quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Je mag tegenwoordig geen games meer kopen uit 2007?
Ik ben meer van de budgetbakken... 64 euro of 30... dan weet ik het wel
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoortquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasm
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeldquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Gaat weer BIoshock en Forza 2 spelen
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?quote:
Ik ook hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb ze ook beide en speel ze beide ook zo geregeld
Maar ik heb zoveel games
Ja, iets met geen R in de loodletters bak enzo dacht ik.quote:
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hier? Heb je nou al een 360 gekocht?
Spiderman 3 denk ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Wat is trouwens het slechtste spel dat iedereen heeft?...
Mijne is StrangleholdWat een bagger is dat
Welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al wel games gekocht bij play.com, zodra ze binnen zijn schaf ik hem aan. En maak ik een pentagram in de tuin om Lego Indiana Jones en Kung fu panda ritueel te verbranden. En moet ik nog zo'n achterlijk dure wifi adapter kopen want wie verzint in deze tijd nog een ethernet kabel dwars door m'n statige herenhuis, godverdomme waarom luister ik naar jou en heb ik niet een mooie PS3 bluerayspeler gekocht.
Teveel moeitequote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef PP. het volgende:
Ik geef je wel 5 euro voor KF panda.
Heavy Rainquote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 kun je altijd later nog halen als er een mooie exclusive is voor die console (lees: zodra God of War III uitkomt)
Je beseft als je je 360 hebt staan eenmaal pas hoe blij je ermee bent, echt een top-apparaatje hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar kan ik ff geen antwoord op gevenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Dead or Alive Extreme 2quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Slechtste spel is bij mij denk ik GRAW, Rainbow Six Vegas of Table Tennis... Ohnee ik heb Juiced 2 nog liggenDat is pas een pareltje!
Meteen te herkennen aan de ietwat saaie TT!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef PP. het volgende:
Een non-Aquila-deel.
Now Thats What I Am Talkin About!!!quote:
Hoort die ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Wouter2006 het volgende:
ja die hoort toch gewoon bovenaan te staan :S,
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En verder heb ik hier thuis alleen maar toppers in de kast staan sinds Fable 2 weg is![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Halo 3quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Nee, maar een paar jaar geleden werden die filmpjes getoont om te laten zien wat ze al wel niet konden maken en welke technieken er waren etc. Als ze het toen uitgebracht hadden, hadden ze inderdaad iets laten zien wat nog nooit vertoond was in games.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is samen met het verhaal toch wel belangrijker . en het is niet alsof de graphics nu super slecht zijn dat het je stoort
Forza 2quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dus je hebt maar 2 spellen in je kast??
(gow 1+2)
Bedoej je Bully?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Bulley is ook vette shit.
nooit weg doen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 2
Mass Effect
Oblivion
(Farcry 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |