gooi er 1 naar mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga eens een oliebol halen. Het klapvolk is weg nu
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.quote:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.
Gooi het maar in mijn pet.
Het is slechts een kwestie van tijd, my love. Dat weet je.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
*gooi!quote:
Niet specifiek voor jou, maar er is een kleine kans dat ik dit jaar misschien wel die kant op gaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog niemand die goeienmorgen terug naar me heeft gezegt
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Echt mensen die niet op een sms reageren.
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.quote:En u? Geen Speciale Vrouwen tegengekomen?
Ik heb wel een gemiste oproepquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
* kusjekroelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Crazyquote:
Ik gelukkig niet snel, maar soms.... dan zou je ze...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook zooooooo'n hekel aan!!!
De gebraden kippen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.
Geef me je nr dan bezorg ik je nog een.quote:
Lief.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef MNR het volgende:
[..]
* kusjekroel
Waar reageert men niet op Bengel?
Ik ben het inmiddels gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoi Crazy
Hoe is het met jullie allemaal vandaag?
Hier is alles warm onder de dekens
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragenquote:
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Beter laat dan nooit hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomen
Ik wil wel met je smsen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
verbazingwekkend hoe weinig mensen die uitdrukking kennen.quote:
Vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
Ik bedoelde het niet bijzonder. Weet de persoon zelf ook wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
Dat weet ik al.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragen
Damn 750 smsjes per maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Damn 750 smsjes per maand![]()
Dat is 25 smsjes per dag als je elke dag smst. Word je daar zelf niet helemaal gestoord van als je zoveel smsjes moet sturen? Wat jij per dag stuurt stuur ik niet eens per maand, ja met hoge uitzondering
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
O ben jij ook ZO EEN.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
We mogen dus nog even blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Re het volgende:
Dat het vooralsnog een behoefte vervult en het dus voorlopig een kans krijgt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Dus je gaat het zelf eindigen? Niet afwachten dan, gewoon nu ter plekke afschieten. Good, clean and wholesome.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
Dat weet ik al.Alleen even kijken hoe en wat en wanneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |