quote:Ladbrokes.com World Darts Championship
Preliminary Round Draw
Hannes Schnier (Austria) v Shi Yongsheng (China)
David Fatum (USA) v Shane O'Connor (Ireland)
Warren French (New Zealand) v Akihiro Nagakawa (Japan)
Marko Kantele (Finland) v Lourence Ilagan (Philippines)
Charles Losper (South Africa) v Sudesh Fitzgerald (Guyana)
Remco van Eijden (Holland) v Anastasia Dobromyslova (Russia)
First Round Draw Bracket
Phil Taylor (1, England) v Steve Grubb
Michael van Gerwen (32, Holland) v Darin Young
Roland Scholten (16, Holland) v Carlos Rodriguez
Kevin Painter (17, England) v Matt Clark
Wayne Mardle (8, England) v Fatum/O'Connor
Wayne Jones (25, England) v Robert Thornton
Alan Tabern (9, England) v Steve Beaton
Andy Jenkins (24, England) v Co Stompe
Terry Jenkins (5, England) v Dennis Smith
Alex Roy (28, England) v Kevin McDine
Mervyn King (12, England) v Schnier/Yongsheng
Mark Walsh (21, England) v Jamie Caven
John Part (4, Canada) v Bill Davis
Barrie Bates (29, Wales) v Felix McBrearty
Peter Manley (13, England) v Mensur Suljovic
Mark Dudbridge (20, England) v Nick Fullwell
Raymond van Barneveld (2, Holland) v Mark Stephenson
Wes Newton (31, England) v Per Laursen
Ronnie Baxter (15, England) v Kantele/Ilagan
Denis Ovens (18, England) v Steve Maish
Andy Hamilton (7, England) v Michael Barnard
Andy Smith (26, England) v Tony Ayres
Colin Lloyd (10, England) v Jelle Klaasen
Kirk Shepherd (23, England) v Jan van der Rassel
Adrian Lewis (6, England) v Russell Stewart
Adrian Gray (27, England) v Paul Nicholson
Dennis Priestley (11, England) v French/Nagakawa
Chris Mason (22, England) v John MaGowan
James Wade (3, England) v Brendan Dolan
Tony Eccles (30, England) v van Eijden/Dobromyslova
Colin Osborne (14, England) v Losper/Fitzgerald
Vincent van der Voort (19, Holland) v Nandor Bezzeg
Let op dit zijn Engelse tijden dus tel er een uurtje bij op.quote:Schedule of Play
First Round (Preliminary Round games denoted by (P))
Friday December 19
Carlos Rodriguez 3-2 Roland Scholten
Warren French 5-3 Akihiro Nagakawa (P)
Robert Thornton 3-1 Wayne Jones
Bill Davis 3-0 John Part
Co Stompe 3-1 Andy Jenkins
Saturday December 20
Dennis Smith 3-1 Terry Jenkins
Shi Yonhsheng 6-4 Hannes Schnier
Kevin Painter 3-2 Matt Clark
Dennis Priestley 3-0 Warren French
Barrie Bates 3-0 Felix McBrearty
Alan Tabern 3-0 Steve Beaton
David Fatum 6-4 Shane O'Connor (P)
Michael van Gerwen 3-1 Darin Young
Phil Taylor 3-0 Steve Grubb
Kevin McDine 3-1 Alex Roy
Sunday December 21
Mark Walsh 3-2 Jamie Caven
Charles Losper 6-4 Sudesh Fitzgerald (P)
Mark Dudbridge 3-2 Nick Fullwell
Wes Newton 3-1 Per Laursen
Denis Ovens 3-0 Steve Maish
Andy Hamilton 3-0 Michael Barnard
Remco van Eijden 5-3 Anastasia Dobromyslova (P)
Wayne Mardle 3-0 David Fatum
Raymond van Barneveld 3-0 Mark Stephenson
Mensur Suljovic 3-2 Peter Manley
Monday December 22
John MaGowan 3-0 Chris Mason
Marko Kantele 5-2 Lourence Ilagan (P)
Adrian Lewis 3-1 Russell Stewart
Jelle Klaasen 3-0 Colin Lloyd
Mervyn King 3-0 Shi Yongsheng
Tuesday December 23
Tony Ayres 3-2 Andy Smith
Paul Nicholson 3-0 Adrian Gray
Jan van der Rassel 3-2 Kirk Shepherd
Tony Eccles 3-2 Remco van Eijden
Ronnie Baxter 3-1 Marko Kantele
Colin Osborne 3-0 Charles Losper
James Wade 3-0 Brendan Dolan
Vincent van der Voort 3-0 Nandor Bezzeg
Second Round
Saturday December 27
Dennis Smith 4-3 Kevin McDine
Co Stompe 4-1 Alan Tabern
Carlos Rodriguez 0-4 Kevin Painter
Mark Dudbridge 4-0 Mensur Suljovic
Phil Taylor 4-0 Michael van Gerwen
Wayne Mardle 4-3 Robert Thornton
Sunday December 28
Barrie Bates 4-2 Bill Davis
Ronnie Baxter 4-1 Denis Ovens
Andy Hamilton 4-2 Tony Ayres
Jelle Klaasen 4-0 Jan van der Rassel
Raymond van Barneveld 4-1 Wes Newton
Mervyn King 4-2 Mark Walsh
Monday December 29
Paul Nicholson 4-3 Adrian Lewis
Dennis Priestley 4-1 John MaGowan
Vincent van der Voort 4-1 Colin Osborne
James Wade 4-2 Tony Eccles
Third Round
Phil Taylor 4-1 Kevin Painter
Barrie Bates 4-0 Mark Dudbridgee
Tuesday December 30
Paul Nicholson 4-2 Dennis Priestley
Mervyn King 4-1 Dennis Smith
Co Stompe 4-0 Wayne Mardle
Jelle Klaasen 4-1 Andy Hamilton
Raymond van Barneveld 4-3 Ronnie Baxter
James Wade 4-0 Vincent van der Voort
Quarter-Finals
Thursday January 1 2009
Mervyn King 5-2 Barrie Bates
Phil Taylor 5-0 Co Stompe
Friday January 2
7.15pm - Paul Nicholson 3-5 James Wade
9.15pm - Raymond van Barneveld 5-1 Jelle Klaasen
Semi-Finals
Saturday January 3
7.15pm - Raymond van Barneveld v James Wade
9.15pm - Phil Taylor v Mervyn King
Final
Sunday January 4
7.15pm
In addition, should a player achieve a nine-dart finish they would receive £20,000. If this is hit by more than one player during the tournament, the prize would be split on a pro-rata basis.
Format
Preliminary Round Best of 9 legs
Round One Best of 5 sets
Round Two Best of 7 sets
Round Three Best of 7 sets
Quarter-Finals Best of 9 sets
Semi-Finals Best of 11 sets
Final Best of 13 sets
All sets are the best of five legs.
There will be a tie break rule employed in all matches; any match which goes to a deciding set must be won by two clear legs.
If the score in the last set reaches 5-5 then a sudden death leg will be played. Nearest the bull at this point will decide who throws first in this leg.
Met de nadruk op "had"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat had King nodig
ja,. die gedachten had ik net ook..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Slein83 het volgende:
Als King het vol kan houden word het nog leuk
Moge de beste in de finale staan, maar Taylor - Barney klinkt beterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef nightfall het volgende:
ik wil eigenlijk helemaal niet dat king wint,. ik wil morgen gewoon man2man zien,. tot de beslissende leg,. net zoals 2 jaar geleden.
baney-taylor.
Wordt allemaal rechtgetrokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Hij keek niet echt bijster positief
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé die Engelse streams uit de OP doen het niet (Betfair zendt niet uit)
Wie redt mij?
Apartquote:
Ook niet als je via de startpage binnen komt? (www.betfair.com)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ApartBij mij staan er geen live video events van vandaag, alleen vanaf morgen. Vaag.
Iemand die zo'n adhe link voor me heeft?
Zie onderin de OP. Heb hem even aangepast naar de URL van vandaag (http://www.atdhe.net/live-tv-1967.html)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ApartBij mij staan er geen live video events van vandaag, alleen vanaf morgen. Vaag.
Iemand die zo'n adhe link voor me heeft?
Nop, ik kan wel inloggen via die startpagina inderdaad, maar dan dit de enige events;quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook niet als je via de startpage binnen komt? (www.betfair.com)
Allemaal van morgen dus. En op die laatste kan ik ook niet klikken ofzo.quote:Soccer: Wellington v Newcastle
Sun Jan 04 2009 07:00
Basketball: Zaragoza v Joventut
Sun Jan 04 2009 12:30
Basketball: Koln v Trier
Sun Jan 04 2009 17:30
Soccer: Nacional v FC Porto
Sun Jan 04 2009 19:30
Darts: PDC World Championship
Sun Jan 04 2009 20:00
yes thanxquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef idsme het volgende:
[..]
Zie onderin de OP. Heb hem even aangepast naar de URL van vandaag (http://www.atdhe.net/live-tv-1967.html)
En nu blijft King staanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef idsme het volgende:
Taylor blijft even staan om wat pijlen te gooien
Ik zie het... De stream maar niet afsluiten dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nop, ik kan wel inloggen via die startpagina inderdaad, maar dan dit de enige events;
[..]
Allemaal van morgen dus. En op die laatste kan ik ook niet klikken ofzo.
Ik denk daar iets anders over.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef nightfall het volgende:
tja,. het si echt een sympathieke vent die taylor,. maar als nederlander en barney fan hoop ik dat ie op ze'n klote krijt morgen
Goedquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de gemiddelden van Taylor dit toernooi?
Foutje moet kunnen tochquote:Barney schaamt zich voor rekenfoutje
LONDEN - Het drong zaterdag aanvankelijk niet tot Raymond van Barneveld door dat hij de finale van het wereldkampioenschap van profbond PDC had bereikt. De Haagse darter dacht dat hij voor de winst zeven sets moest winnen.
,,Ik schaam me er voor, maar ik heb een telfout gemaakt,’’ bekende Van Barneveld na afloop van zijn partij tegen James Wade. ’Barney’ won met 6-4. ,,Toen hij mij feliciteerde zei ik tegen hem: ’dat ga je niet menen’. Dat was toch wel slordig.’’
Van Barneveld begon na een slechte nacht niet lekker aan de partij. ,,Ik heb geen oog dicht gedaan. Je gaat er toch aan denken dat het weer een keer zou kunnen gebeuren en daar krijg je dan de rekening voor gepresenteerd. Het was zeker niet wat we de rest van de week hebben gezien. Ik kon steeds mijn eigen legs niet houden. Maar in de laatste sets speelde hij ook beneden zijn kunnen.’’
Van Barneveld zou in de finale het liefst tegen Phil Taylor spelen. ,,Dat zou het allermooiste zijn, maar de man is zo groots aan het spelen. Het zal zondag bekend zijn of het goed genoeg zal zijn tegen hem.’' (ANP)
Ik vind het 50/50 qua kansen... ze kunnen allebei winnen of verliezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef idsme het volgende:
Ik denk nu toch dat Taylor z'n 14e gaat halen...
Als Barney speelt als in 1/8ste en 1/2e dan wordt het 7-2 of 7-3 voor Taylor
Als hij speelt als tegen klaassen dan wint Barnet 7-2 of 7-2.
Ik vrees dat er geen tussen weg is en dus dat Taylor meer kans heeft
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:56 schreef snowgoon het volgende:
De finale zal, tegen mijn verwachting in, echt live op Sport1 én SBS6 worden uitgezonden!
Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.
Maar deze keer gaan ze de hele wedstrijd live, dat zijn tenminste de plannen die ik heb gehoord.
You'll be surprisedquote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.
Ik ga om zoiets sulligs niet wedden.quote:
Yep. Eerste voorprogramma, dus de wedstrijd zal rond 20:15 beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Buitendam het volgende:
20.00 uur, dan is het toch live vanaf het begin?
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef rja het volgende:
Waar kun je vanavond wedstrijd online zien ?
Aangezien SBS een samenvatting uitzend om 23.00 uur
En niet live, jammergenoeg.
Die paar minuten vertraging zal weinig uitmaken voor de meeste mensen, denk dat ik dit keer ook voor de TV ga ipv voor de stream, kijkt toch wat makkelijkerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Mooi dat ze het nu wel live uitzenden.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
quote:
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
SBS kennende met vertragingquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
Yupquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
jep maar overal spreken ze over live en rechtstreeks... maar sbs kennendequote:
Of Hans Kraaij en Co die de tijd vol gaan lullen vanuit de SBS kantine.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Dus SBS gaat er na elke set ook een reclameblok doorheen gooien?
Niets zo veranderlijk als een darter wat dat betreft. De Barney van gister was ook een andere Barney dan die van vrijdag. En Taylor gooide tegen Kind ook niet zo goed als tegen Stompe.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef DeTolk het volgende:
The Power.
Als Barney net zo gooit als gisteravond tenminste.
Moet je nagaan wat sbs als tv zender dus voor onbetrouwbaar imago heeft opgebouwd in de afgelopen jaren. 1ste klas bagger zender..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef snowgoon het volgende:
Er is maar 1 manier om te weten te komen of het echt live is of met een kleine vertraging: vanavond kijken.
Ik kan nog wel 100 keer roepen dat het echt live zal zijn, maar dat wordt toch niet geloofd door veel mensen.
Wat is je bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef snowgoon het volgende:
Er is maar 1 manier om te weten te komen of het echt live is of met een kleine vertraging: vanavond kijken.
Ik kan nog wel 100 keer roepen dat het echt live zal zijn, maar dat wordt toch niet geloofd door veel mensen.
Belspel natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Dus SBS gaat er na elke set ook een reclameblok doorheen gooien?
Ik vind het niet zo belangrijk dat iedereen er nu al van overtuigd is dat het echt live gaat.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Misschien dat het scheelt als je dat vertelt.
Dan moet je even met Sky Sports mailen. Die kunnen je dat beter zeggen dat iemand hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef Jaytonism het volgende:
Sorry, geen zin om 't topic door te lezen; hoe laat komen ze op vanavond?
Dat was twee jaar geleden in ieder geval wel zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Barney kennende zal hij wel wat minder beginnen, waarna Taylor de voorsprong pakt. Gedurende wedstrijd trekt Barney dat verschil gelijk. Om daarna aan het langste eind te trekken
Je geloofwaardigheid stijgt er iig niet mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk dat iedereen er nu al van overtuigd is dat het echt live gaat.
Daarnaast zou het me ook niks verbazen als dat wat ik gister erover heb gehoord alweer veranderd is.
Idd..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Taylor gaat winnen, redelijk afgetekend
Wees maar gerust, het zal me aan mij reet roesten hoe hoog mij geloofwaardigheid stijgt in dit geval. Ik snap niet goed waarom mensen zich er zo druk om maken en perse nu al willen weten of het wel of niet echt live is. Zo belangrijk is dat nou toch ook weer niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stijgt er iig niet mee.
Jij bent er anders wel als eerste over begonnen door te zeggen dat zowel Sport 1 én SBS live zullen gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef snowgoon het volgende:
Zo belangrijk is dat nou toch ook weer niet.
Omdat veel mensen er al dagen over lopen te zeuren dat het niet live is.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent er anders wel als eerste over begonnen door te zeggen dat zowel Sport 1 én SBS live zullen gaan.
** Nu genoeg erover, we zien het vanavond wel **
Je weet t nu al, SBS 6 zendt t vanaf 8 uur uit.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
GENOEG OVER LIVE OF NIET LIVE, OVER 4 UUR WETEN WE HET
Idd, heb echt geen zin om naar dat kut SBS6 commentaar te luisteren.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
Even een tvp voor vanavond. Denk dat ik met de stream ga kijken. Vind die Britse lui wel grappig ook.
Daarom inderdaad. Al heb ik het idee dat het commentaar van Sky op zich niet heel anders is dan SBS wat betreft het darten, maar op zn Engels kan ik het veel beter verteren.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd, heb echt geen zin om naar dat kut SBS6 commentaar te luisteren.
dat geloof ik nog steeds niet eigenlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef rubbereend het volgende:
wisten jullie trouwens al dat het vanavond echt live is en dus zonder vertraging?
Ik vind het altijd wel gezellig dat gekeuvel van die tweequote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef koemleit het volgende:
het commentaar op sbs is altijd wel tenenkrommend.
gister ook weer dat gewauwel over dat regiestokje
Genoeg nu over live of niet livequote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef rubbereend het volgende:
wisten jullie trouwens al dat het vanavond echt live is en dus zonder vertraging?
Taylor: 96.62, 102.57, 101.63, 108.80, 103.94quote:Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een overzichtje van de gemiddeldes per wedstrijd van Taylor en van Barneveld?
dank uquote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Taylor: 96.62, 102.57, 101.63, 108.80, 103.94
van Barneveld: 100.80, 102.54, 98.33, 106.68, 95.52
Dat denkt Ladbrokes ook. Daar is de minste winst mee te behalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
7-4 en dat is omdat Taylor het een paar setjes gaat laten fieren alvorens hij er een einde aan maakt
Jawel.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Is commentaar van Sport 1 en SBS niet het zelfde dan ?
fieren?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
7-4 en dat is omdat Taylor het een paar setjes gaat laten fieren alvorens hij er een einde aan maakt
Kings of Leon - Sex On Firequote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef danusz1986 het volgende:
K denk 7-4 voor taylor, of hij moet net zo scoren en finishen als tegen Klaasen, alleen dan maakt ie een kans. Weet iemand btw met welk liedje jelle klaasen opkomt dit toernooi. Kan het nergens vinden.
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
Kun je nagaan hoeveel duurder SBS de reclames had kunnen verkopen als ze het hele toernooi hadden uitgezonden. Voor de rechten hebben ze toch al betaald.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.
Ik bedoel maar. Hebben ze niet slim gedaan dus met het verhaal 'darts leeft niet meer in Nederland'.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.
Zal wel verschil zitten tussen live-rechten en samenvattings-rechten toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
Kun je nagaan hoeveel duurder SBS de reclames had kunnen verkopen als ze het hele toernooi hadden uitgezonden. Voor de rechten hebben ze toch al betaald.
Zou kunnen, denk het niet. Aangezien alles wel op de website is te volgen en het denk ik niet mogelijk is op zulke korte termijn de deal om te zetten en in de finale alsnog live te gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zal wel verschil zitten tussen live-rechten en samenvattings-rechten toch?
Nee we kijken lieven Uri Geller he SBS?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Hebben ze niet slim gedaan dus met het verhaal 'darts leeft niet meer in Nederland'.
Waarom zetten ze dan op teletekst dat darten om 20:00 begintquote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zou kunnen, denk het niet. Aangezien alles wel op de website is te volgen en het denk ik niet mogelijk is op zulke korte termijn de deal om te zetten en in de finale alsnog live te gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef BB-boy het volgende:
Ben ik de enige hier die vanavond voor Taylor is?
nope, ik gun het Taylor net ff een beetje meer dan die kuthagenees. Alleen al omdat Taylor veel professioneler is en Van Barneveld het te vaak van 'de vorm van de dag' moet hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef BB-boy het volgende:
de tekst die je hoorde (sex is on fire) googlen bracht geen uitkomst ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef danusz1986 het volgende:
Weet iemand btw met welk liedje jelle klaasen opkomt dit toernooi. Kan het nergens vinden.
HIj bedoelde dat SBS dus blijkbaar gewoon in bezet is van de uitzend-rechten maar er geen gebruik van heeft gemaakt de rest van het toernooi.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan op teletekst dat darten om 20:00 begint
ze zullen in het contract wel iets hebben opgenomen voor als Van Barneveld in de finale kwam
Yup. Vooral omdat het wel op internet live te volgen is.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
HIj bedoelde dat SBS dus blijkbaar gewoon in bezet is van de uitzend-rechten maar er geen gebruik van heeft gemaakt de rest van het toernooi.
(vanavond dus wel vanaf 20:00 uur)
Waar is de Mol is hun kijkcijferkanonquote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.
Dat staat een keer of 100 in dit topicquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar is de finale te zien?
1 keer herhalen ipv te lopen bitchen is te veel gevraagd?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat staat een keer of 100 in dit topic.
Inmiddels wel ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
1 keer herhalen ipv te lopen bitchen is te veel gevraagd?
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
Het gaat beginnen!
BARNEY ARMY!!!!!!!!!!!!!!!!
1 keer goed lezen ipv vragen ook teveel gevraagd?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft, kinderachtig gedoe zeg...quote:
Om zo weinig mogelijk te missen wel jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 keer goed lezen ipv vragen ook teveel gevraagd?
Luister naar je moeder, vlegel!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:03 schreef koemleit het volgende:
m'n moeder zit hier te beweren dat ze zo boer zoekt vrouw gaat kijken.
we zullen zien.
Hier nog een mooie linkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft, kinderachtig gedoe zeg...
Maarja, je raakt er inmiddels bijna aangewend..
GO BARNEY
Die site is geniaal trouwens. En niet alleen voor darts. Daarstraks nog Real zitten kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef Xebber het volgende:
Wat een prachtintro op atdhe.net.
En nou kappen met 't vragen of 't ergens te zien is, dit was nog eens een verkapte "help-n00bs-aan-een-stream".
http://atdhe.net/live-tv-1967.htmlquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Zijn die streams te volgens buiten Nederland? Hier heb ik alleen nog maar muziek.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Optiefen met dat gezeik kleuter. Get over it.
Die was dus net ook op SBS, gaaf man. Die moet op YouTube komenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef Xebber het volgende:
Wat een prachtintro op atdhe.net.
En nou kappen met 't vragen of 't ergens te zien is, dit was nog eens een verkapte "help-n00bs-aan-een-stream".
Dankquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
http://atdhe.net/live-tv-1967.html
try this one.
Ben bang dat je dat met je beperkte capaciteiten niet aankanquote:
is het daar niet op tv dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
DankBetfair laat mij niet kijken vanuit de UK
Wat jij kent mij?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat met je beperkte capaciteiten niet aankan
Dat Barney meer 180's heeft is niet vreemd. Taylor switcht erg snel naar de 19.quote:
Voor die paar keer per maand dat de TV hier aangaat heb ik geen 10+ GBP per maand over. Kijk en luistergeld is zó 1990 maar hier weigeren ze om eens per uur ofzo wat commercials uit te zenden op de BBCquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
is het daar niet op tv dan?
of heb je geen tv in de buurt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef BB-boy het volgende:
"I'm not the beatable man tonight, I'm the underdog"
Barneveld speelde ook wat meer sets.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Barney meer 180's heeft is niet vreemd. Taylor switcht erg snel naar de 19.
Taylor wel hoger gemiddelde, maar (veel) minder 100+, 140+ en 180. Heeft 'ie zoveel minder legs gespeeld dan Van Barneveld?quote:
En meer legs, sets gespeeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Barney meer 180's heeft is niet vreemd. Taylor switcht erg snel naar de 19.
Klopt dat niet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef BB-boy het volgende:
"I'm not the beatable man tonight, I'm the underdog"
dat helpt natuurlijk ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Barneveld speelde ook wat meer sets.
Het is gewoon een grappige verspreking, omdat ie precies het omgekeerde zegt van wat ie bedoelt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja boeiuh. Laten we eens kijken hoe goed Phil Taylor het interview in het Nederlands doet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef koemleit het volgende:
zegt taylor nou dat ie geluk had tegen co :").
hahaha slijmerd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik word dat badinerende toontje van Taylor ook een beetje zat. Je kan het professioneel noemen ik noem het minachting van je tegenstander. Want zelfs als hij z'n tegenstander met 6-1 heeft afgedroogd zit hij in het interview nog te beweren dat het 'a cracker game' was en dat hij 'very deep' moest gaan omdat zijn tegenstander 'awsome darts' en 'superb finishes' liet zien.
Flikker toch op man, laat die tegenstander in ieder geval zijn waardigheid houden en kap met je nietszeggende 'complimentjes'
oke tnx weet ik datquote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
SBS loopt dus een seconde of 3/4 achter op de streams.
welke stream heb jijquote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
SBS loopt dus een seconde of 3/4 achter op de streams.
Nee ik ook, kan van Barney niet uitstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef BB-boy het volgende:
gisteren ook, en toen gooide hij voor z'n doen heel matig.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Niox het volgende:
Taylor oogt wel heel erg ontspannen zeg.
En dan anderen aanvallen op spellingquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De vlag was een mooie actie. Taylor ook in zijn interview op het chaufinisme in te spelen "I'am very proud to be british"
Ja, want de Britten winnen alles dit jaar!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De vlag was een mooie actie. Taylor ook in zijn interview op het chauvinisme in te spelen "I'am very proud to be british"
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gisteren ook, en toen gooide hij voor z'n doen heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |