nee bij zulke cartoons doe ik het niet dat is ook gewoon duidelijk te verstaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
True. maar zet eens ondertitels aan bij een komedie series als de boondocks dat is echt zó slecht vertaald, het maakt de serie niet eens meer leuk om naar te kijken .
Aldus Major Nelsonquote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War 2
5 Gears of War
6 CoD: World at War
7 Guitar Hero III
8 Battlefield: Bad Company Demo
9 Star Wars: The Force Unleashed Demo
10 Rock Band
11 Fable II
12 Mirror's Edge Demo
13 Madden NFL 09
14 BF: Bad Company
15 Rainbow Six Vegas 2
16 UNO
17 Castle Crashers
18 COD: World at War Multiplayer Beta
19 Forza Motorsport 2
20 Too Human - Demo
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Castle Crashers
2 Geometry Wars: Retro Evolved 2
3 Braid
4 A Kingdom for Keflings
5 UNO
6 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
7 Fable II Pub Games
8 Duke Nukem 3D
9 Bionic Commando: Rearmed
10 Worms
11 SOULCALIBUR
12 Portal: Still Alive
13 DOOM
14 1942: Joint Strike
15 Bomberman Live
16 MEGA MAN 9
17 N+
18 Wolf of the Battlefield: Commando 3
19 Marble Blast Ultra
20 Ultimate Mortal Kombat 3
The above arcade list is based on full versions purchased.
Het is gewoon een vette shooter met een hele dope online ranksysteem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
ik snap dat gewoon niet van Halo 3, zo'n boutspel...
Ik vind gears of war gewoon echt een schijtspel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens Wouter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Wouter2006 het volgende:
je kan het gewoon nie..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind gears of war gewoon echt een schijtspel.
hehe, dat komt nie vaak voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens Wouter.
En binnenkort ga ik jou kk hard ownenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef RickoKun het volgende:
Halo 3 heeft nog best wel een vermakelijke multiplayer vind ik
Ze worden ook wakkerquote:Japan liep altijd voorop als het om technologie en games ging. Toch krijgt het land van de rijzende zon steeds meer concurrentie uit Europa en de Verenigde Staten. Niet langer komen de beste en origineelste games van Japanse game-studio's. Resident Evil 5 producer Jun Takeuchi maakt zich hier zorgen om.
Volgens Takeuchi komen er steeds betere games uit het westen die langzaam de Japanse markt aan het veroveren zijn. De Japanse game-studio's komen hierdoor in de verdrukking.
Call of Duty 4quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef AngelosC het volgende:
Halo was leuk voor een paar maanden, maar geef mij maar een echte shooter als Call of Duty 4
22e besteld (dacht eerder), verstuurd weet ik niet. Kameraad van me heeft het besteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
hier ook de 28e verstuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waneer is die daar uit dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.
Dan meteen halen, zelfde dag als Skate 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |