Kan voor zover ik het weet gewoon.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef RoW_0 het volgende:
Even een algemene vraag wat ik me wel afvroeg..
Als ik een xbox 360 koop van marktplaats, banned of met RROD (indien rrod dan fixen..)
maar dan is het toch mogelijk om de DVD speler te updaten en singleplayer games voor free te spelen, maar multiplayer helemaal afgesloten wordt? een vriend van me zegt dat dit helemaal onmogelijk is.
uiteraard heb ik al een xbox360 en betaald voor elke game.
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verder![]()
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1521068375/m/7361033117
De laatste hoeft niet hoor, ik vroeg me gewoon af of dit gewoon mogelijk was. en the antwoord is jaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef DJ_ het volgende:
als je die gemodded is wordt je van live gebanned ja , offline multuplayer kan wel natuurlijk .
rrod kan je laten fixed door nieuwe heatsink en cooler erop te laten zetten
en hoe je de dvd speler wilt flashen moet je maar op google zoeken
Ja dat is wel mogelijk door middel van de firmware te flashen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef RoW_0 het volgende:
Even een algemene vraag wat ik me wel afvroeg..
Als ik een xbox 360 koop van marktplaats, banned of met RROD (indien rrod dan fixen..)
maar dan is het toch mogelijk om de DVD speler te updaten en singleplayer games voor free te spelen, maar multiplayer helemaal afgesloten wordt? een vriend van me zegt dat dit helemaal onmogelijk is.
uiteraard heb ik al een xbox360 en betaald voor elke game.
Die mongolen bij Lionhead duren nog veel langer! En die glitch verkloot je hele spel!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...
Epic fail.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die mongolen bij Lionhead duren nog veel langer! En die glitch verkloot je hele spel!
Dus het kan altijd erger
niet luisteren naar aqwibusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Epic fail.
Fable 2 moet ik trouwens ook nog hebben.
Ach, beter laat dan nooit. Maar idd, hopelijk verbetert die patch die grote design fouten in het spel. Want ik wil het nog steeds wel heel erg graag spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is goed nieuws. Maar we zijn inmiddels wel een maand verder...
Idd, Fable II is echt een super titel!quote:
Hoezo niet?quote:
quote:
nergens last van gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dit ging over die bug/glitch die je hele spel verkloot! Bij die Abbot als je dan iets fout doet kun je je mainquest niet meer doorspelen en dat weten ze al vanaf de release en week terug was er nog steeds geen patch voor!
Dat is echt superslecht omdat je dan gewoon niet meer doorkunt spelen! Een gewoon glitch dat je geen geld krijgt bij en quest of weet ik wat dan is nog wel te overzien maar dit is wel erg!
Spel is iig Half Life 2, het kan zijn dat die garry's mod gebruikt heeft en dat die dat gefilmt heeft en daarvan een gifje heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik kwam dit gifje op een ander forum tegen en ik vind hem echt grappig.
Is dit van Left 4 Dead?
[ afbeelding ]
ze gaan wel erg hard , maar je moet ze nog gewoon kunnen vinden hoor .quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef TjopClown het volgende:
Zijn die Xbox 360 systemen van 239 euro niet meer te koop of zo? Op de website van Barsmit staan alleen nog de Arcade (¤180) en Elite (¤300). Was net van plan om een 360 te kopen.
En dan wel die Core system.
Ik vond het ook zo irritant... Elke keer als je een missie deed, moest je weer helemaal naar de andere kant... en dan moest je elke keer weer langs zo'n kruispunt met van die roetmoppen die je dood wildenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Er zit een 360 patch aan te komen die dit hopelijk verhelpt. Dan speel ik ook weer verder![]()
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1521068375/m/7361033117
[..]
Je gaat je er groen en geel aan ergeren, dat zeg ik je nu al.
Zou ik maar gelijk PoP kopen, Mirror's edge heb je zo uitgespeeld, verder wel leuk spel hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nadat ik mirror's edge heb uitgespeeld moet die dr maar is inkomen![]()
( maar heb mirrors edge nog steeds niet vinnen , en is al vanaf 28 december versuurd)
bij play.com btw .
maar is niet erg anders kom ik nooit toe aan mijn eindopdracht website .
die moet de 13e af zijn en ik heb al 2 weken niks lopen doen omdat iedereen vakantie had
Far Cry 2 heeft ook zoietsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dit ging over die bug/glitch die je hele spel verkloot! Bij die Abbot als je dan iets fout doet kun je je mainquest niet meer doorspelen en dat weten ze al vanaf de release en week terug was er nog steeds geen patch voor!
Dat is echt superslecht omdat je dan gewoon niet meer doorkunt spelen! Een gewoon glitch dat je geen geld krijgt bij en quest of weet ik wat dan is nog wel te overzien maar dit is wel erg!
[..]
![]()
maar ik ben gek op time trialsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo irritant... Elke keer als je een missie deed, moest je weer helemaal naar de andere kant... en dan moest je elke keer weer langs zo'n kruispunt met van die roetmoppen die je dood wilden
Heel vervelend, gelukkig had ik hem ook maar geleend
[..]
Zou ik maar gelijk PoP kopen, Mirror's edge heb je zo uitgespeeld, verder wel leuk spel hoor
Mario Kart op de SNES en GT1 op de PS1, daar heb ik pas veel time trials gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ik ben gek op time trials![]()
hoe lang ik wel niet 1080 en 1080 avalance heb gespeeld vanwege de time trials
groot nieuws voor je aqwibus !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Adamo144 het volgende:
Hey allen, ik wilde hier geen apart topic over openen, maar ik zit op dit moment in engeland en kan de xbox 360 hier krijgen voor ca 130 pond, nu is dat niet alleen lekker maar ik kan dus ook hier spellen GRUWLIJK goedkoop krijgen (en legaal welteverstaan) bijv GTA 4 plus een RPG (naam kwijt) voor 30 pond
aangezien pond en euro nu niet zoveel van elkaar verschillen is mijn vraag: stel ik koop 'm, kan ik hem gewoon in nederland aansluiten zonder problemen (met spellen die ik in NL koop)???
ik zal waarschijnlijk wel zo'n stroom adapter moeten hebben maar dat moet niet al te moeilijk zijn
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.
Zolang het games zijn die het op een PAL 360 doen wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
groot nieuws voor je aqwibus !
banjo4 is in de maak
staat op fok!games , maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?
quote:
Ik hoef eigenlijk geen van beide meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat op fok!games , maar ik hoop het wel
ga BJK op xbla kopen man dies coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoef eigenlijk geen van beide meer![]()
Geef me MS Points dan!quote:
quote:
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die foutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
![]()
Ik krijg wss morgen GoW 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
Dixons heeft hem ook nogquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef TjopClown het volgende:
Zijn die Xbox 360 systemen van 239 euro niet meer te koop of zo? Op de website van Barsmit staan alleen nog de Arcade (¤180) en Elite (¤300). Was net van plan om een 360 te kopen.
En dan wel die Core system.
Geen Far Cry 2 in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
Dan zou ik voor Gears of War 2 gaan, in Battlefield heb ik nogal vaak last van lag als ik online speel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog 1 "GoW2 zit vol online bugs" opmerking en ze zijn allen uitgesloten
Volgens mij zijn ze allemaal wel goed, tis maar waar je van houdtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ook wel zo.. Maar dat zou betekenen dat er de laatste tijd bijna geen echte toffe shooter is uitgekomen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vandaag hopelijk Fallout 3quote:
You clear? Je xbox chache?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef DJ_ het volgende:
you clear je je xbox chache nu met de NXE ?
Bij de PS3 kun je ze sharen ofzo iets kon dat hier ook maar!quote:
Praat het niet goed Dwaas die je bent!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die fout
hoe clear je de xbox chache met de NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
You clear? Je xbox chache?
Wat probeer je te zeggen?
Die gek van een Peter Molyneux moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlatenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:
* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
* Highlight the HD symbol and press Y.
* Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Klik op Memory -> Y -> Formatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
en nee ik mag dus nog steeds niet lopen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]Als mensen met je praten: NIET WEGLOPEN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet als ze er een beetje priesterlijk uitzien!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vinden
quote:Might be a spoiler for some, but when you complete the Crucible with 8/8 perfect rounds you get The Chopper in a chest which replaces the Cullis Gate. But when I try to open the chest I get teleported outside The Crucible and I'm stuck. I can't move, draw weapon, throw spells or interact with stuff in any way. But I can teleport to quests and regions and all that. The problem is that regardless of what I do I'm stuck, so I was forced to start a new character. And I didn't get the axe.
Please note that this was the second time I did it in 8/8 and I already had the axe, so that might be the problem. And it seems that more people are encountering the same bug, also in other parts of the game. Pretty serious bug as it leaves the character unplayable.
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!quote:
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aanstellerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aansteller
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoAl super veel gedaan al die kisten en silveren keys gevonden
![]()
met iedereen geinteract![]()
2de keer gewoon wat sneller er door heen!
Dat doe ik zoiezo nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Het probleem treed ook op als je wegloopt bij Oma nogwat die bij het gypsykamp staat en vraagt of je haar kleinzoon uit de tombe kunt redden. Ik kon toen ik daar wegliep niemand meer targetten met LT. Pas toen ik de quest voltooide kon ik het ineens weer wel. Dus sowieso nooit weglopen als iemand je voor een quest aanspreekt!!!
Ies niet beleefd enzo
Ik wou goud hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!
Is dat je paps Sala? Wat een baas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_madderfakker.html
Het is mijn oom!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat je paps Sala? Wat een baas.
Die zie je wel vaker jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef Sala-adin het volgende:
Vidmaster Challenge: Lightswitch
Got the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system.
Een achievement met 0 punten wtf heb je daar nou weer aan
Gears 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr nog mensen op XBL die games zoals Army of 2 of gears of was in coop spelen ?
kan echt nooit een buddy vinden en de enige irl maat die ik heb die een xbox heeft is halo 3 verslaaaafd
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_madderfakker.html
hier nog niet , morgen misschien .quote:
"It's okay if ur gay, i wont tell anyone''quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hahahah
die receptionist is geniaal door hem telkens uit te lokken
converteren naar .aviquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef mini-lellan het volgende:
Welk type bestand moet je hebben om tv serie op je 360 te kunnen afspelen? Ik heb namelijk een serie op HD (720p) alleen is het een MKV bestand en die speelt mij 360 blijkbaar niet af.
Ondertitels? Ik zet die altijd uit vind het alleen maar iritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Enneuhh, hoe zit het met ondertitels? Die moet je zeker hardcoden?
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ondertitels? Ik zet die altijd uit vind het alleen maar iritant.
Moet je het gewoon wat vaker kijken, ga je het vanzelf snappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aan
En anders kan je het belangrijkste van de boodschap van de serie wel uit de engelse stukjes van de introliedjes halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
Moet je het gewoon wat vaker kijken, ga je het vanzelf snappen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
True. maar zet eens ondertitels aan bij een komedie series als de boondocks dat is echt zó slecht vertaald, het maakt de serie niet eens meer leuk om naar te kijken .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
japans is wel moeilijk te verstaan dus ik zet ze liever aan
kijk al 4 jaar anime , maar als ik de gramatica niet snap wordt het moeilijk om gesprekken te voerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |