En binnenkort ga ik jou kk hard ownenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef RickoKun het volgende:
Halo 3 heeft nog best wel een vermakelijke multiplayer vind ik
Ze worden ook wakkerquote:Japan liep altijd voorop als het om technologie en games ging. Toch krijgt het land van de rijzende zon steeds meer concurrentie uit Europa en de Verenigde Staten. Niet langer komen de beste en origineelste games van Japanse game-studio's. Resident Evil 5 producer Jun Takeuchi maakt zich hier zorgen om.
Volgens Takeuchi komen er steeds betere games uit het westen die langzaam de Japanse markt aan het veroveren zijn. De Japanse game-studio's komen hierdoor in de verdrukking.
Call of Duty 4quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef AngelosC het volgende:
Halo was leuk voor een paar maanden, maar geef mij maar een echte shooter als Call of Duty 4
22e besteld (dacht eerder), verstuurd weet ik niet. Kameraad van me heeft het besteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
hier ook de 28e verstuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Wanneer is jouw exemplaar verstuurd dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Pagina na pagina word gevuld met gepraat over wanneer games zijn besteld en wanneer ze binnen zijn![]()
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waneer is die daar uit dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lijkt mij nog steeds zeer vet, maar nog nergens info of die meteen naar Nederland komt, en in Amerika is het een budget titel dus hopen we erop dat die region free is.
Dan meteen halen, zelfde dag als Skate 2
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef Niek. het volgende:
Om even alle 56k mensen weg te jagen
Battlestations: Pacific
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hasbro Family Game Night
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef Niek. het volgende:
Om even alle 56k mensen weg te jagen
Battlestations: Pacific
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hasbro Family Game Night
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef Niek. het volgende:
Moeten jullie maar lid zijn van Gamespress
Dan nog werkt het niet, hotlinking mag gewoon niet daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Wacht maar tot je de demo hebt gespeeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Niemand zit ook op die Hasbro shit te wachten zelfs ik niet
inderdaad , doe mij wet maar .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat WET allang gecanceled was.
Ziet er nog wel het beste uit van al deze games.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , doe mij wet maar .
en die KK 50cent vind zich zelf veels te belangrijk .
nep neger
ok snowboardgame , do want must havequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef Niek. het volgende:
Stoked screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 centquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
ninja blade ziet dr vet uit maar 50 cent whahahwtf
rambo cent
ninja chicks > 50 centquote:
i'm in the middle !! 7,278quote:
Dat is echt 4,5 van het gemiddelde afquote:
heb geen games met 1000/1000quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
hebben jullie of zoveel games of spelen jullie je games met 100% achievements uit
quote:
aqwibus ! , je hebt je naam veranderdquote:
Fight Night Round 3 is ook peanuts. Ik dacht ik help je even, want anders haal je me nooit inquote:
2470 vanaf deze zomerquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef SkyChat het volgende:
19 December begonnen en nu al 223o points
Ik had 1 keer Final Fantasy voor mijn DS en dat was zo KUT! Dus nu heb ik een klein beetje een hekel aan FFquote:
Final Fantasy doet me echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nooit te laat om er mee te beginnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Final Fantasy doet me echt helemaal niks
Is het te laat om met FFXIII te beginnen, als die ooit nog uitkomt?
Zonde van je tijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Final Fantasy doet me echt helemaal niks
Is het te laat om met FFXIII te beginnen, als die ooit nog uitkomt?
Hate it or love itquote:
Final Fantasy VII: Advent Children bluray krijgt een FF demo volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Hate it or love it
Ik ben helemaal geen fan van turn-based combat, misschien dat ik het ooit eens bij iemand ga testen ofzo. Een demo kan ik vast niet verwachten
Maar FFXIII dus niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Final Fantasy VII: Advent Children bluray krijgt een FF demo volgens mij.
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.quote:
Ow op die fiets...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |