Ben je er eindelijk, gaan ze aan de theequote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar in veel café's kun je gewoon biermenu's krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Samson
nee, zuipen kreng!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
Maar hebben ze dan ook wat voor de alcoholvrije medemens?
Café jos is veel gezelliger dan Samsonquote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
onder andere
Hemel = brouwerij
maar in veel café's kun je gewoon biermenu's krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Samson
Het enige wat ik wel eens dronk was Bacardi-cola... maar ik heb de cola afgezworen nuquote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helemaal niks met alcohol "lusten", dat kan toch heul niet? Je lust toch wel iets uit 't rijtje witte wijn, rode wijn, breezert, bier, whiskey?!?
Yepquote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Korte bank? Ik ben 1 meter 95... dan is een korte bank wel erg kort zeker?.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
die fokke en sukke reeks loopt echt supergoed
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik word echt gek van mijn oogof iig de ader onder mijn oog die constant loopt te trillen. weet iemand daar iets tegen?
Heb ik als ik moe ben.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik word echt gek van mijn oogof iig de ader onder mijn oog die constant loopt te trillen. weet iemand daar iets tegen?
Voor welk vak heb je tentamen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het wel tentamen stress ja, alhoewel ik nu voor het eerst in tijden een boek gewoon uit heb voor een tentamen, (als ik iig die 2 laatste hoofdstukken nog even lees)
Het is al de hele dag zo
Dat is waar... maar goed, ook dat hadden ze in Leiden niet voor de studierichting die ik heb gekozen... alles was in het Nederlands.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het een vak int engels is is dat een beetje jammerlijk he.
Vanavond komt wel een talkshow van Sophie Hilbrand in gesprek met de hoolies die Carlo Picornie hebben vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef morgane het volgende:
Komt er vanavond nog een goede film op tv?
Kom maar op met de verhalen, ik verwacht minimaal 3x kotsen en de fiets in de waalquote:Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
Geen wonder dat je zo rijk bent, maar ik drink nooit meer, voorlopig
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi lui, ik drink nooit meer, nooit.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:44 schreef Nielez het volgende:
Nijmegen #316 - Waar Hosti weer gewoon aan het bier gaat
en toen bleek 't het schaamhaar van je vriendin te zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh ik was met oud en nieuw zo moe, en mijn ogen zo aangetast door het vuurwerkdat toen ik eindelijk wilde slapen, en ik mijn ogen dicht deed, het leek alsof er een stroboscoop op me netvlies gericht stond :x
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en toen bleek 't het schaamhaar van je vriendin te zijn....?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |