met de auto?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo op weg naar Tilburg
Even iets inleveren. Beetje nutteloos, maar jaá
Ik doe het nu voor drie mensen, dus dan is het een beetje de moeite haha
ehm, het dooit niet, het gaat juist vriezenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef theKiD het volgende:
Ik word om uur of 1 mooi opgehaald.En als ik tegen uur of half 5 lekker zelf in de auto zit, hoop ik dat er geen sneeuw meer ligt
Ja. Er staat nu ("alleen") 3km file bij Bavel en dat is altijd, dus ja...quote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met de auto?
Succes
ik deed er 1.5 uur over om in breda te komen
Lees:
Vooraan in breda vanaf tilburg net voor de a27. en ik woon tegen de reeshof
Collega moet ook vanuit tilburg, die is bij gilze de snelweg afgegaan, en ik ben er daar op gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er staat nu ("alleen") 3km file bij Bavel en dat is altijd, dus ja...
Ik zie wel!
pfft, is ook lang zatquote:Op maandag 5 januari 2009 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
anderhalf uur over gedaan naar Eindhoven!
Kan nog veranderen zolang het nog geen middag isquote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, het dooit niet, het gaat juist vriezen
nopequote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kan nog veranderen zolang het nog geen middag is
welke buurt ergens ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef PierreTT het volgende:
Net vol op mijn plaat gegaan buiten...En die tokkie-kinderen uit de buurt stonden alleen te lachen
quote:
beetje frisquote:
Een beetje maar idd.quote:
ok goed zoquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
Gewoon de normale tijd over gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |