gooi er 1 naar mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga eens een oliebol halen. Het klapvolk is weg nu
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.quote:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.
Gooi het maar in mijn pet.
Het is slechts een kwestie van tijd, my love. Dat weet je.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
*gooi!quote:
Niet specifiek voor jou, maar er is een kleine kans dat ik dit jaar misschien wel die kant op gaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog niemand die goeienmorgen terug naar me heeft gezegt
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Echt mensen die niet op een sms reageren.
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.quote:En u? Geen Speciale Vrouwen tegengekomen?
Ik heb wel een gemiste oproepquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
* kusjekroelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Crazyquote:
Ik gelukkig niet snel, maar soms.... dan zou je ze...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook zooooooo'n hekel aan!!!
De gebraden kippen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.
Geef me je nr dan bezorg ik je nog een.quote:
Lief.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef MNR het volgende:
[..]
* kusjekroel
Waar reageert men niet op Bengel?
Ik ben het inmiddels gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoi Crazy
Hoe is het met jullie allemaal vandaag?
Hier is alles warm onder de dekens
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragenquote:
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Beter laat dan nooit hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik na een reis van 1.5 uur (normaal 20 min) veilig aangekomen
Ik wil wel met je smsen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
verbazingwekkend hoe weinig mensen die uitdrukking kennen.quote:
Vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat regelmatig. Ik haat dat gesms en gebel. Eigenlijk is mijn mobiel pure noodzaak en als ik eronder uit kan, dan met liefde.
Ik bedoelde het niet bijzonder. Weet de persoon zelf ook wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend
Op mijn SMSjes wordt zelden gereageerd, vind t niet zo erg, meestal gaan ze toch nergens over
Dat weet ik al.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat snap ik mutske, maar ik zal er verder niet naar vragen
Damn 750 smsjes per maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn SMS-tegoed aan niemand meer kwijt, mijn ex was goed voor zo'n 750 SMSjes per maand. Daar zit je dan met je bundel van 1000 SMSjes..
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Damn 750 smsjes per maand![]()
Dat is 25 smsjes per dag als je elke dag smst. Word je daar zelf niet helemaal gestoord van als je zoveel smsjes moet sturen? Wat jij per dag stuurt stuur ik niet eens per maand, ja met hoge uitzondering
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
O ben jij ook ZO EEN.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
We mogen dus nog even blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Re het volgende:
Dat het vooralsnog een behoefte vervult en het dus voorlopig een kans krijgt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Dus je gaat het zelf eindigen? Niet afwachten dan, gewoon nu ter plekke afschieten. Good, clean and wholesome.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
Dat weet ik al.Alleen even kijken hoe en wat en wanneer.
mijn record staat op 850+ in een maandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehehe, je bent wel actiefquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik vroeg of iemand mee ging sneeuwengelen maken.![]()
Maar nee hoor.....
Requote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Q. het volgende:
Voor degenenen die het FB-topic niet lezen:
[..]
We mogen dus nog even blijven.
Ik heb zo mijn dagen, sommige mensen steken aan.quote:
Ja gek hoe verslavend dat kan zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het heerlijk. Waren ook van die hele boeken per SMSje altijd, als je er 6 in één bericht stopt gaat het best snel.Ik mis het best wel.
.
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn record staat op 850+ in een maand
grotendeels wel jahquote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar één persoon? Twee maanden geleden heb ik er 1200 in één maand verstuurd totaal.
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me wel eens leuk
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij dus ook.Ookal laat ik het liever iemand doen en kijk ik ernaar.
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
wow!... ik haal ongeveer 4 sms'jes per maand, als de wind goed staat, anders kom ik op 0
In slaap vallen op je telefoon doet wonderenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Ieder zijn ding hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
.
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga nu van zo'n 1000 in december naar maximaal 100 in januari. Cold turkey.
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja hier in den haag kan ik het niet doen... geen vlokje sneeuw
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he![]()
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat doe je nu om je duimen in beweging te houden? je kan niet zomaar stoppen he, dat is vrágen om blessures!
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou het 1 of 2x leuk vinden maar daarna gaat het me irriteren. Ik bel veel liever dan dat ik sms.
Je bent gewoon verliefd op je gsm geef maar toe.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
In slaap vallen op je telefoon doet wonderen.
doe ook weer een beetje hier, in breda is het droog en schijnt de zon en spiegelt het wegdekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in Limburg sneeuwt het nog steeds.
Zie een paar posts boven je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Q, hoeveel belden jullie naast het sms'en?
ja maar dan sms ik echt niet meer zoveelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Een nieuw vriendinnetje zoeken misschien
Ik kan niet optypen tegen jouw doorgewinterde sms vingers...quote:
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?
Noem je dat zo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
probleem heb ik ook vaakquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Ik stuur er veel meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag jongens..
Ik val even twee uur in slaap.. omdat ik toch echt m'n ogen niet kon openhouden en zelfs in m'n droom niet
En jullie zijn alweer een topic verder
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha nee.. in m'n droom kon ik m'n ogen ook niet openhoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jouquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebben
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur er veel meer![]()
Maar heb een geheugenkaartje waar ie alles op zet, dus ik maak t gewoon nooit leeg
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaaldquote:
Vodafone Onder Ons. Onbeperkt bellen voor een tientje per maand. Maar ik heb ook ergens tussendoor nog een rekening van 250 euro gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jou
Ik kan ook wel een redelijk tijdje bellen, maar 3 uur en dan een aantal maal per week? Nee ook dat gaat mij zeker niet lukken
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalen
ow ok, jah dan kom je er welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaald
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.
Daar doe ik niet eens meer aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.
Zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Het wordt zo duur als ik jou ook nog moet SMSen
Ow, en wij bellen belachelijk veelgisteren drie keer ofzo?
![]()
Dat heb ik vaak alleen als er foto's in staanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er wel hele leuke tussen zitten die ik graag wil bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |