En ik vandaag hopelijk Fallout 3quote:
You clear? Je xbox chache?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef DJ_ het volgende:
you clear je je xbox chache nu met de NXE ?
Bij de PS3 kun je ze sharen ofzo iets kon dat hier ook maar!quote:
Praat het niet goed Dwaas die je bent!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die fout
hoe clear je de xbox chache met de NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
You clear? Je xbox chache?
Wat probeer je te zeggen?
Die gek van een Peter Molyneux moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlatenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe clear je de xbox chache met de NXE
ik zit vast met fable en kan niet meer lopenen hij heeft gesaved .
zelfs als ik warp kan ik niet meer lopen of mijn wapens trekken
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
To clear the cache on the Xbox 360 do the following:
* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
* Highlight the HD symbol and press Y.
* Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Klik op Memory -> Y -> Formatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar kon het niet weer vinden in NXE
en nee ik mag dus nog steeds niet lopen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]Als mensen met je praten: NIET WEGLOPEN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet als ze er een beetje priesterlijk uitzien!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zocht naar je posts over het save systeem van een week terug maar kan het zo snel niet vinden
quote:Might be a spoiler for some, but when you complete the Crucible with 8/8 perfect rounds you get The Chopper in a chest which replaces the Cullis Gate. But when I try to open the chest I get teleported outside The Crucible and I'm stuck. I can't move, draw weapon, throw spells or interact with stuff in any way. But I can teleport to quests and regions and all that. The problem is that regardless of what I do I'm stuck, so I was forced to start a new character. And I didn't get the axe.
Please note that this was the second time I did it in 8/8 and I already had the axe, so that might be the problem. And it seems that more people are encountering the same bug, also in other parts of the game. Pretty serious bug as it leaves the character unplayable.
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!quote:
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aanstellerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel voorbij dat probleem waar ik het over had!
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow. Jezus. Dat is echt bijna het begin van het spel nog. Aansteller
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was toen al wel 8 uur bezig ofzoAl super veel gedaan al die kisten en silveren keys gevonden
![]()
met iedereen geinteract![]()
2de keer gewoon wat sneller er door heen!
Dat doe ik zoiezo nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Het probleem treed ook op als je wegloopt bij Oma nogwat die bij het gypsykamp staat en vraagt of je haar kleinzoon uit de tombe kunt redden. Ik kon toen ik daar wegliep niemand meer targetten met LT. Pas toen ik de quest voltooide kon ik het ineens weer wel. Dus sowieso nooit weglopen als iemand je voor een quest aanspreekt!!!
Ies niet beleefd enzo
Ik wou goud hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je bent wel zo'n sletje die met iedereen aan gaat zitten pappen he!
Is dat je paps Sala? Wat een baas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_madderfakker.html
Het is mijn oom!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat je paps Sala? Wat een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |