Wij hebben ook nog twee kantoren in Eindhoven zitten. Daar zullen ze nu ook wel oliebollen aan het vreten zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.
Hier wel. Leuk, maar niet relax als je met de auto bent. En dan moet ik straks ook nog even naar de shop.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
nog geen sneeuw gezien hier in Utrecht
Deed de ICT daarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... dat is wel erg dichtbij.
Maar wel geinig dat je bij de brandweer zit/hebt gezeten (?). Wat is nu het meest vreemde dat je ooit hebt meegemaakt?
Waar?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
Wij hebben ook nog twee kantoren in Eindhoven zitten. Daar zullen ze nu ook wel oliebollen aan het vreten zijn.
Het was bij mij voor in Utrecht wel gruwelijk glad.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
nog geen sneeuw gezien hier in Utrecht
Teveel darling, teveel.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa ik ben ook weer van de partij
Vraag mij af hoeveel singles topics ik inmiddels meegemaakt heb
Ach, die serie is toch ook allang niet leuk meer.quote:
welkom weer :dquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa ik ben ook weer van de partij
Vraag mij af hoeveel singles topics ik inmiddels meegemaakt heb
You don't say so? Sorry... ik dacht dat je daar met een helm opgelopen hadquote:
High Tech Campus en nog een plein ergensquote:
Ja aflevering 11quote:
Nou echt welquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, die serie is toch ook allang niet leuk meer.
En meer info krijg ik niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
High Tech Campus en nog een plein ergens![]()
Ik vond het eerste seizoen wel grappig, maar het nadeel bij al die amerikaanse series is dat je op een gegeven moment precies voelt aankomen wat er gaat gebeuren.quote:
Fietsen in de sneeuw is sowieso al niet grappig!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
Een bevroren fietsslot is nooit grappig.
Hihihiquote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
Een bevroren fietsslot is nooit grappig.
kloptquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
You don't say so? Sorry... ik dacht dat je daar met een helm opgelopen had![]()
Hey, maar ICT voor Brandweer, klinkt leuk. Wat heb je daar precies gedaan, als ik vragen mag?
* Crazy-M gooit wat sneeuw aanquote:
Ja het was wel glad inderdaad, stukje fietsen naar het station was levensgevaarlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was bij mij voor in Utrecht wel gruwelijk glad.
hier ligt ook genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er ligt hier meer dan genoeg.Dat beetje boeit echt niet.
Ik ben nog gevallen, vlak bij mn huis.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:42 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja het was wel glad inderdaad, stukje fietsen naar het station was levensgevaarlijk
Ja dat is wel zo, maar ik ben erg vrouw en kan dat af en toe erg leuk vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen wel grappig, maar het nadeel bij al die amerikaanse series is dat je op een gegeven moment precies voelt aankomen wat er gaat gebeuren.
Is ook niet zo heul belangrijk toch?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ik ben erg vrouw en kan dat af en toe erg leuk vinden
owja 11 is oudquote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja aflevering 11als je ff goed zoekt op internet kan je em kijken
maar nog wel in verrotte versie, maar ik neem er genoegen mee
ben verslaafd
Verdrie. Altijd mensen die ook genoeg hebben.quote:
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog gevallen, vlak bij mn huis.Kleren waren gelukkig nog heel.
Oud? Heb jij 12 al gezien dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
owja 11 is oudmij een beetje "blij maken met een dode mus
En mn bed! Ik had het moeten zien als een teken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.![]()
Best aardig, die verse start pakt tot nu toe aardig uit.quote:Hoe is het met je?
Oei, dat klinkt als leuke werzaamheden.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
klopthad het nog niet gezegd
ehm servers onderhouden, gebruikers helpen met vragen, gsms, netwerk in de lucht houden, nieuwe landelijke programmas testen + configureren, beheer van de alarmpalen in de regio.
Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard..quote:
Maar die is dan alweer zo koud.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
En mn bed! Ik had het moeten zien als een teken.
quote:Best aardig, die verse start pakt tot nu toe aardig uit.
tja zit weer op kantoor bij mijn eigen collegas, leukere werksfeer enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt als leuke werzaamheden.
En toch ben je blij dat je daar niet meer zit? Heb je nu een leukere job?
Wandelen is nog leuker.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Sneeuw. Mooi om te zien, vanachter een raam.
Oeps sorry. Goedemorgen.quote:
nog goede morgen hequote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdrie. Altijd mensen die ook genoeg hebben.![]()
[..]
Anders had je iig even weer snel je huis in kunnen duiken.![]()
Hoe is het met je?
Nope maar 11 is van 10-12-08 , dat is zo 2008quote:
Niet, de sneeuw blijft hier als watjes zo zacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog goede morgen he
en jah, sneeuw gaat nu toch bevriezen
Dat is mijn streefdoel voor dit jaar ja, echt gelukkig worden. Ik heb er vorig jaar al even aan mogen proeven en het beviel me wel.quote:
ok, hoorde net van collega die buiten was dat het al begon te bevriezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, de sneeuw blijft hier als watjes zo zacht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nope maar 11 is van 10-12-08 , dat is zo 2008
Okeujquote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
tja zit weer op kantoor bij mijn eigen collegas, leukere werksfeer enzo![]()
Take your timequote:Op maandag 5 januari 2009 10:51 schreef dawg het volgende:
Oh MNR, ik pm straks wel als ik thuis ben even terug.
jonger team enzoquote:
There's no need to say sorry, wilde je gewoon goedemorgen wensenquote:
Ik probeer met je mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn streefdoel voor dit jaar ja, echt gelukkig worden. Ik heb er vorig jaar al even aan mogen proeven en het beviel me wel.. Nu eens kijken of ik het ook voor een langere periode vol kan houden.
mijn jaar begon wat minder maar sinds zaterdag de goede kant opquote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer met je mee.Tot nu toe bevalt mij het jaar ook prima.
Ik probeer het niet, ik ga het gewoon doen!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer met je mee.Tot nu toe bevalt mij het jaar ook prima.
Zie net dat aflevering 12 op 19 januari uitgezonden wordtquote:
Welk een gezelligheid, vriend Gari.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Ik maak, alhier, per heden en wel nu, ook weer eens mijn opwachting.
Had je hier vermeld wat er minder was?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn jaar begon wat minder maar sinds zaterdag de goede kant opniks meer fout gegaan
Hoi Garisson.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer het niet, ik ga het gewoon doen!
Mijn waarde Q, het onthaal opdewelke ik hoopte.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie net dat aflevering 12 op 19 januari uitgezonden wordt![]()
Krijg nou wat, MNR is er ook weer! Oude tijden herleven in 2009.quote:
Graag gedaan, waarde G.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn waarde Q, het onthaal opdewelke ik hoopte.
Het was overigens ook mijn eerste post in 2009!![]()
Is het voortbestaan van de Singles-serie overigens nog gewaarborgd, nu de feestdagen godzijdank voorbij zijn?
Garisster!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Venetie was top! Het was heel gezellig met Bengeltje
uhu de volgende dagquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]![]()
![]()
In Amerika? Duurt dan waarschijnlijk nog wel even voordat die op internet te zien is.
Tis dat ik ff aan het sog-en ben maar 11 janquote:
jah, paar topics terugquote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je hier vermeld wat er minder was?![]()
Ik heb net 4 weken vakantie gehad, waarin ik nauwelijks zin had om te fokken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Q. het volgende:
Graag gedaan, waarde G.
Een goed voornemen, dat minder posten. Ik probeer het elk jaar weer maar zelden met enige vorm van
succes.
Deze reeks mag vooralsnog blijven. We zullen zien wat Het Gezag voor plannen heeft met ons tweede thuis.
Haha, ja prima, primaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Krijg nou wat, MNR is er ook weer! Oude tijden herleven in 2009.![]()
Hoe is het met jou dan!![]()
Tilburg is gezellig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ja prima, prima
Net als jij post ik hier ook sinds kort (paar dagen geleden). Ik zat idle op kantoor en dacht: ach, even Fokken!What's your excuse?
En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
How are you?
mijn excuse om weer te fokken is dus dat de vakantie voorbij is.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
Net als jij post ik hier ook sinds kort (paar dagen geleden). Ik zat idle op kantoor en dacht: ach, even Fokken!What's your excuse?
of Arnhem!quote:En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
ja verder gaat alles goed heur. Niet veel spannigs te melden eigenlijk, de spanning moet nog komen in 2009, heb ik me laten vertellen.quote:How are you?
Jaaaa, Utrecht!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef MNR het volgende:
[..]
En verder? Ik ga binnen nu en 5 maanden verhuizen, maar weet nog niet waar naartoe. Het wordt Tilburg, Eindhoven, Breda of misschien Utrecht.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je hier vermeld wat er minder was?![]()
[..]
Hoi Garisson.
[..]
Dat bedoelde ik ook hoor.
Ik ken het mijn waarde G, de afgelopen tijd heb ik ook ernstig zitten verzaken. De post-motivatie was niet bijzonder groot. Nu zit ik weer op mijn werk en komt deze specifieke vorm van motivatie weer terug.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb net 4 weken vakantie gehad, waarin ik nauwelijks zin had om te fokken.. Terwijl het dan eigenlijk de uitgelezen tijd is om te fokken, in je vakantie, met het oog op de overvloed aan vrije tijd.
En nu ik dus weer aan het werk moet, en dus officially geen tijd, gaat monneer weer eens fokken.![]()
Zo ben ik.
Heb ik hier veel gemist? nieuwe fok-stelletjes gekomen en gegaan in de tussentijd? En ben jij nog steeds lid van het Gilde der Singles, Q?
Arnhem is nu niet direct de eerste plaats die bij me opkomt (no offence). Maar hey, het kan nog van alles wonen, want ik heb mijn routes nog niet gevondenquote:
Heb jij je laten vertellen? Door wie?quote:ja verder gaat alles goed heur. Niet veel spannigs te melden eigenlijk, de spanning moet nog komen in 2009, heb ik me laten vertellen.![]()
Daar woon ik nu alquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
MOet ik nu roepen dat je in Ehv moet komen?
in elk geval brabant, is wel gezelligquote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Arnhem is nu niet direct de eerste plaats die bij me opkomt (no offence). Maar hey, het kan nog van alles wonen, want ik heb mijn routes nog niet gevonden
[..]
Heb jij je laten vertellen? Door wie?
Zorg je ervoor dat het schip niet te hard strandt?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
Ik weet het echt nog nietquote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval brabant, is wel gezellig
Daar ben ik druk mee bezig. Voor beide kanten iig. Voor mezelf zal het wel meevallen omdat ik er redelijk afstandelijk in sta. De vorige stranding was dermate pijnlijk dat ik het wel even heb gehad met pijnlijke strandingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Zorg je ervoor dat het schip niet te hard strandt?
I can feel your pain.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik druk mee bezig. Voor beide kanten iig. Voor mezelf zal het wel meevallen omdat ik er redelijk afstandelijk in sta. De vorige stranding was dermate pijnlijk dat ik het wel even heb gehad met pijnlijke strandingen..
Zijn horoscoop natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Heb jij je laten vertellen? Door wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |