Ook niet als je via de startpage binnen komt? (www.betfair.com)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ApartBij mij staan er geen live video events van vandaag, alleen vanaf morgen. Vaag.
Iemand die zo'n adhe link voor me heeft?
Zie onderin de OP. Heb hem even aangepast naar de URL van vandaag (http://www.atdhe.net/live-tv-1967.html)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ApartBij mij staan er geen live video events van vandaag, alleen vanaf morgen. Vaag.
Iemand die zo'n adhe link voor me heeft?
Nop, ik kan wel inloggen via die startpagina inderdaad, maar dan dit de enige events;quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook niet als je via de startpage binnen komt? (www.betfair.com)
Allemaal van morgen dus. En op die laatste kan ik ook niet klikken ofzo.quote:Soccer: Wellington v Newcastle
Sun Jan 04 2009 07:00
Basketball: Zaragoza v Joventut
Sun Jan 04 2009 12:30
Basketball: Koln v Trier
Sun Jan 04 2009 17:30
Soccer: Nacional v FC Porto
Sun Jan 04 2009 19:30
Darts: PDC World Championship
Sun Jan 04 2009 20:00
yes thanxquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef idsme het volgende:
[..]
Zie onderin de OP. Heb hem even aangepast naar de URL van vandaag (http://www.atdhe.net/live-tv-1967.html)
En nu blijft King staanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef idsme het volgende:
Taylor blijft even staan om wat pijlen te gooien
Ik zie het... De stream maar niet afsluiten dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nop, ik kan wel inloggen via die startpagina inderdaad, maar dan dit de enige events;
[..]
Allemaal van morgen dus. En op die laatste kan ik ook niet klikken ofzo.
Ik denk daar iets anders over.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef nightfall het volgende:
tja,. het si echt een sympathieke vent die taylor,. maar als nederlander en barney fan hoop ik dat ie op ze'n klote krijt morgen
Goedquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de gemiddelden van Taylor dit toernooi?
Foutje moet kunnen tochquote:Barney schaamt zich voor rekenfoutje
LONDEN - Het drong zaterdag aanvankelijk niet tot Raymond van Barneveld door dat hij de finale van het wereldkampioenschap van profbond PDC had bereikt. De Haagse darter dacht dat hij voor de winst zeven sets moest winnen.
,,Ik schaam me er voor, maar ik heb een telfout gemaakt,’’ bekende Van Barneveld na afloop van zijn partij tegen James Wade. ’Barney’ won met 6-4. ,,Toen hij mij feliciteerde zei ik tegen hem: ’dat ga je niet menen’. Dat was toch wel slordig.’’
Van Barneveld begon na een slechte nacht niet lekker aan de partij. ,,Ik heb geen oog dicht gedaan. Je gaat er toch aan denken dat het weer een keer zou kunnen gebeuren en daar krijg je dan de rekening voor gepresenteerd. Het was zeker niet wat we de rest van de week hebben gezien. Ik kon steeds mijn eigen legs niet houden. Maar in de laatste sets speelde hij ook beneden zijn kunnen.’’
Van Barneveld zou in de finale het liefst tegen Phil Taylor spelen. ,,Dat zou het allermooiste zijn, maar de man is zo groots aan het spelen. Het zal zondag bekend zijn of het goed genoeg zal zijn tegen hem.’' (ANP)
Ik vind het 50/50 qua kansen... ze kunnen allebei winnen of verliezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef idsme het volgende:
Ik denk nu toch dat Taylor z'n 14e gaat halen...
Als Barney speelt als in 1/8ste en 1/2e dan wordt het 7-2 of 7-3 voor Taylor
Als hij speelt als tegen klaassen dan wint Barnet 7-2 of 7-2.
Ik vrees dat er geen tussen weg is en dus dat Taylor meer kans heeft
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:56 schreef snowgoon het volgende:
De finale zal, tegen mijn verwachting in, echt live op Sport1 én SBS6 worden uitgezonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |