Nou, ik ben Sander, en ik heet Sander, en ik doe donald duck na! kweeek kweek kweek!quote:Op zondag 4 januari 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij? Stel je eens even voor!
Hoi Sanderquote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou, ik ben Sander, en ik heet Sander, en ik doe donald duck na! kweeek kweek kweek!
Zo zijn we hier allemaal begonnen. Maakt niet uit, gewoon meeposten, dan leer je vanzelf mensen kennen hierquote:
Dat zal ik doen! Ik hoop maar dat iedereen aardig is!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo zijn we hier allemaal begonnen. Maakt niet uit, gewoon meeposten, dan leer je vanzelf mensen kennen hier.
En waar woont jouw huis?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik studeer Informatiekunde op de uni en ik hou van hobbies.
Wat een toeval!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik studeer Informatiekunde op de uni en ik hou van hobbies.
Ik had toch wel op iets meer dan 60 euro gerekendquote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef morgane het volgende:
ik blijk mn jaarlijkse rente al 1 december te hebben gehad. Wel 23 hele euro's
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar gaat mijn imago! Straks win ik in 2009 nog de nijmegen-troetelberen-award!
Die heb ik na het boodschappen doen, stadten, wasje draaien en kameropruimenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef LastRequest het volgende:
Welkom hier Sander!
Vandaag is mijn ik-heb-2-weken-niets-gedaan-nu-nog-even-alles-voor-morgen-af-maken-dag!
Ik heb mijne nog nooit veranderd (sinds 2005 lid) en vraag me eigenlijk af of iemand ziet wat er op mijn plaatje staatquote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef Sander het volgende:
Ik ga mijn gewone icoontje maar eens terugzetten denk ik.
[ afbeelding ]
Tot 2006 veranderde mijn icon nog wel eens. Maar sindsdien heb ik telkens dezelfde, zij het dat de setting soms wordt aangepast aan seizoenen of gebeurtenissen, maar concept blijft hetzelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog nooit veranderd (sinds 2005 lid) en vraag me eigenlijk af of iemand ziet wat er op mijn plaatje staat
Hehe ik ben niet zo'n held met die dingen, dus ik heb gewoon een foto verkleind, waardoor je nu bijna niet meer ziet wat het isquote:Op zondag 4 januari 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot 2006 veranderde mijn icon nog wel eens. Maar sindsdien heb ik telkens dezelfde, zij het dat de setting soms wordt aangepast aan seizoenen of gebeurtenissen, maar concept blijft hetzelfde.
Laatst, toen ik het bijna aan de stok had met zo'n fietsopruimmannetjequote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
slaat nergens op idd lr, en in nijmegen hadden ze gewoon nog een verdieping erbij moeten bouwen btw
Ik dacht altijd dat het iets met gitaren was ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 12:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet zo'n held met die dingen, dus ik heb gewoon een foto verkleind, waardoor je nu bijna niet meer ziet wat het is
Jezus was slechtquote:Op zondag 4 januari 2009 11:57 schreef Nielez het volgende:
Crank 2 trailer: http://www.traileraddict.com/emd/8005
FUCCCCK
Bijna!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iets met gitaren was ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |