ?
jaquote:
Al zou dat er in zitten heb ik nog geen last, ik rij half checkpoint in. Stap uit, maak alles af. En dan pak ik weer een auto die onbeschadigd is. En dat is nooit de auto waar ik mee aankwamquote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zo goed uitgewerkt als de auto's in ff8 dat je benzine moet kopen , en anders halverwege met een lege tank kom te staan en alsnog moet lopen ?
Same here.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomen![]()
( maar heb mirrors edge nog steeds niet vinnen , en is al vanaf 28 december versuurd)
bij play.com btw .
leuk , gratis verzendingquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.
Het schijnt dat je er nog gerust twee weken bovenop mag doen.
Die van mij ook 28/12/2008 zal nog wel even durenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomen![]()
( maar heb mirrors edge nog steeds niet vinnen , en is al vanaf 28 december versuurd)
bij play.com btw .
maar is niet erg anders kom ik nooit toe aan mijn eindopdracht website .
die moet de 13e af zijn en ik heb al 2 weken niks lopen doen omdat iedereen vakantie had
ja maar .... , gratisquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
ik doe altijd UPS
Nu sowieso, kunnen ze me geen boete meer geven zoals 2 maand geleden
Had je wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan zoals die jongeman hierboven een maand moeten wachten zeker
kmoet toch nog veel doen , anders haal ik mijn deadline nietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan zoals die jongeman hierboven een maand moeten wachten zeker
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verderquote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je gaat je er groen en geel aan ergeren, dat zeg ik je nu al.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen maar door die dingen heb ik nog niet echt zin gehad om er aan te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |