Wij hebben ook nog twee kantoren in Eindhoven zitten. Daar zullen ze nu ook wel oliebollen aan het vreten zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.
Hier wel. Leuk, maar niet relax als je met de auto bent. En dan moet ik straks ook nog even naar de shop.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
nog geen sneeuw gezien hier in Utrecht
Deed de ICT daarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... dat is wel erg dichtbij.
Maar wel geinig dat je bij de brandweer zit/hebt gezeten (?). Wat is nu het meest vreemde dat je ooit hebt meegemaakt?
Waar?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
Wij hebben ook nog twee kantoren in Eindhoven zitten. Daar zullen ze nu ook wel oliebollen aan het vreten zijn.
Het was bij mij voor in Utrecht wel gruwelijk glad.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
nog geen sneeuw gezien hier in Utrecht
Teveel darling, teveel.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa ik ben ook weer van de partij
Vraag mij af hoeveel singles topics ik inmiddels meegemaakt heb
Ach, die serie is toch ook allang niet leuk meer.quote:
welkom weer :dquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa ik ben ook weer van de partij
Vraag mij af hoeveel singles topics ik inmiddels meegemaakt heb
You don't say so? Sorry... ik dacht dat je daar met een helm opgelopen hadquote:
High Tech Campus en nog een plein ergensquote:
Ja aflevering 11quote:
Nou echt welquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, die serie is toch ook allang niet leuk meer.
En meer info krijg ik niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
High Tech Campus en nog een plein ergens![]()
Ik vond het eerste seizoen wel grappig, maar het nadeel bij al die amerikaanse series is dat je op een gegeven moment precies voelt aankomen wat er gaat gebeuren.quote:
Fietsen in de sneeuw is sowieso al niet grappig!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
Een bevroren fietsslot is nooit grappig.
Hihihiquote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
Een bevroren fietsslot is nooit grappig.
kloptquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
You don't say so? Sorry... ik dacht dat je daar met een helm opgelopen had![]()
Hey, maar ICT voor Brandweer, klinkt leuk. Wat heb je daar precies gedaan, als ik vragen mag?
* Crazy-M gooit wat sneeuw aanquote:
Ja het was wel glad inderdaad, stukje fietsen naar het station was levensgevaarlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was bij mij voor in Utrecht wel gruwelijk glad.
hier ligt ook genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er ligt hier meer dan genoeg.Dat beetje boeit echt niet.
Ik ben nog gevallen, vlak bij mn huis.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:42 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja het was wel glad inderdaad, stukje fietsen naar het station was levensgevaarlijk
Ja dat is wel zo, maar ik ben erg vrouw en kan dat af en toe erg leuk vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen wel grappig, maar het nadeel bij al die amerikaanse series is dat je op een gegeven moment precies voelt aankomen wat er gaat gebeuren.
Is ook niet zo heul belangrijk toch?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ik ben erg vrouw en kan dat af en toe erg leuk vinden
owja 11 is oudquote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja aflevering 11als je ff goed zoekt op internet kan je em kijken
maar nog wel in verrotte versie, maar ik neem er genoegen mee
ben verslaafd
Verdrie. Altijd mensen die ook genoeg hebben.quote:
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog gevallen, vlak bij mn huis.Kleren waren gelukkig nog heel.
Oud? Heb jij 12 al gezien dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
owja 11 is oudmij een beetje "blij maken met een dode mus
En mn bed! Ik had het moeten zien als een teken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.![]()
Best aardig, die verse start pakt tot nu toe aardig uit.quote:Hoe is het met je?
Oei, dat klinkt als leuke werzaamheden.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
klopthad het nog niet gezegd
ehm servers onderhouden, gebruikers helpen met vragen, gsms, netwerk in de lucht houden, nieuwe landelijke programmas testen + configureren, beheer van de alarmpalen in de regio.
Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard..quote:
Maar die is dan alweer zo koud.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
En mn bed! Ik had het moeten zien als een teken.
quote:Best aardig, die verse start pakt tot nu toe aardig uit.
tja zit weer op kantoor bij mijn eigen collegas, leukere werksfeer enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt als leuke werzaamheden.
En toch ben je blij dat je daar niet meer zit? Heb je nu een leukere job?
Wandelen is nog leuker.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Sneeuw. Mooi om te zien, vanachter een raam.
Oeps sorry. Goedemorgen.quote:
nog goede morgen hequote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdrie. Altijd mensen die ook genoeg hebben.![]()
[..]
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.![]()
Hoe is het met je?
Nope maar 11 is van 10-12-08 , dat is zo 2008quote:
Niet, de sneeuw blijft hier als watjes zo zacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog goede morgen he
en jah, sneeuw gaat nu toch bevriezen
Dat is mijn streefdoel voor dit jaar ja, echt gelukkig worden. Ik heb er vorig jaar al even aan mogen proeven en het beviel me wel.quote:
ok, hoorde net van collega die buiten was dat het al begon te bevriezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, de sneeuw blijft hier als watjes zo zacht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nope maar 11 is van 10-12-08 , dat is zo 2008
Okeujquote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
tja zit weer op kantoor bij mijn eigen collegas, leukere werksfeer enzo![]()
Take your timequote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef dawg het volgende:
Oh MNR, ik pm straks wel als ik thuis ben even terug.
jonger team enzoquote:
There's no need to say sorry, wilde je gewoon goedemorgen wensenquote:
Ik probeer met je mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn streefdoel voor dit jaar ja, echt gelukkig worden. Ik heb er vorig jaar al even aan mogen proeven en het beviel me wel.. Nu eens kijken of ik het ook voor een langere periode vol kan houden.
mijn jaar begon wat minder maar sinds zaterdag de goede kant opquote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer met je mee.Tot nu toe bevalt mij het jaar ook prima.
Ik probeer het niet, ik ga het gewoon doen!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer met je mee.Tot nu toe bevalt mij het jaar ook prima.
Zie net dat aflevering 12 op 19 januari uitgezonden wordtquote:
Welk een gezelligheid, vriend Gari.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Ik maak, alhier, per heden en wel nu, ook weer eens mijn opwachting.
Had je hier vermeld wat er minder was?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn jaar begon wat minder maar sinds zaterdag de goede kant opniks meer fout gegaan
Hoi Garisson.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer het niet, ik ga het gewoon doen!
Mijn waarde Q, het onthaal opdewelke ik hoopte.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie net dat aflevering 12 op 19 januari uitgezonden wordt![]()
Krijg nou wat, MNR is er ook weer! Oude tijden herleven in 2009.quote:
Graag gedaan, waarde G.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn waarde Q, het onthaal opdewelke ik hoopte.
Het was overigens ook mijn eerste post in 2009!![]()
Is het voortbestaan van de Singles-serie overigens nog gewaarborgd, nu de feestdagen godzijdank voorbij zijn?
Garisster!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Venetie was top! Het was heel gezellig met Bengeltje
uhu de volgende dagquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]![]()
![]()
In Amerika? Duurt dan waarschijnlijk nog wel even voordat die op internet te zien is.
Tis dat ik ff aan het sog-en ben maar 11 janquote:
jah, paar topics terugquote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je hier vermeld wat er minder was?![]()
Ik heb net 4 weken vakantie gehad, waarin ik nauwelijks zin had om te fokken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Q. het volgende:
Graag gedaan, waarde G.
Een goed voornemen, dat minder posten. Ik probeer het elk jaar weer maar zelden met enige vorm van
succes.
Deze reeks mag vooralsnog blijven. We zullen zien wat Het Gezag voor plannen heeft met ons tweede thuis.
Haha, ja prima, primaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Krijg nou wat, MNR is er ook weer! Oude tijden herleven in 2009.![]()
Hoe is het met jou dan!![]()
Tilburg is gezellig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ja prima, prima
Net als jij post ik hier ook sinds kort (paar dagen geleden). Ik zat idle op kantoor en dacht: ach, even Fokken!What's your excuse?
En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
How are you?
mijn excuse om weer te fokken is dus dat de vakantie voorbij is.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
Net als jij post ik hier ook sinds kort (paar dagen geleden). Ik zat idle op kantoor en dacht: ach, even Fokken!What's your excuse?
of Arnhem!quote:En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
ja verder gaat alles goed heur. Niet veel spannigs te melden eigenlijk, de spanning moet nog komen in 2009, heb ik me laten vertellen.quote:How are you?
Jaaaa, Utrecht!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je hier vermeld wat er minder was?![]()
[..]
Hoi Garisson.
[..]
Dat bedoelde ik ook hoor.
Ik ken het mijn waarde G, de afgelopen tijd heb ik ook ernstig zitten verzaken. De post-motivatie was niet bijzonder groot. Nu zit ik weer op mijn werk en komt deze specifieke vorm van motivatie weer terug.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb net 4 weken vakantie gehad, waarin ik nauwelijks zin had om te fokken.. Terwijl het dan eigenlijk de uitgelezen tijd is om te fokken, in je vakantie, met het oog op de overvloed aan vrije tijd.
En nu ik dus weer aan het werk moet, en dus officially geen tijd, gaat monneer weer eens fokken.![]()
Zo ben ik.
Heb ik hier veel gemist? nieuwe fok-stelletjes gekomen en gegaan in de tussentijd? En ben jij nog steeds lid van het Gilde der Singles, Q?
Arnhem is nu niet direct de eerste plaats die bij me opkomt (no offence). Maar hey, het kan nog van alles wonen, want ik heb mijn routes nog niet gevondenquote:
Heb jij je laten vertellen? Door wie?quote:ja verder gaat alles goed heur. Niet veel spannigs te melden eigenlijk, de spanning moet nog komen in 2009, heb ik me laten vertellen.![]()
Daar woon ik nu alquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
MOet ik nu roepen dat je in Ehv moet komen?
in elk geval brabant, is wel gezelligquote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Arnhem is nu niet direct de eerste plaats die bij me opkomt (no offence). Maar hey, het kan nog van alles wonen, want ik heb mijn routes nog niet gevonden
[..]
Heb jij je laten vertellen? Door wie?
Zorg je ervoor dat het schip niet te hard strandt?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
Ik weet het echt nog nietquote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval brabant, is wel gezellig
Daar ben ik druk mee bezig. Voor beide kanten iig. Voor mezelf zal het wel meevallen omdat ik er redelijk afstandelijk in sta. De vorige stranding was dermate pijnlijk dat ik het wel even heb gehad met pijnlijke strandingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Zorg je ervoor dat het schip niet te hard strandt?
I can feel your pain.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik druk mee bezig. Voor beide kanten iig. Voor mezelf zal het wel meevallen omdat ik er redelijk afstandelijk in sta. De vorige stranding was dermate pijnlijk dat ik het wel even heb gehad met pijnlijke strandingen..
Zijn horoscoop natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Heb jij je laten vertellen? Door wie?
gooi er 1 naar mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga eens een oliebol halen. Het klapvolk is weg nu
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.quote:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.
Gooi het maar in mijn pet.
Het is slechts een kwestie van tijd, my love. Dat weet je.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
*gooi!quote:
Niet specifiek voor jou, maar er is een kleine kans dat ik dit jaar misschien wel die kant op gaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog niemand die goeienmorgen terug naar me heeft gezegt
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Echt mensen die niet op een sms reageren.
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.quote:En u? Geen Speciale Vrouwen tegengekomen?
Ik heb wel een gemiste oproepquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
* kusjekroelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Crazyquote:
Ik gelukkig niet snel, maar soms.... dan zou je ze...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook zooooooo'n hekel aan!!!
De gebraden kippen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.
Geef me je nr dan bezorg ik je nog een.quote:
Lief.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef MNR het volgende:
[..]
* kusjekroel
Waar reageert men niet op Bengel?
Ik ben het inmiddels gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoi Crazy
Hoe is het met jullie allemaal vandaag?
Hier is alles warm onder de dekens
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragenquote:
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Beter laat dan nooit hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomen
Ik wil wel met je smsen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
verbazingwekkend hoe weinig mensen die uitdrukking kennen.quote:
Vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
Ik bedoelde het niet bijzonder. Weet de persoon zelf ook wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
Dat weet ik al.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragen
Damn 750 smsjes per maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Damn 750 smsjes per maand![]()
Dat is 25 smsjes per dag als je elke dag smst. Word je daar zelf niet helemaal gestoord van als je zoveel smsjes moet sturen? Wat jij per dag stuurt stuur ik niet eens per maand, ja met hoge uitzondering
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
O ben jij ook ZO EEN.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
We mogen dus nog even blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Re het volgende:
Dat het vooralsnog een behoefte vervult en het dus voorlopig een kans krijgt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Dus je gaat het zelf eindigen? Niet afwachten dan, gewoon nu ter plekke afschieten. Good, clean and wholesome.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
Dat weet ik al.Alleen even kijken hoe en wat en wanneer.
mijn record staat op 850+ in een maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehehe, je bent wel actiefquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
Requote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Q. het volgende:
Voor degenenen die het FB-topic niet lezen:
[..]
We mogen dus nog even blijven.
Ik heb zo mijn dagen, sommige mensen steken aan.quote:
Ja gek hoe verslavend dat kan zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn record staat op 850+ in een maand
grotendeels wel jahquote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me wel eens leuk
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij dus ook.Ookal laat ik het liever iemand doen en kijk ik ernaar.
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
wow!... ik haal ongeveer 4 sms'jes per maand, als de wind goed staat, anders kom ik op 0
In slaap vallen op je telefoon doet wonderenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Ieder zijn ding hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
.
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuw
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he![]()
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Je bent gewoon verliefd op je gsm geef maar toe.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
In slaap vallen op je telefoon doet wonderen.
doe ook weer een beetje hier, in breda is het droog en schijnt de zon en spiegelt het wegdekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.
Zie een paar posts boven je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?
ja maar dan sms ik echt niet meer zoveelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschien
Ik kan niet optypen tegen jouw doorgewinterde sms vingers...quote:
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?
Noem je dat zo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
probleem heb ik ook vaakquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Ik stuur er veel meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag jongens..
Ik val even twee uur in slaap.. omdat ik toch echt m'n ogen niet kon openhouden en zelfs in m'n droom niet
En jullie zijn alweer een topic verder
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha nee.. in m'n droom kon ik m'n ogen ook niet openhoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jouquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebben
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur er veel meer![]()
Maar heb een geheugenkaartje waar ie alles op zet, dus ik maak t gewoon nooit leeg
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaaldquote:
Vodafone Onder Ons. Onbeperkt bellen voor een tientje per maand. Maar ik heb ook ergens tussendoor nog een rekening van 250 euro gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jou
Ik kan ook wel een redelijk tijdje bellen, maar 3 uur en dan een aantal maal per week? Nee ook dat gaat mij zeker niet lukken
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalen
ow ok, jah dan kom je er welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaald
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.
Daar doe ik niet eens meer aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.
Zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Het wordt zo duur als ik jou ook nog moet SMSen
Ow, en wij bellen belachelijk veelgisteren drie keer ofzo?
![]()
Dat heb ik vaak alleen als er foto's in staanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er wel hele leuke tussen zitten die ik graag wil bewaren
Dat bedoel ik, balen als je dan toch per ongeluk eentje wist.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er wel hele leuke tussen zitten die ik graag wil bewaren
Die heb ik geen, maar wel leuke tekstenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak alleen als er foto's in staan
Dus niet wissen en anders mag ik ruim 140 SMSjes een voor een bekijken om te zien welke wel gewist mogen wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, balen als je dan toch per ongeluk eentje wist.
Dat is even leuk.. teruglezen gebeurd nooit .. bij mij tenminstequote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die heb ik geen, maar wel leuke teksten
Dat doe ik dus welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is even leuk.. teruglezen gebeurd nooit .. bij mij tenminste
Dan is het wel leuk om te bewaren iddquote:
Het is leuk als de gene wat je wat wil sturen ook mms kan ontvangen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is even leuk.. teruglezen gebeurd nooit .. bij mij tenminste
Belangrijkste is dat ik mms kan ontvangenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is leuk als de gene wat je wat wil sturen ook mms kan ontvangen.
Ik lees graag wel eens terug bij sms.
Arme jij... pm je telefoon nummer en dan stuur ik je wel smsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.
Wat ben je toch liefquote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Arme jij... pm je telefoon nummer en dan stuur ik je wel sms
Wat een opoffering!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Arme jij... pm je telefoon nummer en dan stuur ik je wel sms
Dat zijn er dus 70 per maand, iets meer als 2 per dag. Dat is heul wat anders als 25(!) per dag!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?
Mooi verkapt woord voor neuken, "mijn in en outbox zit zo vol"quote:
RZ, is that you?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
maar ja, wij zijn single, dus wij neuken niet!
Het kan idd erg leuk zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben gewoon te goed voor deze wereld.... maar ik vind smsen zelf ook veeeels te leuk en doe het nu veeeeeeeeeeels te weinig
Ik vroeg dan ook hoe ik het deed en niet of het hetzelfde wasquote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zijn er dus 70 per maand, iets meer als 2 per dag. Dat is heul wat anders als 25(!) per dag!!
nee, ik ben geen maagd meerquote:
wij hebben keiharde batssexquote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook hoe ik het deed en niet of het hetzelfde was
Maar goed, neuken doen we niet zei je?
Fijn dat ik t weet
Vaak haal je die 25 vaak pas wanneer je effe goed op en neer aan t smsen bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Adolecens het volgende:
Dat zijn er dus 70 per maand, iets meer als 2 per dag. Dat is heul wat anders als 25(!) per dag!!
Dat klopt.. ik zit nu ook met een sms bundel die ik veeeels te weinig gebruik... dus mensen SMS ME MAAR JE KRIJGT ALTIJD SMS TERUGquote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan idd erg leuk zijnEn nu kan ik veel smsen.. en dan is het aantal enorm gedaald
Het is maar net met wie je op zo'n moment omgaat haha.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat klopt.. ik zit nu ook met een sms bundel die ik veeeels te weinig gebruik... dus mensen SMS ME MAAR JE KRIJGT ALTIJD SMS TERUG
mannen zijn ook toegestaan
Dat is wel veelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet nog even zorgen dat ik mn huidige telefoon-abo weer naar beneden schroef, die 60 euro per maand heb ik echt niet meer nodig..
Valt me vies tegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook hoe ik het deed en niet of het hetzelfde was
Maar goed, neuken doen we niet zei je?
Fijn dat ik t weet
die discussie is toch al eens geweest.. en de poging is ook al geweest. Dat ging nietquote:Op maandag 5 januari 2009 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ben FB eens aan het lezen.Zou dat gaan de R&P sc en singles samen?
volgens mij zou het moeten lukken.Ookal denk ik dat de vaste users daar wel wat moeite kunnen
hebben met de snelheid en de "onzin" onderwerpen hier.
Wanneer is die poging dan geweest? Met de huidige singles?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die discussie is toch al eens geweest.. en de poging is ook al geweest. Dat ging niet
Dat was zeg maar met de singles die hier ook al een tijd zitten, en een groot deel belande toen ook in SEXquote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Wanneer is die poging dan geweest? Met de huidige singles?
Ah niets van meegekregen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was zeg maar met de singles die hier ook al een tijd zitten, en een groot deel belande toen ook in SEX
Lol 60 euro haal ik als ik gek gedaan heb een maand met mijn telefoon. Dat is voor mij een hoge rekeningquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet nog even zorgen dat ik mn huidige telefoon-abo weer naar beneden schroef, die 60 euro per maand heb ik echt niet meer nodig..
Pff geen idee meer.. dan moet ik effe goed gaan graven in m'n historyquote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah niets van meegekregen.Wanneer was dat dan?
Nee, uiteindelijk gaat dat niet lukken. De kracht van Singles is dat de TT voortdurend nieuwe mensen aantrekt. Daarmee blijft het fris en afwisselend. Met een Sc krijg je gewoon kliekjesvorming. De huidige SC bezetting bestaat uit het overblijfsel van de Singlesreeks van een paar jaar geleden...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ben FB eens aan het lezen.Zou dat gaan de R&P sc en singles samen?
volgens mij zou het moeten lukken.Ookal denk ik dat de vaste users daar wel wat moeite kunnen
hebben met de snelheid en de "onzin" onderwerpen hier.
Ik zit op 50euries per maand... maar dat is incl mobiel internetquote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol 60 euro haal ik als ik gek gedaan heb een maand met mijn telefoon. Dat is voor mij een hoge rekening
Meestal rond de 20-30 euro per maand.
Dus bij de vorige singles.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff geen idee meer.. dan moet ik effe goed gaan graven in m'n history
Hoe lang zit jij al in SEX SC's dan? Ik vanaf de zomer geloof ik. Daar was het ook wel leuk, alleen kreeg je er weinig nieuwe aanwas bij. Dat gaat hier wat sneller en beterquote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke, dit is duidelijker.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk gaat dat niet lukken. De kracht van Singles is dat de TT voortdurend nieuwe mensen aantrekt. Daarmee blijft het fris en afwisselend. Met een Sc krijg je gewoon kliekjesvorming. De huidige SC bezetting bestaat uit het overblijfsel van de Singlesreeks van een paar jaar geleden...
Ik gok zo rond augustus?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een r&p er hequote:
Pff, weet ik niet, poste er regelmatig, met tijden van "vaak". Er zijn veel weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al in SEX SC's dan? Ik vanaf de zomer geloof ik. Daar was het ook wel leuk, alleen kreeg je er weinig nieuwe aanwas bij. Dat gaat hier wat sneller en beter
Vier jaar geleden inmiddels al. De tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk gaat dat niet lukken. De kracht van Singles is dat de TT voortdurend nieuwe mensen aantrekt. Daarmee blijft het fris en afwisselend. Met een Sc krijg je gewoon kliekjesvorming. De huidige SC bezetting bestaat uit het overblijfsel van de Singlesreeks van een paar jaar geleden...
Sex is ondertussen uitgedroogdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al in SEX SC's dan? Ik vanaf de zomer geloof ik. Daar was het ook wel leuk, alleen kreeg je er weinig nieuwe aanwas bij. Dat gaat hier wat sneller en beter
Kijk hoe tolerant wij zijn in SINGLES, zelfs vrouwen die maar voor 30% op mannen vallen en 90% op vrouwen (ik snap je rekensom nog steeds niet, maar goedquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is hier leeeuuukkkk in singles... en blij dat ik snel in de groep geaccepteerd ben
Dat gaat best goedquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
En dat is dus goed voor ons SINGLES! Zodat we misschien nieuwe kontakten OPDOEN in SINGLES!
Jij bent dan ook erg knuffelbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is hier leeeuuukkkk in singles... en blij dat ik snel in de groep geaccepteerd ben
Wisselende contacten.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
En dat is dus goed voor ons SINGLES! Zodat we misschien nieuwe kontakten OPDOEN in SINGLES!
Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zit op 50euries per maand... maar dat is incl mobiel internet
Singles zijn dan ook heel liefquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.quote:
Geen idee, kom er al een hele tijd niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag hem wel.Dus voor hem zou ik er niet wegblijven.
Wie bijten daar dan zo.
Dat heb ik ook, onbeperkt online. Gebruik het VEEL. Vooral mobiel FOKken en MSNen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.
het is ook 70v-30m sgatquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk hoe tolerant wij zijn in SINGLES, zelfs vrouwen die maar voor 30% op mannen vallen en 90% op vrouwen (ik snap je rekensom nog steeds niet, maar goed) voelen zich na 3 dagen al helemaal opgenomen in de groep, door zowel de vrouwen als de mannen!
![]()
Ahh ook een allround "slet".quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.
ja veel msn als ik in de trein zit of op mijn werk zit te vervelen (geen pc tot onze beschikking als luchthavenbeveiligertjes) veel mailen en ook op fok kiekenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?
Touché... Nee, voornamelijk R&P. Af en toe FOT, maar daar vind ik niet zoveel aan tegenwoordig en nu weer Singles, voor zolang als het duurt!quote:
Dus de mannen maken toch wat meer kans dan dat ze hier in eerste instantie dachten.. zullen ze leuk vindenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe mij maar één, daar ben ik heel blij mee.
Niet als het nog zo'n snelle is. Wel eens een tijdje meegemaakt, maar de meeste SC's vind ik weinig aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier al snel genoeg gaan, nog een sC trek ik niet
Je post waar je op dat moment zin in hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Touché... Nee, voornamelijk R&P. Af en toe FOT, maar daar vind ik niet zoveel aan tegenwoordig en nu weer Singles, voor zolang als het duurt!
Deze is bijzonder.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet als het nog zo'n snelle is. Wel eens een tijdje meegemaakt, maar de meeste SC's vind ik weinig aan
vandaar dat ik ook mannen terug smsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus de mannen maken toch wat meer kans dan dat ze hier in eerste instantie dachten.. zullen ze leuk vinden
Absoluutquote:
Daar hebben wel meer vrouwen 'last' vanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook mannen terug sms![]()
trouwens vriendschappelijk trek ik het veel beter met mannen om me heen dan vrouwen
Op dit moment alleen deze.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier al snel genoeg gaan, nog een sC trek ik niet
eenschquote:
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook mannen terug sms![]()
trouwens vriendschappelijk trek ik het veel beter met mannen om me heen dan vrouwen
Vind je?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLEquote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer vrouwen 'last' van
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.
pff mannen kunnen nog moeilijker doen dan vrouwen op z'n tijd...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn af en toe best wel leuk om te hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLE) maar wat goeie vriendinnen zijn ook nooit weg
Jij bent echt goed voor dit topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLE) maar wat goeie vriendinnen zijn ook nooit weg
Zoek eens een ander slachtoffer jij!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!
Tegenover mij wel.quote:
Mag ik de kikkers ook overslaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Wie een prins wil trouwen, moet veel kikkers kussen.
niemand komt aan mijn kletstopic!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent echt goed voor dit topic.Je zorgt gewoon in je uppie dat we ontopic blijven.
Heel veel kikkersquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Ik heb een heleboel kikkers gekust, die prins mag onderhand wel danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Kunnen we het trouwen nog even uitstellen???quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover mij wel.
"Bier!"
"Vrouwen zijn stom!""
"Voetbal!"
"Tieten!"
Perfect om een avondje mee in de kroeg te hangen.
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik de kikkers ook overslaan?
En jij wou graag weer sms ontvangen? Begin je goed met "vrouwen zijn stom.".quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover mij wel.
"Bier!"
"Vrouwen zijn stom!"
"Voetbal!"
"Tieten!"
Perfect om een avondje mee in de kroeg te hangen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, onbeperkt online. Gebruik het VEEL. Vooral mobiel FOKken en MSNen.Ik zit dan ook belachelijk veel in de trein de laatste tijd.
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruiktquote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja veel msn als ik in de trein zit of op mijn werk zit te vervelen (geen pc tot onze beschikking als luchthavenbeveiligertjes) veel mailen en ook op fok kieken
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.
Dat is het verschil tussen woorden en daden, waarde KZ.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegen
Hmm daar zit ik ook niet echt op te wachten. Zwarte paardenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.
Tot wanneer dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we het trouwen nog even uitstellen???
Het zijn niet mijn woorden maar die van de mannen met wie ik om ga.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jij wou graag weer sms ontvangen? Begin je goed met "vrouwen zijn stom.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |