mijn record staat op 850+ in een maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
Hehehe, je bent wel actiefquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
Requote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Q. het volgende:
Voor degenenen die het FB-topic niet lezen:
[..]
We mogen dus nog even blijven.
Ik heb zo mijn dagen, sommige mensen steken aan.quote:
Ja gek hoe verslavend dat kan zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn record staat op 850+ in een maand
grotendeels wel jahquote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
Mij dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me wel eens leuk
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij dus ook.Ookal laat ik het liever iemand doen en kijk ik ernaar.
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
wow!... ik haal ongeveer 4 sms'jes per maand, als de wind goed staat, anders kom ik op 0
In slaap vallen op je telefoon doet wonderenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Ieder zijn ding hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuw
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he![]()
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Je bent gewoon verliefd op je gsm geef maar toe.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
In slaap vallen op je telefoon doet wonderen.
doe ook weer een beetje hier, in breda is het droog en schijnt de zon en spiegelt het wegdekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.
Zie een paar posts boven je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?
ja maar dan sms ik echt niet meer zoveelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |