Ik zit Dakar te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
You killed it. Of iedereen zir Sarah te kijken maar ik kan 't me niet voorstellen
.
FOK! is IBieproof.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef LastRequest het volgende:
Je mag niet 2x zo snel achter elkaar posten
Je hebt ze verdiendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga even 2 IBies verdienen door een tietenfipo te scoren
Lama's was niet top maar solo al helemaal niet /mijnmening.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee Sara is erg gaaf, zolang ze maar niet aan improviseren doet.. à la de Lama's dus
Ik ga naar al haar solovoorstellingen, zijn erg gaaf en goed vind ik.. Welke komt op tv Piet? Ow ik zoek het zelf ook wel even op.. ik ga kijken iig!
Ik vraag me af waar 'ie ze vandaan haalt elke keerquote:
Ik denk dat ie ze gewoon uit zijn 10 TB grote pr0n collectie haaltquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar 'ie ze vandaan haalt elke keer.
Matig trouwens: ik ben klaarwakker maar moet van mezelf zo naar bed, anders ben ik morgen geen drol waard op m'n werk...
Tsja, als je irl een chick scoort heb je het natuurlijk helemaal gemaakt hier op Fokquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
CP heeft het wel gedaan in de TT"s he.
3 on a row, nu kan ie 't de eerste 50 weer schudden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
CP heeft het wel gedaan in de TT"s he.
Spreek voor jezelf, ik stond ruim bovenaan in de rankingquote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB en ik faalden net dramatisch bij UT, dus ik ga maar slapen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou vond ik dat jij sinds de awards zo tof bezig wasmaar rechten blijft een hekel punt
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs d_k is al weken gezellig, die beat je nooit qua sarcasme.
quote:
Volgens mij heb ik meer info nodig!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, net eventjes collectief met zen 3en 1 vriend kapot laten vallen,wat een wantrouwende lul zeg, durft ie ook nog eens vriendschap op het spel te zetten tegenover iets relatiefs kleins, die motorvakantie... Nou het is graag of niet, en hij heeft zojuist 3 "vrienden" voor zover dat wat voorstelde? verloren.
Het is gewoon zoquote:
Daar gaat mijn imago! Straks win ik in 2009 nog de nijmegen-troetelberen-award!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Het is niet zo dat ik een probleem met je had voorheen (je hebt hooguit wat 'aparte' humor af en toe, die ik soms wel kan waarderen maar soms schiet je wat ver door
), maar de afgelopen paar weken heb ik geen slecht woord over je gehoord
.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar gaat mijn imago! Straks win ik in 2009 nog de nijmegen-troetelberen-award!
Ik nomineer bij dezen dan voor die categorie alvast hosti!quote:
Teveel medicatie gehad vandaag, D_K?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik nomineer bij dezen dan voor die categorie alvast hosti!
Nee, dat valt wel mee! Hoezo?quote:
Ik heb in de afgelopen 2 jaar nog niet gemerkt dat het anders ging dan wat k hier net omschrijf... het was eigenlijk te verwachten. Maargoed graag of niet, het is duidelijk waar hij voor kiest.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, beetje jammer dat het zo moet lopen dan inderdaad. Prima als je het ergens niet over eens bent, maar wederzijds open staan voor elkaars argumenten hoort wel bij het volwassen leven lijkt me. Er meteen een punt achter zetten komt wel over als een wat kinderachtige kneutreactie.
Nou, ik ben Sander, en ik heet Sander, en ik doe donald duck na! kweeek kweek kweek!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij? Stel je eens even voor!
Hoi Sanderquote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou, ik ben Sander, en ik heet Sander, en ik doe donald duck na! kweeek kweek kweek!
Zo zijn we hier allemaal begonnen. Maakt niet uit, gewoon meeposten, dan leer je vanzelf mensen kennen hierquote:
Dat zal ik doen! Ik hoop maar dat iedereen aardig is!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo zijn we hier allemaal begonnen. Maakt niet uit, gewoon meeposten, dan leer je vanzelf mensen kennen hier.
En waar woont jouw huis?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik studeer Informatiekunde op de uni en ik hou van hobbies.
Wat een toeval!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik studeer Informatiekunde op de uni en ik hou van hobbies.
Ik had toch wel op iets meer dan 60 euro gerekendquote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef morgane het volgende:
ik blijk mn jaarlijkse rente al 1 december te hebben gehad. Wel 23 hele euro's
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar gaat mijn imago! Straks win ik in 2009 nog de nijmegen-troetelberen-award!
Die heb ik na het boodschappen doen, stadten, wasje draaien en kameropruimenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef LastRequest het volgende:
Welkom hier Sander!
Vandaag is mijn ik-heb-2-weken-niets-gedaan-nu-nog-even-alles-voor-morgen-af-maken-dag!
Ik heb mijne nog nooit veranderd (sinds 2005 lid) en vraag me eigenlijk af of iemand ziet wat er op mijn plaatje staatquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Sander het volgende:
Ik ga mijn gewone icoontje maar eens terugzetten denk ik.
[ afbeelding ]
Tot 2006 veranderde mijn icon nog wel eens. Maar sindsdien heb ik telkens dezelfde, zij het dat de setting soms wordt aangepast aan seizoenen of gebeurtenissen, maar concept blijft hetzelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog nooit veranderd (sinds 2005 lid) en vraag me eigenlijk af of iemand ziet wat er op mijn plaatje staat
Hehe ik ben niet zo'n held met die dingen, dus ik heb gewoon een foto verkleind, waardoor je nu bijna niet meer ziet wat het isquote:Op zondag 4 januari 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot 2006 veranderde mijn icon nog wel eens. Maar sindsdien heb ik telkens dezelfde, zij het dat de setting soms wordt aangepast aan seizoenen of gebeurtenissen, maar concept blijft hetzelfde.
Laatst, toen ik het bijna aan de stok had met zo'n fietsopruimmannetjequote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
slaat nergens op idd lr, en in nijmegen hadden ze gewoon nog een verdieping erbij moeten bouwen btw
Ik dacht altijd dat het iets met gitaren was ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 12:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet zo'n held met die dingen, dus ik heb gewoon een foto verkleind, waardoor je nu bijna niet meer ziet wat het is
Jezus was slechtquote:Op zondag 4 januari 2009 11:57 schreef Nielez het volgende:
Crank 2 trailer: http://www.traileraddict.com/emd/8005
FUCCCCK
Bijna!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iets met gitaren was ofzo
Als Statham 1,5u op de schoorsteen gaat zitten vind je 't ook een goeie filmquote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Crank 2 wordt zo geniaal van ongelofelijkheid
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als Statham 1,5u op de schoorsteen gaat zitten vind je 't ook een goeie film.
n00bquote:Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja het is gebruikelijk dat als je als laatste post in een topic, je een nieuwe maakt
quote:
Zelfs als je niet uit Arnhem komt, mag je meeposten trouwens!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoi Sander , welkom in dit topic!
Je kan hier gezellig mee praten over van alles wat er te doen is hier in Nijmegen, ook al kom je uit ArnhemVeel postplezier!
oja het is gebruikelijk dat als je als laatste post in een topic, je een nieuwe maakt, en als je de 1e reactie in een nieuw topic hebt, dat je daar vrouwelijke vormen in moet tonen![]()
Groetjes,
Cocktailprikker CP
wat een geweldig topicquote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]!
[..]
Zelfs als je niet uit Arnhem komt, mag je meeposten trouwens!.
Die eerste, want daar hebben m'n zusjes het de hele tijd overquote:Op zondag 4 januari 2009 12:59 schreef Nielez het volgende:
Hmm Curious Case of Benjamin Button of Gran Torino...
Die ga ik ook eens ff downloaden inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die eerste, want daar hebben m'n zusjes het de hele tijd over
mits je een lekker wijf met dikke tieten bentquote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]!
[..]
Zelfs als je niet uit Arnhem komt, mag je meeposten trouwens!.
Nee en nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mits je een lekker wijf met dikke tieten bent
als je hier bent om gezellig mee te praten over van alles wat er in nijmegen te doen is zit je hier verkeerd!! mensen uit arnhem stinken, dus daar gaan we niet mee omquote:Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoi Sander , welkom in dit topic!
Je kan hier gezellig mee praten over van alles wat er te doen is hier in Nijmegen, ook al kom je uit ArnhemVeel postplezier!
oja het is gebruikelijk dat als je als laatste post in een topic, je een nieuwe maakt, en als je de 1e reactie in een nieuw topic hebt, dat je daar vrouwelijke vormen in moet tonen![]()
Groetjes,
Cocktailprikker CP
helaasquote:
dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je hier bent om gezellig mee te praten over van alles wat er in nijmegen te doen is zit je hier verkeerd!! mensen uit arnhem stinken, dus daar gaan we niet mee om
het is ten strengste verboden nieuwe topics te maken, dit doet pietje altijd, je krijg een permban inc swaffelbeurt van mikkie als je dit stiekem toch doet
Veel te duur voor een meetquote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik las net je review moblo lijkt me ook gaaf zo'n slipcursus, miss een leuk idee voor een meet?
En de nieuwjaarsnacht niet te vergetenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie ook allemaal een goede oudejaarsavond gehad?
flikker op met je kleffe puppy-lovequote:Op zondag 4 januari 2009 13:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de nieuwjaarsnacht niet te vergeten![]()
Damn, niet "het licht" gezien in Schotlandquote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
flikker op met je kleffe puppy-love
Ik vind het ook een hoop geld heurquote:Op zondag 4 januari 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
en dnek dat yas het ook wel leuk vindmits audi's natuurlijk
Wie zit er op jouw accountquote:Op zondag 4 januari 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je hier bent om gezellig mee te praten over van alles wat er in nijmegen te doen is zit je hier verkeerd!! mensen uit arnhem stinken, dus daar gaan we niet mee om
het is ten strengste verboden nieuwe topics te maken, dit doet pietje altijd, je krijg een permban inc swaffelbeurt van mikkie als je dit stiekem toch doet
Belgen, lolquote:Op zondag 4 januari 2009 13:45 schreef Sander het volgende:
Heb je deze gezien Pietje?
http://www.dumpert.nl/med(...)zelnemer_ownage.html
Fail to the max
hahaha ja je mag binnen niet roken tochquote:Op zondag 4 januari 2009 13:45 schreef Sander het volgende:
Heb je deze gezien Pietje?
http://www.dumpert.nl/med(...)zelnemer_ownage.html
Fail to the max
alweer mn zusjequote:
oh, ik zal ook niet vragen hoe je vakantie was enz ...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
flikker op met je kleffe puppy-love
het was toch swarmistijl geschrevenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, dus het is niet erfelijk?
dat dee je ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 13:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh, ik zal ook niet vragen hoe je vakantie was enz ...
Dat is nou hetzelfde als de schoenen vs het bier. En daarom is ie grappig.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:01 schreef LastRequest het volgende:
Wat is dat toch met mannen en die reclame... hij is wel leuk ofzo maar ik vind em echt niet beregrappig
+1quote:Op zondag 4 januari 2009 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Mja ik snap em wel, ik vind het gewoon niet zo'n originele grap I guess.
Hij is gewoon te makkelijk, ik ben het wel met LR en Yashi eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
is die al vaker gemaakt dan dat ie niet orgineel is
failquote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, niet "het licht" gezien in Schotland.
Ik heb Slarioux gelukkig nog wel. Paultjuhh was gelijk zijn oude nick kwijt toen een grapjurk hem opnieuw registreerdequote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die nickchange maar niets, ik blijf je gewoon Slar noemen
owja dat wilde ik nog vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb Slarioux gelukkig nog wel. Paultjuhh was gelijk zijn oude nick kwijt toen een grapjurk hem opnieuw registreerde
Paulquote:
All minequote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja dat wilde ik nog vragenmaar die heb je dus
tjuuhhquote:
Die 3e is ook wel coolquote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Sander het volgende:
Ik zat te twijfelen nog:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
idd beetje jammerquote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De laatste maanden zijn er door dit soort dingen (en abo's) wel een shitload aan tagjes bijgekomen, damn.
doei!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik ga maar weer eens slapen. ofzo
Bij swarma staat "luie spamhoer", dat is een tage. In de kleur van je usernamequote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef morgane het volgende:
[noob]Ik weet nog steeds niet wat een tagje is[/noob]
mogguh, alleen bij mods is dat 't geval blijkbaarquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
in de kleur van je usernamewat lul jij nu weer pietje
?
Ja dat is tof iddquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
ItaloDancer in 't goud is wel echt gaaf, hij is mod van [AEX].
Dat is Titanic, die was gisteravond.quote:
godzijdank gemistquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is Titanic, die was gisteravond.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
alle tagjes zijn dus in dezelfde kleur als bij iedereen pietalleen de username is gekleurd
Nee, ik heb toch gelijk.quote:
ja hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
have you ever been mellowhoi! alles goed
?
ookquote:
zie meettopicquote:
5 februari, zie meettopic.quote:
ehhh....quote:
dat durf ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
t duurt nog een maand dus dat kan je vast wel inplannen
Bah, bierquote:Op zondag 4 januari 2009 15:17 schreef Sander het volgende:
De vijfde, dan kan ik wel. Zijn er al plannen of staan die nog nergens?
-edit-
Ik zie het al, bier hijsen it is
wij ook allemaal nietquote:
we bijten niet hoor!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:24 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ehhh....
beetje snel he.
maar lief dat je t vraagt
Lijkt me erg gezellig hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
damart jij komt ook tochnog een nieuwe
Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.quote:
Ik moet even kijken. Zou sowieso nog bij iemand uit de buurt op bezoek gaan een keer, als ik dat kan combineren op die dag, zou ik ook zomaar eens een slaapplek kunnen hebben. Maar ik houd het in gedachtenquote:
ik bijt iig niet doorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:37 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.
bierquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef -Mellow- het volgende:
Als jullie gaan bowlen kom ik sowieso niet.
bier is okquote:
Nooit geweest, maar is al wel een tijdje het planquote:
bij blaauwe hand ook toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
onder andere
Hemel = brouwerij
maar in veel café's kun je gewoon biermenu's krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Samson
Korte bank? Ik ben 1 meter 95... dan is een korte bank wel erg kort zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Mooi dan hoef ik niet op die korte bank
Ben je er eindelijk, gaan ze aan de theequote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar in veel café's kun je gewoon biermenu's krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Samson
nee, zuipen kreng!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
Maar hebben ze dan ook wat voor de alcoholvrije medemens?
Café jos is veel gezelliger dan Samsonquote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
onder andere
Hemel = brouwerij
Het enige wat ik wel eens dronk was Bacardi-cola... maar ik heb de cola afgezworen nuquote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helemaal niks met alcohol "lusten", dat kan toch heul niet? Je lust toch wel iets uit 't rijtje witte wijn, rode wijn, breezert, bier, whiskey?!?
Yepquote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Korte bank? Ik ben 1 meter 95... dan is een korte bank wel erg kort zeker?.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
die fokke en sukke reeks loopt echt supergoed
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik word echt gek van mijn oogof iig de ader onder mijn oog die constant loopt te trillen. weet iemand daar iets tegen?
Heb ik als ik moe ben.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik word echt gek van mijn oogof iig de ader onder mijn oog die constant loopt te trillen. weet iemand daar iets tegen?
Voor welk vak heb je tentamen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het wel tentamen stress ja, alhoewel ik nu voor het eerst in tijden een boek gewoon uit heb voor een tentamen, (als ik iig die 2 laatste hoofdstukken nog even lees)
Het is al de hele dag zo
Dat is waar... maar goed, ook dat hadden ze in Leiden niet voor de studierichting die ik heb gekozen... alles was in het Nederlands.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het een vak int engels is is dat een beetje jammerlijk he.
Vanavond komt wel een talkshow van Sophie Hilbrand in gesprek met de hoolies die Carlo Picornie hebben vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef morgane het volgende:
Komt er vanavond nog een goede film op tv?
Kom maar op met de verhalen, ik verwacht minimaal 3x kotsen en de fiets in de waalquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
Geen wonder dat je zo rijk bent, maar ik drink nooit meer, voorlopig
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi lui, ik drink nooit meer, nooit.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:44 schreef Nielez het volgende:
Nijmegen #316 - Waar Hosti weer gewoon aan het bier gaat
en toen bleek 't het schaamhaar van je vriendin te zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh ik was met oud en nieuw zo moe, en mijn ogen zo aangetast door het vuurwerkdat toen ik eindelijk wilde slapen, en ik mijn ogen dicht deed, het leek alsof er een stroboscoop op me netvlies gericht stond :x
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en toen bleek 't het schaamhaar van je vriendin te zijn....?
quote:
Ach, zo erg was ie nou ook weer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |