gooi er 1 naar mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga eens een oliebol halen. Het klapvolk is weg nu
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.quote:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd. Althans, een of andere jaarhoroscoop die mijn zus me doorstuurde, die jubelt over een jaar vol grote pieken en een keur aan fenomenale vooruitzichten en uitmuntende gebeurtenissen. Ook qua liefdesvooruitzicht mag ik niet klagen, zo wordt mij voorgehouden.
Gooi het maar in mijn pet.
Het is slechts een kwestie van tijd, my love. Dat weet je.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
*gooi!quote:
Niet specifiek voor jou, maar er is een kleine kans dat ik dit jaar misschien wel die kant op gaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien gaan je ogen eindelijk open en verhuis je voor mij naar Brussel!
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog niemand die goeienmorgen terug naar me heeft gezegt
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, * Bengeltje knuffelzacht knuffelt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Echt mensen die niet op een sms reageren.
je weet nu al dat de huidige 'fling' weer op zijn eind zal lopen? of ben je daar alleen maar bang voor, gezien behaalde resultaten?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Q. het volgende:
Gedurende uw vier weken durende afwezigheid is mijn kortstondige relatie beeindigd alhoewel ik nu ook weer "iets" heb. We zien wel daar dat schip nu weer gaat stranden. Het is een stuk afstandelijker dan mijn vorige commitment en daar ben ik ook wel weer blij mee. Iets van dat niveau zou ik op dit moment even niet trekken, alhoewel het wel is waar ik op de lange termijn naar op zoek ben. Maar dat zijn we uiteraard allemaal.
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.quote:En u? Geen Speciale Vrouwen tegengekomen?
Ik heb wel een gemiste oproepquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
* kusjekroelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Crazyquote:
Ik gelukkig niet snel, maar soms.... dan zou je ze...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook zooooooo'n hekel aan!!!
De gebraden kippen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
nee, maar zoals gezegd: dit jaar gaan ook op dat gebied de gebraden kippen mijn bek invliegen.
Geef me je nr dan bezorg ik je nog een.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |