Hier voor de deur ligt nog steeds twee centimeter ijs op de weg, alleen de hoofdwegen zijn gestrooidquote:
Hmm oke.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier voor de deur ligt nog steeds twee centimeter ijs op de weg, alleen de hoofdwegen zijn gestrooid
hier waar ik werk is het ook 1 spiegel. dus zie wel hoe het gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou terug was er niets aan de hand! Gewoon weer kunnen rijdende straat hier daarentegen
lekker glijden!
je moet alleen je auto niet op de handrem zetten en juist wel in de versnelling! je handrem kan inderdaad vastvriezen en dan duurt het ongeveer een half uur voordat die weer ontdooit is! maar juist wel in de versnelling! anders ben je een stoere als je je auto in de vrij laat staan!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft ook overleefdbredaseweg was super rijden
alleen de binnen wegen
ach jah, morgen maar is de -15 bekijken
TIP:
Auto niet in de versnelling zetten of op de handrem, anders kom je morgen niet weg
Dat zal best willen ja! Wat voor BMW?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
heb net nog even met de BMW van mijn moeder geprobeerd!
lekker achterwiel aandrijving!
ehm anwb zegt dus ook niet in de versnelling, die van mij staat in zijn vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je moet alleen je auto niet op de handrem zetten en juist wel in de versnelling! je handrem kan inderdaad vastvriezen en dan duurt het ongeveer een half uur voordat die weer ontdooit is! maar juist wel in de versnelling! anders ben je een stoere als je je auto in de vrij laat staan!
130iquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zal best willen ja! Wat voor BMW?
je zet je auto toch niet in z'n vrij? leuk als er een beetje een helling is! of iemand er even tegen aan duwt!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm anwb zegt dus ook niet in de versnelling, die van mij staat in zijn vrij
quote:Twee laatste aanwijzingen die de ANWB geeft: zet de auto tijdens vorst niet op de handrem, maar in de versnelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |