Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knappe vrouw die mij haar 750 sms'jes per maand laat sturen zeg!
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er rond de 140 vanaf 1 november, hoe doe ik het?
Noem je dat zo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
probleem heb ik ook vaakquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Ik stuur er veel meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Weet alleen dat mijn in en out box wel erg vaak en snel vol was.
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag jongens..
Ik val even twee uur in slaap.. omdat ik toch echt m'n ogen niet kon openhouden en zelfs in m'n droom niet
En jullie zijn alweer een topic verder
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha nee.. in m'n droom kon ik m'n ogen ook niet openhoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs in je droom sliep je? Spannende droom.
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jouquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook veeeeeeeeeeel gedaan. Gemiddeld gesprekken van 3 uur, toch wel een paar keer per week. Nu ook niet meer. Ik ben zo keihard aan het afkicken hier....
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel je inbox kan hebben
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur er veel meer![]()
Maar heb een geheugenkaartje waar ie alles op zet, dus ik maak t gewoon nooit leeg
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh weet niet waar ik dat kan vinden, even zoeken. Weet wel dat er in het totaal 225 samen kunnen.
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaaldquote:
Vodafone Onder Ons. Onbeperkt bellen voor een tientje per maand. Maar ik heb ook ergens tussendoor nog een rekening van 250 euro gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jouw provider was denk ik wel heel blij met jou
Ik kan ook wel een redelijk tijdje bellen, maar 3 uur en dan een aantal maal per week? Nee ook dat gaat mij zeker niet lukken
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan weet je dus ong wat je gedaan hebt als je je boxen moet leeghalen
ow ok, jah dan kom je er welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een vriendin heb ik wel eens op een brakke zondagochtend 2 uur gehaald. Maar dat was dan ook omdat m'n vriendin altijd alles herhaald
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan krijg ik er dus veel te weinig van je.
Daar doe ik niet eens meer aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, ongeveer, ik ga echt niet in de gaten houden hoe vaak ik wis. soms wil ik ze ook bewaren.
Zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Het wordt zo duur als ik jou ook nog moet SMSen
Ow, en wij bellen belachelijk veelgisteren drie keer ofzo?
![]()
Dat heb ik vaak alleen als er foto's in staanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er wel hele leuke tussen zitten die ik graag wil bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |