Ach, op de noordpool is het koud. Hier is het frisjes, bovendien ben je er binnen een paar minuten fietsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef krioro het volgende:
Het is toch veel te koud om naar buiten te gaan
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef crossover het volgende:
Dan neem ik het je niet kwalijk dat je thuisblijft hoor!
Ik was 2 weken geleden ook ziek, ben blij dat ik weer fit ben
was het dus echt wel! was super goed! alleen de kanten gaan snel kapot als iedereen er daar op en af gaat natuurlijk!quote:
dat klopt, nu 1 of 2 dagen dooi, en dan binnenkort weer -14quote:Op zondag 4 januari 2009 14:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
was het dus echt wel! was super goed! alleen de kanten gaan snel kapot als iedereen er daar op en af gaat natuurlijk!
ik ben maar bezig om een laptop te installerenquote:
heerlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt, nu 1 of 2 dagen dooi, en dan binnenkort weer -14
hmm die komt nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heerlijkheb al een vrije dag staan voor de elfstedentocht als ie er komt
Dan mag je dus 1 dag eerder met pensioen over tig-jaarquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heerlijkheb al een vrije dag staan voor de elfstedentocht als ie er komt
die zijn er nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Waar zijn de foto's van Tommy op het ijs?
Je bevond je niet op glad ijsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn er niet
was de fotograaf...
bij het nieuws zag je ook nog een vrouwke onderuit gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou het was flink balanceren op schaatsen...
Beetje jammer!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn er niet
was de fotograaf...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef theKiD het volgende:
Friet!!
Studeer nog aan de UvTquote:Vertel!
Studie? Werk? Leeftijd?
En hoi!
quote:Op maandag 29 december 2008 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Tilburg #61: JeffreyXL's eerste naamtopic
Tilburg #62: _Ophelia_'s eerste naamtopic
Tilburg #63: Ace1's eerste naamtopic
Tilburg #64: Tommy's eerste naamtopic
Keep them commingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef PierreTT het volgende:
Nog even de boel vol spammen en je bent er
What!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Néé, 69 moet je uiteraard delen met iemand anders.... (ik offer me wel op als het moet)
Goedemorgen overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |