en de 4 topics hiervoor stonden allemaal al klaar, zodat de reeks door zou gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
Zullen we weer normale TT's doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha zie het nu pas, had hem eerst nog niet doorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Kingside het volgende:
Wat goed gebruik gemaakt van Wiskunde in TT zeg. Prachtig.
Ik geloof het ookquote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij word er hier iemand gestalkt danwelniet in de gaten gehouden
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Kingside het volgende:
Wat goed gebruik gemaakt van Wiskunde in TT zeg. Prachtig.
Ik browse gewoon een beetje in het streek topic, kom ik mijn GP tegen die oneerbare voorstellen doet,quote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij word er hier iemand gestalkt danwelniet in de gaten gehouden
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik browse gewoon een beetje in het streek topic, kom ik mijn GP tegen die oneerbare voorstellen doet,
Maar openminded als ik ben: Ik deel 69 wel met _Tommy_
Je cruiste gewoon wat door de topics in je coole kauwgombalroze ferrari tot je iets tegenkwam wat je belangstelling trok, een man die het cijfer 69 noemdequote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik browse gewoon een beetje in het streek topic, kom ik mijn GP tegen die oneerbare voorstellen doet,
Maar openminded als ik ben: Ik deel 69 wel met _Tommy_
Even rectumficeren schat, je weet toch, zoveel compensatie heb ik niet nodig.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je cruiste gewoon wat door de topics in je coole kauwgombalroze ferrari tot je iets tegenkwam wat je belangstelling trok, een man die het cijfer 69 noemde
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef Nint het volgende:
[..]
Even rectumficeren schat, je weet toch, zoveel compensatie heb ik niet nodig.
Ik was dus aan het toeren in mijn lila Opel Tigra toen ik over jouw antwoord struikelde, we hadden toch afgesproken elkaar eerst alles te vertellen.
Grasvlek, geheime verstopte tomatenpuree in borstzakje, gebrokenvulpenvulling in tas, ongelukje van de hond, babyokseldiarree...quote:
En wie gaat dat gat dichtstuken?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef Nint het volgende:
* Nint Pakt zakdoekje (en een handdoek voor het plafond
tja iets anders moet je volgens mij niet strelen want 3 vieze dingen en meneer ging zoals hij kwam!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, even dat ego strelen dan houdt hij z'n mond![]()
Zeker nooit Babyokseldiarree gezien?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja iets anders moet je volgens mij niet strelen want 3 vieze dingen en meneer ging zoals hij kwam!
Daarom ook 69 hè?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
neuh en wil ik ook wel een tijdje zo houden denk ik...
Wacht maar tot je een keer de luier van een Baby met spuit diarree "mag" verschonen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
neuh en wil ik ook wel een tijdje zo houden denk ik...
zie daar weer een reden dat ik geen kinderen wilquote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef Nint het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer de luier van een Baby met spuit diarree "mag" verschonen.![]()
Jij op Loosquote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef Messenga het volgende:
Wie was er gister ook allemaal bij Loos?
Ik dacht dat jij Loos haatte...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niks mis met de Dommelsch zaal hoor.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef Nint het volgende:
*Moedigt automatic_ aan, je kunt het. Geloof in jezelf. You can do it.
Go![]()
![]()
![]()
automatic_
![]()
![]()
![]()
Go
daar komt deze post vandaan :p Heb m nog niet zo langquote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Tegan het volgende:
Messenga.
ik wist niet dat je een N95 had theKiD!
met de auto?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo op weg naar Tilburg
Even iets inleveren. Beetje nutteloos, maar jaá
Ik doe het nu voor drie mensen, dus dan is het een beetje de moeite haha
ehm, het dooit niet, het gaat juist vriezenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef theKiD het volgende:
Ik word om uur of 1 mooi opgehaald.En als ik tegen uur of half 5 lekker zelf in de auto zit, hoop ik dat er geen sneeuw meer ligt
Ja. Er staat nu ("alleen") 3km file bij Bavel en dat is altijd, dus ja...quote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met de auto?
Succes
ik deed er 1.5 uur over om in breda te komen
Lees:
Vooraan in breda vanaf tilburg net voor de a27. en ik woon tegen de reeshof
Collega moet ook vanuit tilburg, die is bij gilze de snelweg afgegaan, en ik ben er daar op gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er staat nu ("alleen") 3km file bij Bavel en dat is altijd, dus ja...
Ik zie wel!
pfft, is ook lang zatquote:Op maandag 5 januari 2009 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
anderhalf uur over gedaan naar Eindhoven!
Kan nog veranderen zolang het nog geen middag isquote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, het dooit niet, het gaat juist vriezen
nopequote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kan nog veranderen zolang het nog geen middag is
welke buurt ergens ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef PierreTT het volgende:
Net vol op mijn plaat gegaan buiten...En die tokkie-kinderen uit de buurt stonden alleen te lachen
quote:
beetje frisquote:
Een beetje maar idd.quote:
ok goed zoquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
Gewoon de normale tijd over gedaan.
Hier voor de deur ligt nog steeds twee centimeter ijs op de weg, alleen de hoofdwegen zijn gestrooidquote:
Hmm oke.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier voor de deur ligt nog steeds twee centimeter ijs op de weg, alleen de hoofdwegen zijn gestrooid
hier waar ik werk is het ook 1 spiegel. dus zie wel hoe het gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou terug was er niets aan de hand! Gewoon weer kunnen rijdende straat hier daarentegen
lekker glijden!
je moet alleen je auto niet op de handrem zetten en juist wel in de versnelling! je handrem kan inderdaad vastvriezen en dan duurt het ongeveer een half uur voordat die weer ontdooit is! maar juist wel in de versnelling! anders ben je een stoere als je je auto in de vrij laat staan!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft ook overleefdbredaseweg was super rijden
alleen de binnen wegen
ach jah, morgen maar is de -15 bekijken
TIP:
Auto niet in de versnelling zetten of op de handrem, anders kom je morgen niet weg
Dat zal best willen ja! Wat voor BMW?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
heb net nog even met de BMW van mijn moeder geprobeerd!
lekker achterwiel aandrijving!
ehm anwb zegt dus ook niet in de versnelling, die van mij staat in zijn vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je moet alleen je auto niet op de handrem zetten en juist wel in de versnelling! je handrem kan inderdaad vastvriezen en dan duurt het ongeveer een half uur voordat die weer ontdooit is! maar juist wel in de versnelling! anders ben je een stoere als je je auto in de vrij laat staan!
130iquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zal best willen ja! Wat voor BMW?
je zet je auto toch niet in z'n vrij? leuk als er een beetje een helling is! of iemand er even tegen aan duwt!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm anwb zegt dus ook niet in de versnelling, die van mij staat in zijn vrij
quote:Twee laatste aanwijzingen die de ANWB geeft: zet de auto tijdens vorst niet op de handrem, maar in de versnelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |