groot nieuws voor je aqwibus !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Adamo144 het volgende:
Hey allen, ik wilde hier geen apart topic over openen, maar ik zit op dit moment in engeland en kan de xbox 360 hier krijgen voor ca 130 pond, nu is dat niet alleen lekker maar ik kan dus ook hier spellen GRUWLIJK goedkoop krijgen (en legaal welteverstaan) bijv GTA 4 plus een RPG (naam kwijt) voor 30 pond
aangezien pond en euro nu niet zoveel van elkaar verschillen is mijn vraag: stel ik koop 'm, kan ik hem gewoon in nederland aansluiten zonder problemen (met spellen die ik in NL koop)???
ik zal waarschijnlijk wel zo'n stroom adapter moeten hebben maar dat moet niet al te moeilijk zijn
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de UK hebben ze volgens mij hetzelfde stroom-netwerk als hier, dus je kunt het allemaal kopen.
Zolang het games zijn die het op een PAL 360 doen wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
thnx, dat gaat dan wel lukken, maar kan ik gewoon spellen uit de hele wereld importeren en spelen?
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
groot nieuws voor je aqwibus !
banjo4 is in de maak
staat op fok!games , maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real? Ik denk dat dat dan eerder weer een echte platformer wordt ofniet?
quote:
Ik hoef eigenlijk geen van beide meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat op fok!games , maar ik hoop het wel
ga BJK op xbla kopen man dies coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoef eigenlijk geen van beide meer![]()
Geef me MS Points dan!quote:
quote:
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt. En toch maak jij die foutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dit ging over die bug/glitch die je hele spel verkloot! Bij die Abbot als je dan iets fout doet kun je je mainquest niet meer doorspelen en dat weten ze al vanaf de release en week terug was er nog steeds geen patch voor!
Dat is echt superslecht omdat je dan gewoon niet meer doorkunt spelen! Een gewoon glitch dat je geen geld krijgt bij en quest of weet ik wat dan is nog wel te overzien maar dit is wel erg!
[..]
![]()
Ik krijg wss morgen GoW 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Als het mee zit krijg ik vandaag GoW 2! En PoP wil ik idd ook nog een keer!
Dixons heeft hem ook nogquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef TjopClown het volgende:
Zijn die Xbox 360 systemen van 239 euro niet meer te koop of zo? Op de website van Barsmit staan alleen nog de Arcade (¤180) en Elite (¤300). Was net van plan om een 360 te kopen.
En dan wel die Core system.
Geen Far Cry 2 in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
Dan zou ik voor Gears of War 2 gaan, in Battlefield heb ik nogal vaak last van lag als ik online speel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Lunar het volgende:
Ik twijfel tussen:
Gears of War 2
Battlefield Bad Company
Far Cry 2
Overigens heb ik afgelopen zaterdag nog een Xbox 360 opgehaald bij Dynabyte in Dordrecht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog 1 "GoW2 zit vol online bugs" opmerking en ze zijn allen uitgesloten
Volgens mij zijn ze allemaal wel goed, tis maar waar je van houdtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ook wel zo.. Maar dat zou betekenen dat er de laatste tijd bijna geen echte toffe shooter is uitgekomen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom er is al tijden bekend dat er een clitch was waardoor je niet verder kon met mainquest. Ook is er ongeveer evenlang bekend hoe je simpel zelf kunt voorkomen dat je tegen die clitch aanloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |