Vind je?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLEquote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer vrouwen 'last' van
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb voornamelijk vrouwen als "vriend" maar daar wil ik toch van af, mannen zijn lekker ongecompliceerd.
pff mannen kunnen nog moeilijker doen dan vrouwen op z'n tijd...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn af en toe best wel leuk om te hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLE) maar wat goeie vriendinnen zijn ook nooit weg
Jij bent echt goed voor dit topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klopt ja... zeker als ze single zijn haha (ALWEER HET WOORDJE SINGLE) maar wat goeie vriendinnen zijn ook nooit weg
Zoek eens een ander slachtoffer jij!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis van de afgelopen maand biedt voldoende stof om dat argument compleet onderuit te halen!
Tegenover mij wel.quote:
Mag ik de kikkers ook overslaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Wie een prins wil trouwen, moet veel kikkers kussen.
niemand komt aan mijn kletstopic!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent echt goed voor dit topic.Je zorgt gewoon in je uppie dat we ontopic blijven.
Heel veel kikkersquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Ik heb een heleboel kikkers gekust, die prins mag onderhand wel danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Kunnen we het trouwen nog even uitstellen???quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover mij wel.
"Bier!"
"Vrouwen zijn stom!""
"Voetbal!"
"Tieten!"
Perfect om een avondje mee in de kroeg te hangen.
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik de kikkers ook overslaan?
En jij wou graag weer sms ontvangen? Begin je goed met "vrouwen zijn stom.".quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover mij wel.
"Bier!"
"Vrouwen zijn stom!"
"Voetbal!"
"Tieten!"
Perfect om een avondje mee in de kroeg te hangen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, onbeperkt online. Gebruik het VEEL. Vooral mobiel FOKken en MSNen.Ik zit dan ook belachelijk veel in de trein de laatste tijd.
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruiktquote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja veel msn als ik in de trein zit of op mijn werk zit te vervelen (geen pc tot onze beschikking als luchthavenbeveiligertjes) veel mailen en ook op fok kieken
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.
Dat is het verschil tussen woorden en daden, waarde KZ.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegen
Hmm daar zit ik ook niet echt op te wachten. Zwarte paardenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk dan wacht je toch gewoon op de prins op het witte paard.
Tot wanneer dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we het trouwen nog even uitstellen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |