Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zit op 50euries per maand... maar dat is incl mobiel internet
Singles zijn dan ook heel liefquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is hier leeeuuukkkk in singles... en blij dat ik snel in de groep geaccepteerd ben
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.quote:
Geen idee, kom er al een hele tijd niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag hem wel.Dus voor hem zou ik er niet wegblijven.
Wie bijten daar dan zo.
Dat heb ik ook, onbeperkt online. Gebruik het VEEL. Vooral mobiel FOKken en MSNen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.
het is ook 70v-30m sgatquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk hoe tolerant wij zijn in SINGLES, zelfs vrouwen die maar voor 30% op mannen vallen en 90% op vrouwen (ik snap je rekensom nog steeds niet, maar goed) voelen zich na 3 dagen al helemaal opgenomen in de groep, door zowel de vrouwen als de mannen!
![]()
Ahh ook een allround "slet".quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt. Ik ben vooral een SC'er en waar ik dat doe boeit mij totaal niet.
ja veel msn als ik in de trein zit of op mijn werk zit te vervelen (geen pc tot onze beschikking als luchthavenbeveiligertjes) veel mailen en ook op fok kiekenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Valt nog mee, dat is ook een tientje ofzo? Doe je dat veel mobiel internet?
Touché... Nee, voornamelijk R&P. Af en toe FOT, maar daar vind ik niet zoveel aan tegenwoordig en nu weer Singles, voor zolang als het duurt!quote:
Dus de mannen maken toch wat meer kans dan dat ze hier in eerste instantie dachten.. zullen ze leuk vindenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe mij maar één, daar ben ik heel blij mee.
Niet als het nog zo'n snelle is. Wel eens een tijdje meegemaakt, maar de meeste SC's vind ik weinig aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier al snel genoeg gaan, nog een sC trek ik niet
Je post waar je op dat moment zin in hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Touché... Nee, voornamelijk R&P. Af en toe FOT, maar daar vind ik niet zoveel aan tegenwoordig en nu weer Singles, voor zolang als het duurt!
Deze is bijzonder.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet als het nog zo'n snelle is. Wel eens een tijdje meegemaakt, maar de meeste SC's vind ik weinig aan
vandaar dat ik ook mannen terug smsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus de mannen maken toch wat meer kans dan dat ze hier in eerste instantie dachten.. zullen ze leuk vinden
Absoluutquote:
Daar hebben wel meer vrouwen 'last' vanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook mannen terug sms![]()
trouwens vriendschappelijk trek ik het veel beter met mannen om me heen dan vrouwen
Op dit moment alleen deze.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier al snel genoeg gaan, nog een sC trek ik niet
eenschquote:
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook mannen terug sms![]()
trouwens vriendschappelijk trek ik het veel beter met mannen om me heen dan vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |