Voor die paar keer per maand dat de TV hier aangaat heb ik geen 10+ GBP per maand over. Kijk en luistergeld is zó 1990 maar hier weigeren ze om eens per uur ofzo wat commercials uit te zenden op de BBCquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
is het daar niet op tv dan?
of heb je geen tv in de buurt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef BB-boy het volgende:
"I'm not the beatable man tonight, I'm the underdog"
Barneveld speelde ook wat meer sets.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Barney meer 180's heeft is niet vreemd. Taylor switcht erg snel naar de 19.
Taylor wel hoger gemiddelde, maar (veel) minder 100+, 140+ en 180. Heeft 'ie zoveel minder legs gespeeld dan Van Barneveld?quote:
En meer legs, sets gespeeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Barney meer 180's heeft is niet vreemd. Taylor switcht erg snel naar de 19.
Klopt dat niet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef BB-boy het volgende:
"I'm not the beatable man tonight, I'm the underdog"
dat helpt natuurlijk ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Barneveld speelde ook wat meer sets.
Het is gewoon een grappige verspreking, omdat ie precies het omgekeerde zegt van wat ie bedoelt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja boeiuh. Laten we eens kijken hoe goed Phil Taylor het interview in het Nederlands doet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef koemleit het volgende:
zegt taylor nou dat ie geluk had tegen co :").
hahaha slijmerd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik word dat badinerende toontje van Taylor ook een beetje zat. Je kan het professioneel noemen ik noem het minachting van je tegenstander. Want zelfs als hij z'n tegenstander met 6-1 heeft afgedroogd zit hij in het interview nog te beweren dat het 'a cracker game' was en dat hij 'very deep' moest gaan omdat zijn tegenstander 'awsome darts' en 'superb finishes' liet zien.
Flikker toch op man, laat die tegenstander in ieder geval zijn waardigheid houden en kap met je nietszeggende 'complimentjes'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |