Dat is nou hetzelfde als de schoenen vs het bier. En daarom is ie grappig.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:01 schreef LastRequest het volgende:
Wat is dat toch met mannen en die reclame... hij is wel leuk ofzo maar ik vind em echt niet beregrappig
+1quote:Op zondag 4 januari 2009 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Mja ik snap em wel, ik vind het gewoon niet zo'n originele grap I guess.
Hij is gewoon te makkelijk, ik ben het wel met LR en Yashi eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
is die al vaker gemaakt dan dat ie niet orgineel is
failquote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, niet "het licht" gezien in Schotland.
Ik heb Slarioux gelukkig nog wel. Paultjuhh was gelijk zijn oude nick kwijt toen een grapjurk hem opnieuw registreerdequote:Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die nickchange maar niets, ik blijf je gewoon Slar noemen
owja dat wilde ik nog vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb Slarioux gelukkig nog wel. Paultjuhh was gelijk zijn oude nick kwijt toen een grapjurk hem opnieuw registreerde
Paulquote:
All minequote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja dat wilde ik nog vragenmaar die heb je dus
tjuuhhquote:
Die 3e is ook wel coolquote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef Sander het volgende:
Ik zat te twijfelen nog:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
idd beetje jammerquote:Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De laatste maanden zijn er door dit soort dingen (en abo's) wel een shitload aan tagjes bijgekomen, damn.
doei!quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik ga maar weer eens slapen. ofzo
Bij swarma staat "luie spamhoer", dat is een tage. In de kleur van je usernamequote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef morgane het volgende:
[noob]Ik weet nog steeds niet wat een tagje is[/noob]
mogguh, alleen bij mods is dat 't geval blijkbaarquote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
in de kleur van je usernamewat lul jij nu weer pietje
?
Ja dat is tof iddquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
ItaloDancer in 't goud is wel echt gaaf, hij is mod van [AEX].
Dat is Titanic, die was gisteravond.quote:
godzijdank gemistquote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is Titanic, die was gisteravond.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
alle tagjes zijn dus in dezelfde kleur als bij iedereen pietalleen de username is gekleurd
Nee, ik heb toch gelijk.quote:
ja hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
have you ever been mellowhoi! alles goed
?
ookquote:
zie meettopicquote:
5 februari, zie meettopic.quote:
ehhh....quote:
dat durf ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
t duurt nog een maand dus dat kan je vast wel inplannen
Bah, bierquote:Op zondag 4 januari 2009 15:17 schreef Sander het volgende:
De vijfde, dan kan ik wel. Zijn er al plannen of staan die nog nergens?
-edit-
Ik zie het al, bier hijsen it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |